Näistä kirjoituksistasi ei ole tehty ilmoituksia niin minkäänlaisia. Tervetuloa kuitenkin hakemaan oikeaksi todistettu väärennös rikosilmoituksesta Kauhajoen psykiatriselta poliklinikalta, jos asiasta Teillä on jotain epäilyksiä. Joillakin tuntuu olevan varaa maksaa tulevat ostokset Alkosta ja lääkkeet apteekista . Sosiaalitoimisto tulee hoitamaan asian kohdaltasi, koska olet siihen lain mukaan oikeutettu. Sama koskee näitä sivupersooniani, jotka ovat esiintyneet nimissäni. Psykiatrinen tutkinta kestää jonkin aikaa, joten voit odotella aivan rauhassa pääsyä osastolle. Samalla muutkin tekemiseni kuulutetaan kirkossa sunnuntaijumalanpalveluksessa. Asiaa hoitaa Kauhajoen perussuomalaisten valtuustoryhmä, joten aion kommentoida tätä asiaa asiattomilla kommenteilla vielä monta vuotta.
Vastaukset 1
Onnekseni perussuomalaiset arvostavat asiattomuuksia ja suojelevat minua kepulaisten kostolta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493