Varoituksen sana Aronkylässä, täällä pyörii drone kuvaamassa taloja???? Meiltä lähti ulko-ovelta pakoon, kun mentiin ulos. Onko muita huomioita?
Dronet Kauhajoella
6
644
Vastaukset
- Anonyymi
Kävikö kurkkimassa ikkunoista
- Anonyymi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Aronkylä
"Aronkylän läpi kulkee Suupohjan rata, jolla on nykyisin enää tavaraliikennettä"
Enää. On kyllä aliarvioimisen Suomen ennätys. Vihulaista kiinostaa huoltoreittien kartoittaminen. Todellinen tarkoitusperä naamioidaan hössötykseen lentelemällä näkyvästi talojen läheltä.- Anonyymi
Valmiita karttoja on jo myynnissä.
- Anonyymi
Tuskin oli talot pääasiallinen kohde....
- Anonyymi
Uusi varkaiden villitys millä katselevat markit kannattaako tulla varkaisiin
- Anonyymi
Joitain vuosia sitten nää pihoja kiertävät varkaat oli enimmäkseen ukrainalaisia. Silloin vielä heitä kovasti kirottiin. Nyt ei tarvitse kuin hoono soomella vääntää että tarvitsee apua Ukrainaan, niin johan isäntäväki antaa kaksin käsin ja polviltaan kaiken rahanarvoisen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294