Jukka Viertomantereen teoriat ja näkemykset, mitä mieltä?

Anonyymi-ap

Löytyy Totuuden Etsijät 3 kanava tubessa, haastattelu 9 päivää sitten. Otsikko Muutoksen ajan tapahtumia. Menikö joku oikein siinä vai ei, mitä mieltä olet? Jokainen tietysti luo omia aikajanojaan tavallaan, siltä osin mihin voi vaikuttaa. Astrologiaa tulee myös haastattelussa mukaan.

25

329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, vaikuttaa aika hurjalta jos ne tapahtumat todella tulevat lähivuosina. Viertomanner on aikaisemmin ollut pidetty selvänäkevä astrologi. Ehkä hänen ennustuksensa ovat vanhaa tietoa, ts. vanhoissa energioissa nähtyä. Vaikea uskoa ainakin sitä Nibiru-planeetan tuloa.

• Anonyymi

Niin. Luulen että on taitava. Voisiko silti ihmisillä olla erilaisia aikalinjoja ja ajatuksia, jolloin tulos onkin erilainen, kohti positiivista. Tulevaisuus on vielä siis tavallaan avoin (vaikka sanoi lukkoonlyöty joku), vaikka on kaikenlaista illuminaattia ja laminaattia. Ja voi tässä ihmiset herätäkin mielellään ajoissa.

• Anonyymi

Koska en halua antaa miehen videoille katsontakertoja (sitähän aloittaja tässä koittaa, kenties on itse tuo tekijä), voisiko joku tiivistää mitä siellä luvataan niin sitten arvioidaan yhdessä.

Jostain Nibirun tulosta jos puhuu niin onhan se jo kuulemma tässä viimeisten 30 vuoden aikana tullut useita kertoja.

Emme vain ole huomanneet.

Olisin varsin hyvin varoissani jos jokaisesta Nibiru lupauksesta minkä olen näinä vuosikymmeninä lukenut olisin saanut kympin tai pari.

• Anonyymi

En yritä saada katselukertoja. Ei ole pakko katsoa eikä se sovi kaikille, en käy itsekään yleensä kanavalla. Halusin keskustella aiheesta, muiden näkökulmia ja kun tuo esille noita asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yritä saada katselukertoja. Ei ole pakko katsoa eikä se sovi kaikille, en käy itsekään yleensä kanavalla. Halusin keskustella aiheesta, muiden näkökulmia ja kun tuo esille noita asioita.

No keskustellaan, sitähän minäkin haluan.

Elikkä annas tiivistys mitä videolla on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No keskustellaan, sitähän minäkin haluan.

Elikkä annas tiivistys mitä videolla on?

Netissä ei ole valitettavasti mitään tekstimuodossa siitä. Video oli nyt ainoa.

• Anonyymi

Hän uskoo Nibirun tulevan lähelle maapalloa 2030 ja kertoo, että liskot on suurimmaksi osaksi poistettu tältä planeetalta, mihin en itse usko. Liskot nimittäin pyörittävät hyvin laajaa Helvetti-maailmaa, johon kuuluu mm. Tartarus syvimpänä. On mahdollista, että liskoilla ei ole Helvetin joka sektorilla ja joka kolkassa ylintä valtaa, eikä ehkä läsnäoloakaan. Ja ihmisten joukossahan on myös positiiviisia ja negatiivisia liskoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netissä ei ole valitettavasti mitään tekstimuodossa siitä. Video oli nyt ainoa.

"Netissä ei ole valitettavasti mitään tekstimuodossa siitä. Video oli nyt ainoa."

Ja mikä estää sua referoimasta tänne mitä näet siinä videolla?

Osaat selvästi kirjoittaa, ja ilmeisesti ymmärrät myös kuulemaasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän uskoo Nibirun tulevan lähelle maapalloa 2030 ja kertoo, että liskot on suurimmaksi osaksi poistettu tältä planeetalta, mihin en itse usko. Liskot nimittäin pyörittävät hyvin laajaa Helvetti-maailmaa, johon kuuluu mm. Tartarus syvimpänä. On mahdollista, että liskoilla ei ole Helvetin joka sektorilla ja joka kolkassa ylintä valtaa, eikä ehkä läsnäoloakaan. Ja ihmisten joukossahan on myös positiiviisia ja negatiivisia liskoja.

Ai se tulee vasta 2030.

Mä kun luin jo 90 luvulla että se tulee ennen vuotta 2000.

Sitten meni pari vuotta ja kerrottiin että saadaan odotella vielä pari vuotta lisää.

Ja tota tässä on jatkunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai se tulee vasta 2030.

Mä kun luin jo 90 luvulla että se tulee ennen vuotta 2000.

Sitten meni pari vuotta ja kerrottiin että saadaan odotella vielä pari vuotta lisää.

Ja tota tässä on jatkunut.

Kyseinen henkilö on kokenut astrologi ja selvästikin paljon lukenut, mutta saattaa vähän erehtyäkin tuossa vuosiluvussa. Se mitä itse tiedän, niin 2027-2028 on eniten odotettu aikaväli. Mutta. jos se sieltä tulee. niin eihän se ykskaks maapallon viereen ilmaannu, vaan on ollut nähtävillä jo pidempään. Sen vaikutus kuitenkin tuntuu jo, kuten Viertomannerkin toteaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Netissä ei ole valitettavasti mitään tekstimuodossa siitä. Video oli nyt ainoa."

Ja mikä estää sua referoimasta tänne mitä näet siinä videolla?

Osaat selvästi kirjoittaa, ja ilmeisesti ymmärrät myös kuulemaasi?

En halua koska vaikutat määräilevältä, syytä määräilyyn en tiedä. Jos pelkäät videoiden katsomista, ehkä siihen on joku hyvä syy. Muutama aihe ehkä miellyttää ihmisiä ja osa ei. Olisin laittanut koko videon sisällön listana jos olisin jotain laittanut, luulen silti ettei viedeokanava pidä siitä että levittelen kaikkea videolta tänne. Videolla on ainakin monta aihetta. Sama on saatavana myös kolmessa eri osassa, jos hakee tubessa nimellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen henkilö on kokenut astrologi ja selvästikin paljon lukenut, mutta saattaa vähän erehtyäkin tuossa vuosiluvussa. Se mitä itse tiedän, niin 2027-2028 on eniten odotettu aikaväli. Mutta. jos se sieltä tulee. niin eihän se ykskaks maapallon viereen ilmaannu, vaan on ollut nähtävillä jo pidempään. Sen vaikutus kuitenkin tuntuu jo, kuten Viertomannerkin toteaa.

Myös ne 90 luvulla Usenetissa kirjoittaneet kertoi olevansa kokeneita astrologeja jotka väitti myös tietävänsä koska ja missä Nibiru tulee.

Sitten 2000 luvulla alkoi olemaan näitä Webi-Meedioita jotka kertoi samaa.

Aina se oli tulossa "ihan kohta".

Mutta ei ole näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua koska vaikutat määräilevältä, syytä määräilyyn en tiedä. Jos pelkäät videoiden katsomista, ehkä siihen on joku hyvä syy. Muutama aihe ehkä miellyttää ihmisiä ja osa ei. Olisin laittanut koko videon sisällön listana jos olisin jotain laittanut, luulen silti ettei viedeokanava pidä siitä että levittelen kaikkea videolta tänne. Videolla on ainakin monta aihetta. Sama on saatavana myös kolmessa eri osassa, jos hakee tubessa nimellä.

En mä mitään koita määräillä, vaan selitin että en halua antaa tuolle webisaitille hittejä, mutta olisin halukas keskustelemaan mitä siellä sitten onkaan.

Ja se taas että sä et ole kiinnostunut keskustelun takia referoimaan mitä siellä kerrotaan vahvistaa sen alkuperäisen oletukseni, että mainostat sivua jotta sinne menisi katsojia.

En mene.

Todista että olen väärässä referoimalla mistä siellä puhutaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä videolla mitään tuommoista ollut. Puhut p...aa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä mitään koita määräillä, vaan selitin että en halua antaa tuolle webisaitille hittejä, mutta olisin halukas keskustelemaan mitä siellä sitten onkaan.

Ja se taas että sä et ole kiinnostunut keskustelun takia referoimaan mitä siellä kerrotaan vahvistaa sen alkuperäisen oletukseni, että mainostat sivua jotta sinne menisi katsojia.

En mene.

Todista että olen väärässä referoimalla mistä siellä puhutaan?

Se ei ole suomalaisten internetsivu, vaan tubekanava, jossa miehen haastattelu. En ole mainostaja koska en pidä edes totuuden etsijöiden ylläpitäjistä sori vaan (koen korkeintaan ärsystystä), aiheesta on vaikea puhua ellei laita linkkiä muille että mitä tarkoitan. Selaimessa on ingocnito selain vaihtoehtona, jossa et näy muille tai jonkun kanavan kannattajana. Jos et katso videota et menetä mitään, koska se ei ole kaikille ja osa on eri mieltä. Videolla tai videoilla on puhetta astrologiasta ja planeettojen vaikutuksesta nykyiseen ja tulevaan, haastateltavan omiakin näkökulmia eri aiheista joita on tutkinut tai mihin tulokseen tullut. Eri vuosilukuja esitetään 2026, 2028, 2030 ja 2025. Eri maat kartalla ja geologiset / sään muutokset. Muistanko nyt oikein. Maailmantilanne. Henkisiä aspekteja. Ehkä tulkitsen väärin. Alienit myös aiheena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole suomalaisten internetsivu, vaan tubekanava, jossa miehen haastattelu. En ole mainostaja koska en pidä edes totuuden etsijöiden ylläpitäjistä sori vaan (koen korkeintaan ärsystystä), aiheesta on vaikea puhua ellei laita linkkiä muille että mitä tarkoitan. Selaimessa on ingocnito selain vaihtoehtona, jossa et näy muille tai jonkun kanavan kannattajana. Jos et katso videota et menetä mitään, koska se ei ole kaikille ja osa on eri mieltä. Videolla tai videoilla on puhetta astrologiasta ja planeettojen vaikutuksesta nykyiseen ja tulevaan, haastateltavan omiakin näkökulmia eri aiheista joita on tutkinut tai mihin tulokseen tullut. Eri vuosilukuja esitetään 2026, 2028, 2030 ja 2025. Eri maat kartalla ja geologiset / sään muutokset. Muistanko nyt oikein. Maailmantilanne. Henkisiä aspekteja. Ehkä tulkitsen väärin. Alienit myös aiheena.

* Korjaan Incognito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

* Korjaan Incognito.

* Toinen korjaus. Ei 2025 vaan 2035. Toki se 2025 saattaa myös olla mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

* Toinen korjaus. Ei 2025 vaan 2035. Toki se 2025 saattaa myös olla mukana.

Ok, kuten sanoin, olen tuota Nibiru juttua seurannut jo 90 luvun alusta asti ensin Usenetissa, sittemmin webissa. Kauan ennenkuin oli mitään Youtubeja.

Aina se on ollut tulossa; ja jos olisin saanut kympin jokaisesta kerrasta koska se on "tullut" niin olisin varsin varoissani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, kuten sanoin, olen tuota Nibiru juttua seurannut jo 90 luvun alusta asti ensin Usenetissa, sittemmin webissa. Kauan ennenkuin oli mitään Youtubeja.

Aina se on ollut tulossa; ja jos olisin saanut kympin jokaisesta kerrasta koska se on "tullut" niin olisin varsin varoissani.

Taisit vastata tuolle toiselle, joka sanoi että joku ei pidä paikkansa. Minä ap. se en ollut, täällä on usea keskustelija. Varmastikin sen tuloa on veikattu aiemmin ja ei tiedä onko ollut tai käynyt, vai tulossa. Ja mikä se on. Tuleeko ollenkaan ja mikä on vaikutus. Ellei usko niihin oikein kunnolla ja koe vaikutuksia. Entä mikä muu vaikuttaa ja miten luomme ajattelulla asioita. Mielenkiintoista tietysti ajatella planeettojen liikkeitä. Onko avaruus sellainen kuin ajattelemme vai jotain muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit vastata tuolle toiselle, joka sanoi että joku ei pidä paikkansa. Minä ap. se en ollut, täällä on usea keskustelija. Varmastikin sen tuloa on veikattu aiemmin ja ei tiedä onko ollut tai käynyt, vai tulossa. Ja mikä se on. Tuleeko ollenkaan ja mikä on vaikutus. Ellei usko niihin oikein kunnolla ja koe vaikutuksia. Entä mikä muu vaikuttaa ja miten luomme ajattelulla asioita. Mielenkiintoista tietysti ajatella planeettojen liikkeitä. Onko avaruus sellainen kuin ajattelemme vai jotain muuta.

Väitetyn mukainen Nibiru on sen verran iso palikka että sen näkisi myös amatöörit jo kauan ennenkuin se on edes lähellä planeettaamme.

Mutta kukaan ei ole nähnyt.

Nää jotka odottaa sitä yllättäen nurkan takaa ei tajua avaruudesta mitään.

Mainittakoon sekin että ei se sieltä mistälie, jos siis on tullakseen, mitään superhaipakkaa, siitä kun se jostain Saturnuksen radan ulkopuolelta havaittaisiin, tulonopeus olisi sellainen että siinä olisi vielä vähintään kuukausia, tai jopa vuosia, että se olisi Maan radan tienoilla.

• Anonyymi

Nibiru on avaruusalus, jolla on poikkeava kiertorata ...tulee aurinkokuntaamme kerran 3600 vuodessa. Sillä on keinotekoinen ilmakehä, jonka tekemiseen tarvitsee kultaa ja sitä se on ottanut Maasta aikaisemmilla käyntikerroilla. Nibirun asukkaat ovat verrattavissa intialaisiin; pitkät mustat hiukset, kauniita ihmismäisiä olentoja.

Muutoksen aika on alkanut. Ihmiset sieluina ovat tulleet Maaplaneetalle monista maailmoista ja asettuneet ihmiskehoon asumaan ja oppimaan negatiivisuuden läksyä. Noin 500 miljoonaa nyt ihmisinä olevista on Maan omaa sielukylvöstä, loput on muualta tulleita opiskelijoita. Ihmiskunta muodosti projektin, joka on nyt päättynyt. 7 500 miljoonaa opiskelijaa ihmiskehoissa poistetaan planeetalta tavalla tai toisella eri maailmoihin, yleissääntönä; sinne mistä ovat tulleetkin.

Ihmiset eivät enää päätä siitä mitä heille tapahtuu ...ns. täsmäyspäivä on ollut, minkä jälkeisiä muutoksia ei enää huomioida tulevaa uutta asuinsijaa ihmisyksilölle määrättäessä. Ihmiset on asetettu oman voimansa varaan, oman tietoisuutensa tilaan; Universaalit lait ihmiskunnan osalta on kumottu, sielusopimukset on irtisanottu ja kaikki oikeudet on purettu. Ihmiset ikäänkuin kelluvat vapaassa tilassa, ilman mitään rajoituksia, valmiina kaikille toimenpiteille mitä luojavoimat esittää. Lopputulos on positiivinen valtaosalle ihmiskuntaa.

• Anonyymi

Niiden "alkuperäisten" väitteiden mukaan se on kyllä ihan oikea planeetta.

• Anonyymi

Jospa se Nibiru oli sitten se Oamamatupimpelipompeli, tiennet mitä tarkoitan vaikken nimeä enää muista.

Mutta siellä tuli joku Kosminen Turma(tm) väki delasi viimeisellä matkalla ja se on nyt sitten mennyttä?

"Nibirun asukkaat ovat verrattavissa intialaisiin; pitkät mustat hiukset, kauniita ihmismäisiä olentoja."

Ooks varma että olet koskaan tavannu Intialaisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa se Nibiru oli sitten se Oamamatupimpelipompeli, tiennet mitä tarkoitan vaikken nimeä enää muista.

Mutta siellä tuli joku Kosminen Turma(tm) väki delasi viimeisellä matkalla ja se on nyt sitten mennyttä?

"Nibirun asukkaat ovat verrattavissa intialaisiin; pitkät mustat hiukset, kauniita ihmismäisiä olentoja."

Ooks varma että olet koskaan tavannu Intialaisia?

Tarkoitatko Oumuamua https://fi.wikipedia.org/wiki/ʻOumuamua

Sitten on Black Knight -satelliitti https://fi.wikipedia.org/wiki/Black_Knight_-satelliitti

Nibiru https://fi.wikipedia.org/wiki/Nibiru

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko Oumuamua https://fi.wikipedia.org/wiki/ʻOumuamua

Sitten on Black Knight -satelliitti https://fi.wikipedia.org/wiki/Black_Knight_-satelliitti

Nibiru https://fi.wikipedia.org/wiki/Nibiru

Jep, Sama Jätkä, Oumamuamua.

Jospas se olikin Nibiru sitten?

Mä opin aikanaan että se kyllä olisi paljon isompi.

Muistin näemmä väärin, Nancy aloittikin ne Nibiru juttunsa vasta 90 luvun puolivälin jälkeen; mutta siis, kauan on jatkunut ja mitään ei näy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      204
      1975
    2. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      17
      1609
    3. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1345
    4. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1258
    5. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      51
      1161
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      972
    7. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      307
      903
    8. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      39
      874
    9. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      59
      863
    10. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      52