Jeesus ei tehnyt diiliä Pirun kanssa.

Anonyymi-ap

Luuk. 4
5 Paholainen vei Jeesuksen korkealle paikalle, näytti hänelle yhdessä hetkessä kaikki maailman valtakunnat
6 ja sanoi: "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdon.
7 Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

61

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomioitavaa on miten piru kiusasi Jeesusta. Kirjoitettu on...

Miten juuri sitä tehdään tänäkin päivänä suorana kopioina vääristellen ja muuttaen Raamatun sanaa että kun kirjoitettu on, niin sitä ja tätä.

Pirun tapa on lainata Raamattua sieltä täältä lisäten siihen oma herja ja käsitys antaen uskosta todella vääristynyt kuva ja pyrkien niin eksyttämään sekä vääristelemään.

Pirun toiminta, on niin tätä päivää.

• Anonyymi

Ei Piru vääristellyt Raamattua, vaan luki sieltä sanasta sanaan ihan kirjoituksien mukaan. Piru osaa Raamatun ulkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Piru vääristellyt Raamattua, vaan luki sieltä sanasta sanaan ihan kirjoituksien mukaan. Piru osaa Raamatun ulkoa.

Saatana on taivaan entinen ylienkeli. Korkein luotu olento. Ylistyskuoron johtaja, kielitaitoinen ja musikaalinen.
        Virittelee nytkin niitä ylistysryhmiä lahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana on taivaan entinen ylienkeli. Korkein luotu olento. Ylistyskuoron johtaja, kielitaitoinen ja musikaalinen.
        Virittelee nytkin niitä ylistysryhmiä lahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.

2.Kor.11
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä version? Piru luuli myös että korkealta paikalta näkee kaikki maailman valtakunnat vaikka ei näe. Toisaalta jos Jeesus on Jumala hänhän ne näki muutenkin ja jo hallisi niitä . Piru lienee vähän tyhmä?

• Anonyymi
        dikduk kirjoitti:

Minkä version? Piru luuli myös että korkealta paikalta näkee kaikki maailman valtakunnat vaikka ei näe. Toisaalta jos Jeesus on Jumala hänhän ne näki muutenkin ja jo hallisi niitä . Piru lienee vähän tyhmä?

Jeesus on Jumalan poika, ei itse Jumala.

Mark. 10:18

Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.

• dikduk kirjoitti:

Tarkoitatko, että Piru ohjaisi Enterprisen geostationaariselle kiertoradalle?

• inti kirjoitti:

Tarkoitatko, että Piru ohjaisi Enterprisen geostationaariselle kiertoradalle?

Mistään tietystä paikasta ei näe pallomaisen esineen koko pinta-alaa millään konstilla. Turhaan kiipeilivät. Tuon ymmärtää jo lapsikin kun leikkii pallolla .

• dikduk kirjoitti:

Mistään tietystä paikasta ei näe pallomaisen esineen koko pinta-alaa millään konstilla. Turhaan kiipeilivät. Tuon ymmärtää jo lapsikin kun leikkii pallolla .

"Paholainen vei Jeesuksen korkealle paikalle"

Selässäänkö kantoi lähivuorelle? Pallomaisuus esti Jeesusta näkemästä lasersilmillään riittävän kauas ja tarkasti? Ei vaan Piru näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat.

• dikduk kirjoitti:

"Mistään tietystä paikasta ei näe pallomaisen esineen koko pinta-alaa millään konstilla. Tuon ymmärtää jo lapsikin kun leikkii pallolla ."

Olisit antanut lapselle toimivan karttapallon.

• Anonyymi

Ei tehnyt - kertomus on esimerkki siitä, että miten helposti ahneudesta uskovaiset sitten tekevät jopa Jeesuksen kiroamisella tosi Jumalana.

• Anonyymi

KristittyjenJumala on Raamatun mukaan Kolmiyhteinen, Isä, Poika ja Pyhä Henki,
        Kolme eri Persoonaa yhdessä, samojen sääntöjen ja samojen lakien puolesta toimien.

Ei niillä ole erikseen mitään erillisiä lakeja, mitä tulisi soveltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme eri Persoonaa yhdessä, samojen sääntöjen ja samojen lakien puolesta toimien.

Enkelit julistivat taivaassa kolme kertaa: Amen, Amen, Amen. =Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Lahkolaiset eivät tee ristinmerkkiä, koska siinä tunnustetaan Jumalan Kolmiyhteisyys.

Eivätkä lue Herran siunausta, koska siinä mainitaan Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Lahkolaisille ei käy Matteuksen evankeliumin Jeesuksen sanoma kastekäsky nimeen Isän, Pojan ja Pyhän Hengen, koska se tarkoittaa Kolmiyhteisen Jumalan tunnustamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkelit julistivat taivaassa kolme kertaa: Amen, Amen, Amen. =Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Lahkolaiset eivät tee ristinmerkkiä, koska siinä tunnustetaan Jumalan Kolmiyhteisyys.

Eivätkä lue Herran siunausta, koska siinä mainitaan Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Lahkolaisille ei käy Matteuksen evankeliumin Jeesuksen sanoma kastekäsky nimeen Isän, Pojan ja Pyhän Hengen, koska se tarkoittaa Kolmiyhteisen Jumalan tunnustamista.

Oikea Jeesus kun nousi taivaaseen niin Saatana tuli uudeksi temppelin herraksi ja otti nimekseen "Jeesus". Eihän se lopun ajan eksytys muuten mikään väkevä olisikaan.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolminaisuus on edellytys, että ristille kuoli Israelin Jumala Jeesuksen nimeen kirottuna uhrina, ja juutalaiset saivat temppelivallan kuningas Salomon jumaluudelle, puhuvalle Pedon kuvalla väitteellä, että se olikin muinainen Israelin jumala ja valheelle, että juutalaiset olisivatkin olleet muka muinaisia israelilaisia. Eivät olleet - he tappoivat Raamatun mukaan Israelin heimon. Tällä valheella tänä päivänäkin juutalaiset omistavat palestiinalaisten maat.

• Anonyymi

Ei piru vääristellyt siinä tietenkään Raamatun sanaa että olisi väittänyt ettei siinä lue kuten kirjoitettu on. Niin pahaan harhaoppiin ei edes piru syyllistynyt että olisi väittänyt kyseessä olevan käännösvirheen tai jonkin vain valehtelevan. Joku raja sentään pirulla sentään on toisin kuin ihmisillä.

Piru vain luki että kun kirjoitettu on näin, toimi sitten näin ja Jeesus vastasi siihen myös kirjoituksilla.

Piru ei siten tule tosiaan hiilihanko kädessä, vaan Raamattua heiluttaen ihmisen eteen, että kirjoitettu näin, niin toimi siten. Pirulla nimenomaan on uskonnollinen rooli. Yleensä se esiintyy kaikikien tuomarina, syyttäjänä ja herjaajana. Tietenkin, koska ei muuhun kykene eikä halua edes ryhtyä.

• Anonyymi

Piru esiintyy jokaisena Kolmiyhteisen Jumalan eri Persoonan Rooolissa.
        Isänä, Poikana (Jeesuksena) ja Pyhänä Henkenä.

2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piru esiintyy jokaisena Kolmiyhteisen Jumalan eri Persoonan Rooolissa.
        Isänä, Poikana (Jeesuksena) ja Pyhänä Henkenä.

2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

Sentähden Jeesus joutui vaihtamaan nimensä. Jeesus ei ole enää saman niminen.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, JA OMAN UUDEN NIMENI.

• Anonyymi

Pyhä Henki poistui temppelin pyhimmästä osasta kun Jeesus huusi: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit.

Silloin temppelin harjalla ollut Saatana hyppäsi temppeliin sisälle ja repäisi esiripun edestään pois, jotta kaikki voivat ihailla hänen loistoaan ja viisauttaan.

• Anonyymi

Piru lainasi tosiaan Tooraa siten kuten kirjoitettu on, eikä edes lisännyt siihen juurikaan omia selityksiään, vaan käski Jeesuksen hypätä vuorelta alas, että kyllä Jumala varjelee häntä ja kyllä enkelit ottavat kiinni. Eikä piru edes valehdellut siinä, vaan täysin aivan oikein lainaisi sanaa, mutta tarkoitusperä oli vain väärä.

Siitä tunnistamme paholaisen Raamatun sanan kanssa että vaikka lainailee Raamattua sinänsä aivan oikein, niin tarkoitusperä ei ole oikea.

• Anonyymi

Juuri sillä piru eksyttää ihmisiä saman kaavan mukaan kuin mitä yritti Jeesusta, että lainaa sanaa aivan oikein eikä sitä edes vääristele sinällään, mutta tarkoitus ei ole mikään hyvä eikä pelastava, vaan ihmisistä tuhoon vievä. Moni ei vain osaa erottaa sitä pirun tapaa toimia kun se kätketään näinäisen raamatullisuuden taakse, että kun Jumalan sanassa näin lukee ja siitä vetää yhden jakeen perustella jonkin johtopäätöksen, niin se voi upota ihmisiin, jotka eivät ole Jumalan Hengen johdatuksessa, jossa jotka vain yrittävät järkeillä asioita. Siten he voivat jopa menettää uskon. Mikä onkin pirun tarkoitus hämentää ihmistä ja erottaa Jumalasta, joka on voimallinen henki eikä se mitä yritetään sanan kautta johdatella.

• Anonyymi

Piru tarjoaa sinulle pelastusta ja sitä "henkikastetta".....jolla sitoo kohteen itseensä.

• Anonyymi

Pirua ei tosiaan tarvitse itse keksiä, ei tarvitse maalailla kuvia mitä se oikein tekee ja miten yrittää eksyttää, vaan voi aivan itse todeta miten paholainen käyttää Raamatun sanaa lainaten omia keinojaan. Miten raamatullinen yrittää olla, miten oikein vannoo Jumalan sanan perään, että näin sanoo. Paholaisen yrityksen vain huomaa siitä mikä tarkoitusperä kaikella on. Ei se että ihminen pelastuu, että ymmärtää sen miten Jumala pelastaa ihmisen synnistä, miten pääsee Jumalan lapseksi, vaan paholaisen tarkoitus on vain eksyttää sekavilla selityksillä ja siitä mitä sana muka tarkoittaa.

Siinä mielessä saatanan juonet ovat aivan ilmeiset ja kaikkien nähtävillä.

Ei niitä tarvitse itse keksiä.

• Anonyymi

Kyllä Jeesus neuvotteli ja teki diilejä myös paholaisen kanssa. Kun kodittömiksi manatut riivaajat pyysivät päästä edes sikoihin, jotta eivät ihan kodittomiksi jäisi, suostui Jeesus heidän ehdotukseensa.

• Anonyymi

Demonit on alempiarvoisia, ei itse pääpiru.

• Jeesus ei tehnyt tiiliä Pimun kanssa.🧱💃🏽

• Anonyymi

homo kun oli ja vain opetuslasten kanssa kulki

• Anonyymi kirjoitti:

Mummos on homo.☠️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Himot eivät ole kaikilla eteenpäinvievä voima, vaikka itse luulet niin varatessasi aikaa sukupuolitautien poliklinikalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homottelusi on lapsellista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei kulkenut vain opetuslasten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus oli naimattomuuden ja selibaatin Taivasten valtakunnan tähden valinnut, Jumalan poika, synnitön ajatuksissaan ja teoissaan. Häneen kohdistuva homottelu on täysin perusteetonta. Hänellä oli paljon korkeamoraalisemmat ajatukset ja tärkeämmät tehtävät maailmassa, kuin omaan seksuaalisuuteen keskittyminen, joka useimmille tavanihmisille on paljon tärkeämpää kuin Jumalan luomistyön kunnioittaminen ja tahdon toteuttaminen.

• Anonyymi

luterilaiset tekivät , KIRKOLLISVERO

• Anonyymi

Jeesus ja opetuslapset kuuluivat sen ajan kirkkoon ja maksoivat temppeliveroa.

1800-luvulla kirkosta eronneet lahkolaiset haudattiin hautuumaan aidan viereen pää alaspäin.

• Anonyymi

Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni tekivät diilin Sodoman kuninkaan kanssa ja saivat ihania seksinautintoja, joista heidät vietiin vankilaan rauhoittumaan.

• Ehkä sieltä korkealta paikalta näki Libanoniin ja Syyriaan, mutta tuskin edes Gazaan.

• MAGA-kristityt tekivät diilin Paholaisen kanssa?

• Jeesus irtisanoutui Suur-Israelin aatteesta.

• inti kirjoitti:

Jeesus irtisanoutui Suur-Israelin aatteesta.

MAGA-Jeesus haluaa liittää valtakuntaansa Grönlannin, Kanadan ja Meksikon.

• Anonyymi
        inti kirjoitti:

Jeesus irtisanoutui Suur-Israelin aatteesta.

Ai jaa, kun on juutalaisen tekemässä kristinuskossa kiroukseksi kirottu Israelin Jumala juutalaisten puhuvalle ilmestyskirjan Pedon kuvalle uhrilahjana, että juutalaiset saivat varastettua Israelin Jumalan temppelin (hänen nimiin laitetun) uhrikultillaan ja väitteellä, että tuo Peto olikin muinainen Israelin Jumala?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa, kun on juutalaisen tekemässä kristinuskossa kiroukseksi kirottu Israelin Jumala juutalaisten puhuvalle ilmestyskirjan Pedon kuvalle uhrilahjana, että juutalaiset saivat varastettua Israelin Jumalan temppelin (hänen nimiin laitetun) uhrikultillaan ja väitteellä, että tuo Peto olikin muinainen Israelin Jumala?

Lukekaas nyt uudelleen se ilmestyskirjan 13. luku - mikä kristityillä on otsassaan ja - katolisilla oikeassa kädessään - luterilaiset vaihtoivat Lutherin protestina vasempaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukekaas nyt uudelleen se ilmestyskirjan 13. luku - mikä kristityillä on otsassaan ja - katolisilla oikeassa kädessään - luterilaiset vaihtoivat Lutherin protestina vasempaan.

Eikös se Ylivainio lätkinyt niitä pedonmerkkejä ihmisten otsaan oikein urakalla. Poruka jonotti kun Niilo tönäisi otsaan ja kanttuvei lattialle selälleen taju kankaalla ja järki narikassa.

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se Ylivainio lätkinyt niitä pedonmerkkejä ihmisten otsaan oikein urakalla. Poruka jonotti kun Niilo tönäisi otsaan ja kanttuvei lattialle selälleen taju kankaalla ja järki narikassa.

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi.

Ei se kaikilla kristityillä ole, mutta jokin muu kyllä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä merkki on kaikilla kristityillä otsassaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmestyskirja 13. luku:

"13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmestyskirja 13. luku:

"13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa"

Mikä on katolilaisilla oikeassa kädessä, mutta luterilaisilla vasemmassa kädessä merkkinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on katolilaisilla oikeassa kädessä, mutta luterilaisilla vasemmassa kädessä merkkinä?

"13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Laittakaa raamattuhakuun 'kuusisataa kuusikymmentä kuusi', niin saatte tietää kenen ihmisen luvusta on kyse. Kaikki on Raamatussa mikä Raamatussa lukeekin.

• herrens_tiggare kirjoitti:

MAGA-Jeesus haluaa liittää valtakuntaansa Grönlannin, Kanadan ja Meksikon.

Etupiirijakoa kuten 1930-luvulla.

• Anonyymi

Edellä hilpeä kohta, kun sanotaan, ettei Piru tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa, mutta uskovaisten mielestä ne sarvet ja hiilihanko ovat kyllä Jumalalla, kun tämä voi laittaa syntisen helvettiinkin.

• Anonyymi

Luuk. 4:6 ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon."

2.Kor.11
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

• Anonyymi

Edellä lukee:

"Sentähden Jeesus joutui vaihtamaan nimensä. Jeesus ei ole enää saman niminen.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, JA OMAN UUDEN NIMENI."

Minun mielestäni kannattaisi ennen kuin siteeraa ilmestyskirjan loppua, siteerata myös sen alku, että ymmärtää mitä ylipäätään ilmestyskirjassa tapahtuu.

Alussa:

"2:7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa."

"2:17 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven (alunperin sana akta, valtakirja) ja siihen kiveen kirjoitetun UUDEN NIMEN, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'"

Uusia nimiä on enemmänkin.

• Anonyymi

Anteeksi epähuomioni - tuo ensimmäinen "uusi nimi" oli myös ilmestyskirjan alussa, eikä sen lopussa, kuten oletin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi epähuomioni - tuo ensimmäinen "uusi nimi" oli myös ilmestyskirjan alussa, eikä sen lopussa, kuten oletin.

Kyse siis voikin olla myös samasta uudesta nimestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse siis voikin olla myös samasta uudesta nimestä.

"Miksi kysyt minun nimeäni? Minun nimeni on salattu ja ihmeellinen."

Kukaan Jumalan Kolmesta eri Persoonasta ei paljastanut oikeata taivaallista nimeään,
        ettei se olisi tullu pilkatuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi kysyt minun nimeäni? Minun nimeni on salattu ja ihmeellinen."

Kukaan Jumalan Kolmesta eri Persoonasta ei paljastanut oikeata taivaallista nimeään,
        ettei se olisi tullu pilkatuksi.

Eksytykset tulee yleensä pelkän Jeesus-nimen avulla.

Jeesuksen nimen hokeminen pitäisikin saada hälytyskellot soimaan.

Helluntailaisilta nämä vaikuttaa?

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eksytykset tulee yleensä pelkän Jeesus-nimen avulla.

Jeesuksen nimen hokeminen pitäisikin saada hälytyskellot soimaan.

Helluntailaisilta nämä vaikuttaa?

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta.

• Anonyymi

Raamatussa 1938 ei puhuta missä än kohtaa paholaisesta vaan Perkeleestä.

Pyhä Henki vei Jeesuksen Perkeleen kiusattavaksi.

Matteuksen evankeliumi:
      4:1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.

• Anonyymi

Matteuksen evankeliumi:
      4:1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.

Jaakobin kirje:
      1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa. 
      1:14 Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee; 

"Jumala ei ole pahan kiusattavissa"
      "jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      115
      2203
    2. 129
      1802
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1185
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1114
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1040
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      71
      1033
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      973
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      955
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      8
      894
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      55
      890
    Aihe