Onko kehitysvamma tyyli kirjoittaa pitkiä kirjoituksia ja pitkiä viestejä kirjoittaa?
Kun muut asiakaat joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne sanoo ne ei osaa lukee minun kirjoituksia tai ne sanoo että ei jaksa ja osaa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena lukea pitkiä kirjoituksia.
Kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo se miksi en saa Kehitysvamma puolella kavereita ja ystäviä ja seurustelu kumppania johtuu, kun minä kirjoitan pitkiä viestejä ja en osaa kirjoittaa lyhyesti ja selkeästi asioita ja jos puhun en osaa kuunnella muita kehitysvamma asiakkaita ja keskeytän toisen asiakaan puhetta ja puhun puhun nopeasti niihin nähden joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma.
Ja moni kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat minun kohdallani muka Adhd on joka tekee kehitysvamma ryhmässä ongelmat ei heidän mielestään silloin ole ongelmia jos olisi pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat.
Onko tuo totta mitä kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo?
Kaveri Jean joka sai Lievän Kehitysvamman 45 vuoden, kun sanoin F. 70 ei ole Adhd diagnoosi vaan F. 70 on nimenomaan Lievä älyllinen kehitysvamma joka on toinen diagnoosi itselläni Adhd lisäksi en ymmärrä miksi kaveri Jean sano olen hullu ja laitto kaveri suhteen poikki.
Vaikka se sai Skitsofrenia jutun lisäksi Lievän älyllisen kehitysvamman.
Kummassa teidän mielestä on ihmisillä paremmat ihmissuhde taidot niillä joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma
Vai joilla on Adhd, Autismi tai Fasd
Miksi Kehitysvamma kirjoissa on kirjoitettu ne joilla pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd tai Autismi diagnoosi juttua tai ilman FASD juttua niillä olisi muka paremmat sosiaaliset taidot ryhmässä.
T. Henna Maria Espoosta
Onko kehitysvamma tyyli kirjoittaa
Anonyymi-ap
4
148
Vastaukset
- Anonyymi
Rakasi rakasi ootko espoota asuko espoo
- Anonyymi
Adhd ei ole mikään kehitysvamma. Toiset käyvät työssä tämän diagnoosin kanssa. Saattavat tulla kylään enkä huomaa heissä mitään erikoista
- Anonyymi
Öö yksinkertaset on parhautta. Sitten kun teksti loppuu ajatus alkaa. Ja välillä kesken. Joo. Hei.
- Anonyymi
Älä vaivu murheeseen. Mene vaikka Tinderiin. Minulle sei käy. Vastauksia tuli Iralta Venäjältä. Hän kysyi mitä mieltä olen Putinista. Sanoin että en hänestä paljon välitä mutta Gorbathev oli kunnon mies. Loput tulivat Thaimaasta. Suomessa on paljon ukkoja joilla on Thaimaalainen muija.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4764080Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743106Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20122617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59918- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863