Otsikossa kysymys, johon kaipailisin vastausta. Olen 31vuotias ja kun olin vauvaikäinen, ensimmäiset kauniitten ja rohkeitten jaksot näytettiin silloin. Muistan hämärästi joitakin kohtia, kun vanhempani katsoivat kauniita ja rohkeita, kun olin jo jonkin verran vanhempi. Olen tässä pidemmän aikaa pohtinut, että onko mitään järkeä alkaa katsomaan enää kauniita ja rohkeita, alusta asti sitä on varmasti vaikea enää tässä vaiheessa katsoa monien vuosien jälkeen (yli 30vuotta) ja ei varmaan ole nähtävilläkään missään enää moniakaan kausia hyvin jos mitään. Joten kysymys kuuluu teille, jotka olette katsoneet alusta asti kauniita ja rohkeita, että kannattaako alkaa katsomaan edes nykykautta? tiedän, että kauniissa ja rohkeissa tapahtuu aina kaikkea ja tuntuu tosi tyhmältä alkaa katsomaan ylipäätänsä sarjaa, jos ei sitä voi katsoa alusta alkaen. Tämä harmittaa paljon, koska kauniit ja rohkeat on sellainen sarja mitä haluaisin seurata.
- K
Kannattaako alkaa katsomaan kauniita ja rohkeita 2025?
Anonyymi-ap
1
336
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniiden ja rohkeiden virallisella Youtube-kanavalla on ladattu kaikki kaudet. Sieltä vaan alusta asti kattelemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2806331Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653389- 2003001
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242527- 741862
- 1461602
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1981577Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631491Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121438- 881353