Kehitysmaiden apu on sidottava vastuulliseen hallintoon.
Kondomitehtaita on perustettava kansoitettuihin maihin.
Muslimimaihin on vietävä kondomitietoutta. Liikaa väkeä yhtä neliö kilometriä kohti. tällä hetkellä on vallalla väärä koranin tulkinta, jossa on synnytettävä mahdollisimman paljon lapsia.
valikoiva kehitysapu
1
159
Vastaukset
- Anonyymi
Parasta kehitysapua on kun tehdään aita kurittoman maan ympärille ,eikä päästetä pois niitä sieltä annataan vaan kuokka niille että saavat kasvattaa itse ruokansa .
On väärää kehitys apua että Gazaan viedään satoja rekka kuormia ruokaa päivässä.
Nehän syö ja paskantaa vaan eikä viitsi tehdä muuta kuin valittaa vaan,täysin väärää politiikkaa.
Miinoja ja kuokkia ne tarvis. Ei ole oikein että alkuasukkaita ja terroristeja leviää sivistyneisiin maihin sosiaali pummeiksi ja sitten niitä joudutaan kalliilla lentokone kyydelilä palauttamaan takaisin jne..ja kierre senkun jatkuu vaan .
MUURI ON RATKAISU ja kuokka ja miinoja niile. (semmoisia aseita niille ei saa antaa joilla ne voi ampua naapurin puolelle)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642