Näistä kirjoituksistasi ei ole tehty ilmoituksia niin minkäänlaisia. Tervetuloa kuitenkin hakemaan oikeaksi todistettu väärennös rikosilmoituksesta Kauhajoen psykiatriselta poliklinikalta, jos asiasta Teillä on jotain epäilyksiä. Joillakin tuntuu olevan varaa maksaa tulevat ostokset Alkosta ja lääkkeet apteekista . Sosiaalitoimisto tulee hoitamaan asian kohdaltasi, koska olet siihen lain mukaan oikeutettu. Sama koskee näitä sivupersooniani, jotka ovat esiintyneet nimissäni. Psykiatrinen tutkinta kestää jonkin aikaa, joten voit odotella aivan rauhassa pääsyä osastolle. Samalla muutkin tekemiseni kuulutetaan kirkossa sunnuntaijumalanpalveluksessa. Asiaa hoitaa Kauhajoen perussuomalaisten valtuustoryhmä, joten aion kommentoida tätä asiaa asiattomilla kommenteilla vielä monta vuotta.
Synkkä ilmoitus kauhajokisille
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184