Lakkoa lakon perään. Suomi ei nouse tästä koskaan. Onneksi on helppo löytää syyllinen.
Teollisuusliitto yrittää tappaa Suomen
10
208
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän ne työnantajat ole tämän(kin) aiheuttaneet.
- Anonyymi
Lakonko? Miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakonko? Miten?
Koska työnantaja käyttäytyy kuin EK.n Häkämies. Hyvä se on 32 000€.n kuukausi tuloilla kyykyttää. Kulutus ei tule nousemaan, jos työntekijät pidetään palkkakuopassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska työnantaja käyttäytyy kuin EK.n Häkämies. Hyvä se on 32 000€.n kuukausi tuloilla kyykyttää. Kulutus ei tule nousemaan, jos työntekijät pidetään palkkakuopassa.
Olisivat työntekijät nyt vain lakkoilematta tai seuraava elannon maksaja on KELA kun työpaikka lähtee. T. Yrittäjä
- Anonyymi
Aina tää sama niljake kitisee lakoista.
- Anonyymi
Jep, tuo lakoista kitisevä kus##pää rynnii aina vinkumaan ..
- Anonyymi
Persut syyllisiä tähänkin.
- Anonyymi
https://www.nokianuutiset.fi/uutiset/art-2000011022509.html?utm_source=facebook&utm_medium=toimitus-dlvr
Lakkoilemalla pääsee räkimään kattoon, kunnes liittojen kassat on tyhjät. - Anonyymi
SUOMI EI NOUSE, ELLEI OSTOVOIMAA SAADA LISÄÄ.
- Anonyymi
Mitä sitten pitäisi ostaa kun tuntuu että kaikilla on jo kaikkea tarpeellista ja turhaa krääsää?. Jos sitä ostovoimaa olisikin niin miksi pitää haalia kaikki mitä saa?.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027