En tiedä kuka on mutta oli kuollut pariisi
Miika Elamo kuoli
282
24745
Vastaukset
- Anonyymi
Hokimies ja valmentaja. Surullista vielä nuori mies 47.
- Anonyymi
herra 47
- Anonyymi
Vaikenevat kovasti kuolemien syistä, vaikka USA:ssa tästä kyllä puhutaan..näistä "yllättävistä"
Miksi nuo sydänelvyttimetkin tuotiin jopa kouluihin, eikö useampaa ole kiinnostanut syyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
herra 47
Aijaa, tuntematon suuruus, entä Pena ja Matti, ovatko elossa?
- Anonyymi
Mistä lähtien 47 vuotias on ollut "nuori mies"?
- Anonyymi
Tekikö saman minkä Stubbin henkivartija...🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä lähtien kun todella monet elää yli kaksi kertaa vanhemmiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten elä. Moni elää kaksinkertaisen ajan, joka on 94 vuotta. Kaksi kertaa enemmän on 47+(2x47)=141.
Kun aletaan viisastella, on syytä pitää asiat tosina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikenevat kovasti kuolemien syistä, vaikka USA:ssa tästä kyllä puhutaan..näistä "yllättävistä"
Miksi nuo sydänelvyttimetkin tuotiin jopa kouluihin, eikö useampaa ole kiinnostanut syyt?Joo, rokotteet on saatanasta. Itsekin sain juuri 47 vuotiaana (2017) sydärin ja tämän ihan vaan siitä syystä että muutaman vuoden päästä otin rokotteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on sitä nykymaailman ristiriitaisuutta. Toisaalta mies on kaiken pahan alku ja juuri, mutta sitten kun se itse valitsee mitä syö, niin painostus on hirmuista, pitäisi elää vähintään 110-vuotiaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten elä. Moni elää kaksinkertaisen ajan, joka on 94 vuotta. Kaksi kertaa enemmän on 47 (2x47)=141.
Kun aletaan viisastella, on syytä pitää asiat tosina.Ei hän kirjoittanut kaksi kertaa enemmän vaan kaksi kertaa kauemmin. Tällöin kaksi kertaa kauemmin on 94
- Anonyymi
>>>Miikalla oli jo pitkään mielenterveysongelmia ja niiden johdosta tuli vankeustuomiokin. Mistä näitä covid-rokote sekoboltseja oikein sikiää, joka ketjussa länkyttämässä scheissea? Joka kuolinuutisen kohdalla sama paskan levittäminen <<<<
Oikeestaan aika sama mihin kuoli, sillä kyllä nuo MIELENTERVEYS-ongelmatkin ovaltavassa kasvussa eikä oikein tunnuta tietävän.
MIelenterveysongelmat on ehkä suurin kansantauti kohta, tällä menolla. Vaietaanko HUUMEIDEN rooli tarkoituksella, entä kaikenlaisen roskaruuan vaikutukset tietoisesti siksi, että KEPUlaiset tuki-porukat niitä sinunkin luovuttamilla veromarkoilla tuottavat. - Anonyymi
Otahan ny se foliohattusi pois päästä ja palaa takas tähän maailmaan 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet selvästikin saanut muutaman ruiskeen liikaa, ne pehmittävät myös pääsi.
Tarkoittaako tuo 5 hymiöitä teidän piikkihörhöjen maailmassa 5 injektoitua koronaruisketta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nuori, mut liian nuori kuolemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt viitsi, 47 vuotias on keski-ikäinen ukko, ei todellakaan mikään nuori mies.
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se nuori kuolemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, rokotteet on saatanasta. Itsekin sain juuri 47 vuotiaana (2017) sydärin ja tämän ihan vaan siitä syystä että muutaman vuoden päästä otin rokotteet.
Viisastelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ennemmin ite foliohattu päähäs niin elät pidempään.
- Anonyymi
Meni just naimisiinkin 4.2 . Ikävä juttu vaimollekkin
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, rokotteet on saatanasta. Itsekin sain juuri 47 vuotiaana (2017) sydärin ja tämän ihan vaan siitä syystä että muutaman vuoden päästä otin rokotteet.
Oletko terminaattori?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt viitsi, 47 vuotias on keski-ikäinen ukko, ei todellakaan mikään nuori mies.
Riippuu ihan siitä, mihin vertaa. Minä olen 68 v. Siihen verrattuna Miika oli nuori kaveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni just naimisiinkin 4.2 . Ikävä juttu vaimollekkin
Samaa naista ilmeisesti pahoinpidellyt vuonna 2019.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, mihin vertaa. Minä olen 68 v. Siihen verrattuna Miika oli nuori kaveri.
Minä olen 24 vuotias ja minuun verrattuna 47 vuotias on jo vanha ukko, parhaat vuodet takanapäin.
68 vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa. - Anonyymi
M.t. ongelmista tullut linnaa🤣🤣🤣 taidat olla vaki rokotteen ottaja kaikki aina "hyvin" ei ongelmia🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme että aihe taas lähtee harhaileen ties mihin, kyllä näillä on tekemisen puutetta pähkäillä oliko tämä nuori vai vanha vai onko kumpaakaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa naista ilmeisesti pahoinpidellyt vuonna 2019.
Ei ole kuulema sama nainen. Tuore vaimo on ollut tunnetun asianajajan toimistossa työssä eli Heikki Lampelan?? Tulee vain tietyt vibat. Kannattaakin tutkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rökötteet muuten ovat Saatanasta, joten ihan oikein kirjoititt. Tappaminen on tämän pandemiapelleilyn eräs tarkoitus, ja te hyväuskoiset typerykset halusitte geenimanipuloinnin itseenne kuolemanpelkonne takia. Kääntykää Herran Jeesuksen puoleen kun vielä on aikaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako tuo 5 hymiöitä teidän piikkihörhöjen maailmassa 5 injektoitua koronaruisketta?Ei ne sitä tajua. Uskovat kuumatkoihin, co2 höpötykseen ja "viruksiin" siinäkuin Putin-huijaukseenkin. Ei näitä voi auttaa, geenimanipuloituja hölmöjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen 24 vuotias ja minuun verrattuna 47 vuotias on jo vanha ukko, parhaat vuodet takanapäin.
68 vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa.Vieläpä sinäkin olet 47 ja 68.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläpä sinäkin olet 47 ja 68.
Lähtö voi tulla aiemminkin. Kenellekään luvattu edes huomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
68 vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa.Muista että sinäkin vanhenet jos elää saat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtö voi tulla aiemminkin. Kenellekään luvattu edes huomista.
Nuoriinhan ne nämä piikkien haitat kasaantuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rökötteet muuten ovat Saatanasta, joten ihan oikein kirjoititt. Tappaminen on tämän pandemiapelleilyn eräs tarkoitus, ja te hyväuskoiset typerykset halusitte geenimanipuloinnin itseenne kuolemanpelkonne takia. Kääntykää Herran Jeesuksen puoleen kun vielä on aikaa...
Oletko sinäkin terminaattori? Vai miten te otatte noita rokotteita tulevaisuudessa?
- Anonyymi
Tuossa edellä on kouluesimerkki "halpahintaisesta puskistahuutelusta".
Toki voit esittää todisteita saapastyhmälle väittämällesi, jos pystyt ja kykenet (sarc.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
68 vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa.Älä, ei tuon ikäinen välttämättä ole vielä edes
eläkkeellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vierumäellä soi smells like teen spirit keväällä 92. Siitä lähtien on ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
68 vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa.Mä oon kans reilusti 60 v, mutta pärkkele sentänsä ku mulla se kolmas
jalga haudas ! 😁👍👌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
68 vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa.KIITOS TIEDOSTA,KYLLÄ TÄSTÄ MAAILMASTA LÄHTEE MIELELLÄÄN, KUN ON NOIN VIHAMIELISTÄ PORUKKAA KIRJOITTELEMASSA. EI TAIDA HEILLÄKÄÄN MENNÄ ELÄMÄSSÄ HYVIN, EIVÄT PÄÄSSEET EDES VALMENTAJAKSI, VAIN PERÄKAMARIIN, ÄITINSÄ ELÄTIKSI.
- Anonyymi
Mitä kusenjuoja convoypaska selität?
- Anonyymi
Ei tietenkään rokotteisiin. Kuka tohtii edes epäillä. Kummasti vaan on Amerikoissa tullunna voitelurahoja maamme rokotepäättäjille. Joka pitäjästä löytyy näitä. Täytyy se olla hyvä lääke, kun rahan voimalla painostettiin ottamaan. Sumussa saa kulkea oma valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkai se nuori verrattuna vaikka 60, 70, tai 80 vuotiaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusi Convoy Juoppo-Paska?
- Anonyymi
Nykyään melkein puolella ihmisistä on mielenterveysongelmia.
Korjaan vähän nimimerkkiäni.
T: Lähes naistenhakkaaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: Lähes naistenhakkaaja"Nykyään melkein puolella ihmisistä on mielenterveysongelmia."
Lukeudun itsekkin näihin ja sen varmaan huomaa näistä viesteistäkin.
T: Lähes naistenhakkaaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Miikalla oli jo pitkään mielenterveysongelmia ja niiden johdosta tuli vankeustuomiokin. Mistä näitä covid-rokote sekoboltseja oikein sikiää, joka ketjussa länkyttämässä scheissea? Joka kuolinuutisen kohdalla sama paskan levittäminen <<<<
Oikeestaan aika sama mihin kuoli, sillä kyllä nuo MIELENTERVEYS-ongelmatkin ovaltavassa kasvussa eikä oikein tunnuta tietävän.
MIelenterveysongelmat on ehkä suurin kansantauti kohta, tällä menolla. Vaietaanko HUUMEIDEN rooli tarkoituksella, entä kaikenlaisen roskaruuan vaikutukset tietoisesti siksi, että KEPUlaiset tuki-porukat niitä sinunkin luovuttamilla veromarkoilla tuottavat.HUUMEET ei aiheuta mielenterveysongelmia, vaan auttavat niihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kuulema sama nainen. Tuore vaimo on ollut tunnetun asianajajan toimistossa työssä eli Heikki Lampelan?? Tulee vain tietyt vibat. Kannattaakin tutkia.
Tuore vaimo kertoi, että ovat tunteneet/olleet yhdessä jo vuodesta 2009, eli sama nainen (pahoinpitelysyyte v. 2019) ilmeisesti kyseessä?
- Anonyymi
Osassa tapauksissa kyllä, mutta kyllä mt-potilaat siinä kuin "terveetkin" saavat sydänkohtauksia, aivoverenvuotoja yms. Jotkin lääkkeet myös vaikuttavat sydämeen ja verenkiertoon...
- Anonyymi
Eikö oo ku tv:ssäkin sanottiin että ovat turvallisia. Vai oliko se vain mainos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän rokotteita saa epäillä. Vastuuvapaita mafian tuotoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: Lähes naistenhakkaajaKiitos rokoteteollisuuden. Rokotehaitoista ei saa puhua pään alueen vammoista. Pää suojataan foliolla ja valmiina piikityksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö oo ku tv:ssäkin sanottiin että ovat turvallisia. Vai oliko se vain mainos?
Ei rokotteita saa epäillä. Kaikille sopivia yleislääkkeitä kun ovat. Rokotteet ohittavat pään alueen, eivätkä siten voi vaikuttaa mielen ongelmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ennemmin ite foliohattu päähäs niin elät pidempään.
Serkku kuoli koronarokotteeseeb .).€/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä saat syyttää vain itseäsi, kun menit ottamaan sydänpiikit vaikka valistettu kyllä on.
- Anonyymi
Nekö selittäisi sen, miksi Venäjälläkin porukalla "filmi katkeaa", jonka jälkeen tajuavat hypänneensä ikkunasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän kirjoittanut kaksi kertaa enemmän vaan kaksi kertaa kauemmin. Tällöin kaksi kertaa kauemmin on 94
Hän kirjoitti "kaksinkertaisen ajan".
Entä tuo "moni", elääkö moni 94 -vuotiaaksi tai sitä vanhemmaäksi?
2023 Suomessa kuoli 94 -vuotiaana tai vanhempana 5960 henkilöä.
Kovin moni siihen ikään ei siis päässyt, kun kuolleita oli 61339. Vain vajaa yksi kymmenestä (9,7%).
Suomessa syntyi 1950 -luvulla (kymmenen vuoden aikana) yli puoli miljoonaa ihmistä enemmän kuin kuoli.
Mutta 2010-2019 syntyi vain n. 22 000 ihmistä enemmän kuin kuoli.
2020-2023 neljän vuoden aikana on kuollut 53314 ihmistä enemmän kuin on syntynyt.
Koronarokotuksia ei ole ollut 2010 -luvulla, vai mistä on kysymys?
Pitäisi kyllä tyhmemmänkin ymmärtää, mistä kasvava koulleisuus johtuu, muustakin kuin niistä koronarokotuksista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläpä sinäkin olet 47 ja 68.
Ei ehdi vanhenemaan tuolla asenteella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä se on totta , vaikkei moni usko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon kans reilusti 60 v, mutta pärkkele sentänsä ku mulla se kolmas
jalga haudas ! 😁👍👌🙈🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kirjoitti "kaksinkertaisen ajan".
Entä tuo "moni", elääkö moni 94 -vuotiaaksi tai sitä vanhemmaäksi?
2023 Suomessa kuoli 94 -vuotiaana tai vanhempana 5960 henkilöä.
Kovin moni siihen ikään ei siis päässyt, kun kuolleita oli 61339. Vain vajaa yksi kymmenestä (9,7%).
Suomessa syntyi 1950 -luvulla (kymmenen vuoden aikana) yli puoli miljoonaa ihmistä enemmän kuin kuoli.
Mutta 2010-2019 syntyi vain n. 22 000 ihmistä enemmän kuin kuoli.
2020-2023 neljän vuoden aikana on kuollut 53314 ihmistä enemmän kuin on syntynyt.
Koronarokotuksia ei ole ollut 2010 -luvulla, vai mistä on kysymys?
Pitäisi kyllä tyhmemmänkin ymmärtää, mistä kasvava koulleisuus johtuu, muustakin kuin niistä koronarokotuksista!itsehän todistit juuri päinvastaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako tuo 5 hymiöitä teidän piikkihörhöjen maailmassa 5 injektoitua koronaruisketta?Trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elivät kuin Matti ja Mervi Nykänen. Kuppi maistui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli
Poliisin tulisi kertoa kuolinsyy
Silloin tällainen arvuuttelu loppuisi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nekö selittäisi sen, miksi Venäjälläkin porukalla "filmi katkeaa", jonka jälkeen tajuavat hypänneensä ikkunasta?
Oven taakse tullaan, tullaan ovesta yleisavaimella, pahoinpidellään ja heitetään ikkunasta/parvekkeelta.
Samaa minullekin yritettiin tehdä 2007 vuoden alusta kun Supo tarkistaa taustat työhön haettaessa. Oven taakse ilmestyi muutama äijä, yrittivät yleisavaimella tulla sisään, olisivat varmasti pahoinpidelleet ja heittäneet parvekkeelta alas. Turvalukko pelasti sillä kertaa, eivät päässeet ovesta sisään. Anonyymi kirjoitti:
68 vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa.Juuri noin ajattelee nuori, jolla ei ole mitään elämänkokemusta vielä. Minäkin ajattelin tuon ikäisenä, että 68- vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa. Kun itse saavuttaa tuon iän, toteaa, että väite ei pidä millään tavalla paikkaansa. Puhumattakaan siitä, että olisin ollut 47-vuotiaana vanha ukko. Kun ikää tulee, tulee myös oikeaa näkökulmaa elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisin tulisi kertoa kuolinsyy
Silloin tällainen arvuuttelu loppuisiVaikka media vaikenee kyse ei aina ole itsemurhasta
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/717550ba-7829-45ae-bae7-d423f5153c86 Anonyymi kirjoitti:
Miksi nuo sydänelvyttimetkin tuotiin jopa kouluihin, eikö useampaa ole kiinnostanut syyt?Tollo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
68 vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa.”Minä olen 24 vuotias ja minuun verrattuna 47 vuotias on jo vanha ukko, parhaat vuodet takanapäin.
68 vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa.”
Ei muuten ole 😂 Olen 69 ja poljen puolta nuorempaa kaunotarta kuin tulpatonta mopoa.
Ja ilman pillereitä, ruiskeita yms. Ihan luomusti vaan, aah sitä ihanuutta 😍🥰😘
Nimim. -huomenna taas- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
68 vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa.Mäkin olin 40 vuotta sitten 24 vuotias. Olin silloin nuori. Älä huolehdi, kyllä sullekin ikää karttuu, vuodet kuluu suttjakkaasti, yht äkkiä huomaat, että itsekin olet 60 ja kuoleman välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUUMEET ei aiheuta mielenterveysongelmia, vaan auttavat niihin.
Paskapuhetta ei ole muuta kuin huumeiden väärinkäyttöä.
On totta että monien psyykelääkkeiden vaikuttava ainesosa löytyy myös huumeista.
- Anonyymi
Elomo
- Anonyymi
Mihin?
- Anonyymi
No, ei niin missään sanottu. Suhteessa "nuori", sydäntä voisi epäilllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ei niin missään sanottu. Suhteessa "nuori", sydäntä voisi epäilllä.
Jälleen kerran kuolinsyytä ei kerrota
Voi olla sairaskohtaus
voi olla
itsemurha - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen kerran kuolinsyytä ei kerrota
Voi olla sairaskohtaus
voi olla
itsemurhaEi näytä olleen itsemurha koska poliisi ei tiedä kuolinsyytä
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/717550ba-7829-45ae-bae7-d423f5153c86
Seura vahvistaa: Miika Elomon kuolemasta poliisitutkinta
- Anonyymi
Näitä alle viisikymppisiä urheilumiehiä on kuollut äkillisesti yllättävän monta viimeisen muutaman vuoden aikana. Sekä Suomessa että ulkomailla.
- Anonyymi
Eipä oltu kuultu koskaan hänestä.
Roskalehdet vaan joutavaa jaaritusta kuin ompelukerholaiset eikä tule siihen tärkeinpään pointtiin lainkaan: Miten kuoli, missä kuoli ja oliko ottantu näitä "tutkittuja turvallisia ja tehokkaita?"
Se nimenomaan kiinnostaa tuli se "yllättävä" sydänkohtaus joita on tuhansittain jo ollut muttei yksikään aviisi uskalla kajota aiheeseen aiheuttaja!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roskalehdet vaan joutavaa jaaritusta kuin ompelukerholaiset eikä tule siihen tärkeinpään pointtiin lainkaan: Miten kuoli, missä kuoli ja oliko ottantu näitä "tutkittuja turvallisia ja tehokkaita?"
Se nimenomaan kiinnostaa tuli se "yllättävä" sydänkohtaus joita on tuhansittain jo ollut muttei yksikään aviisi uskalla kajota aiheeseen aiheuttaja!!!Onko itsarikin rokotteen syytä? Menisit hoitoon pelle.
- Anonyymi
10:41
Meitä on satoja tuhansia rokotettuja ja älykkyystestit voisi ottaa ja psyken tarkistaa.
Elä sinä luuloinedi. Sekin on sairaus. - Anonyymi
Ai rokote sekotti muka sun pään? Ei siihen rokotetta tarvittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai rokote sekotti muka sun pään? Ei siihen rokotetta tarvittu.
11:22
Onko sulla jokin pakkomielle? Sekin on sairaus. - Anonyymi
Älkää loukkaantuko mutta jos itse pitäisi sanoa kenen urheilijan kuoleman kosketti eniten niin Kobe Bryantin ja Janne Puhakan ja kaikille näille tietty R.I.P ja olitte hienoja ihmisiä ja väärät ihmiset kuoli (Trump Putin ja Kim Jong Un ansaitsi mielummin kuolemaa kun Elomo Bryant ja Puhakka...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko itsarikin rokotteen syytä? Menisit hoitoon pelle.
Voi se osalla ollakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää loukkaantuko mutta jos itse pitäisi sanoa kenen urheilijan kuoleman kosketti eniten niin Kobe Bryantin ja Janne Puhakan ja kaikille näille tietty R.I.P ja olitte hienoja ihmisiä ja väärät ihmiset kuoli (Trump Putin ja Kim Jong Un ansaitsi mielummin kuolemaa kun Elomo Bryant ja Puhakka...
Sinä tunnut olevan pätevä päättämään kenen kuuluu kuolla ja kenen elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nimenomaan kiinnostaa tuli se "yllättävä" sydänkohtaus joita on tuhansittain jo ollut muttei yksikään aviisi uskalla kajota aiheeseen aiheuttaja!!!Testopiikit noita sydäreitä aiheuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se osalla ollakin.
Tietysti, mikrosiru
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump yritettiin murhata mutta Jumala pelasti hänet. Trumpilla on vielä paljon tehtävää, siksi hänet pelastettiin.
- Anonyymi
Korona rokotteen ottajat pelkää niin perkeleesti kun ei varmasti tiedä mitä sitä tuli taas tehtyä🤣🤣🤣 lääketiede kehittynyt(hitaasti vaikuttava myrkky) hurjasti ja samaan aikaan on laajalti puhuttu että ihmisiä on liikaa.
- Anonyymi
Korona rokotteet aiheuttaa sydänlihas tulehduksia. Suurentaa sydäntä ja aiheuttaa keuhkoveritulppia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona rokotteet aiheuttaa sydänlihas tulehduksia. Suurentaa sydäntä ja aiheuttaa keuhkoveritulppia
Koronavirus itsessään aiheuttaa noita mainitsemiasi huomattavasti enemmän. Syy on koronaviruksen piikkiproteiinissa ja siinä mitä se elimistössä aiheuttaa. Valitettavasti rokottamattomat eivät ole yhtään paremmassa suojassa, vaikka niin luulevat. Tartunta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronavirus itsessään aiheuttaa noita mainitsemiasi huomattavasti enemmän. Syy on koronaviruksen piikkiproteiinissa ja siinä mitä se elimistössä aiheuttaa. Valitettavasti rokottamattomat eivät ole yhtään paremmassa suojassa, vaikka niin luulevat. Tartunta
Hups, piti jatkaa vielä.
Tartunta kun on tapahtunut, niin on vähän arpapeliä mitä vaikutuksia kenellekin tulee.
Mä en voi käsittää miten rokotekieltäjät ei sen vertaa ota asioista selvää, että tajuaisivat, että ihan sitä samaa piikkiproteiinia on siinä viruksessa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti kyseistä virusta ei ole olemassa. Sinua on petetty... Yhtäkään "virusta" ei ole koskaan onnistuttu eristämään mistään koko maailman lääkärikunnan historian aikana. Virusteoria on vain teoria jolla pelotellaan ja myydään kauhua herkkäuskoisille ja tietämättömille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti kyseistä virusta ei ole olemassa. Sinua on petetty... Yhtäkään "virusta" ei ole koskaan onnistuttu eristämään mistään koko maailman lääkärikunnan historian aikana. Virusteoria on vain teoria jolla pelotellaan ja myydään kauhua herkkäuskoisille ja tietämättömille.
😂😂😂 voi hyvät hyssykät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump yritettiin murhata mutta Jumala pelasti hänet. Trumpilla on vielä paljon tehtävää, siksi hänet pelastettiin.
Huono ampuja sekä pään kääntäminen sen pelasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sairasti covidin kerran mutta otti piikkiproteiinin valmistusohjeet vaikkapa viisi kertaa itseensä niin kumpi näistä onkaan enemmän ehtinyt olla vahingoksi. Tauti vai rokote.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nimenomaan kiinnostaa tuli se "yllättävä" sydänkohtaus joita on tuhansittain jo ollut muttei yksikään aviisi uskalla kajota aiheeseen aiheuttaja!!!Vetäsehän tumppuun välillä niin lentää plakki aivoista niin rauhottaa tuota paskanjauhantaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 voi hyvät hyssykät
Oot esimerkki siitä kun älli ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko pikkuperkele kertoa mitä sun seniilillä antikristuksella on vielä tehtävää tän maan päällä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko itsarikin rokotteen syytä? Menisit hoitoon pelle."
Missään ei ole kerrottu että oli itsari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se osalla ollakin.
" Voi se osalla ollakin."
Ihan hyvin voi ollakkin jos tulee siitä rokotteesta vaikka niin vakavia terveysongelmia että masentuu vakavasti ja tekee itsemurhan sen takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutkin yritetään murhata 5 vuoden kuluttua mutta Jumala pelasti mut jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se koronavirus mitään vakavaa mulle ole aiheuttanut muutakun sen että keltainen neste nousi päähän, rokotteita en ottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missään ei ole kerrottu että oli itsari.Se on rivien välistä luettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että itsareiden kohdalla rokotteet pitäisi erityisesti nostaa esille. Mielenterveysongelmat ja rokotteet käyvät niin käsi kädessä. Koska rokotteet aiotaan päivittää tälle vuosikymmenelle?
Paisensataa vuotta jo piikitelty, eikä asiasta vieläkään rohjeta kriittisesti puhua. Kaikille sopiva lääke? Eihän tuossa ole järjen häivääkään.
Rokotteet ovat lääketieteen surmanloukku. Lääkkeitä, joihin ei saa koskea. Minkä ihmeen vuoksi? No rahan tähden tietenkin. Ovat niin tuottoisia, kaikille sopivia ja mafian suojelemia.
Entä mitä rokotteiden jälkeen? Millä eliksiirillä sitten yritetään koko planeetan väki saada koukkuun? Kaikille sopiva tulevaisuuden pelastaja? Rokoteuskonto on niin vahva usko, että vastaavaa petosta on vaikea edes kuvitella. Todellisuudessahan ei ole mitään kaikille sopivaa yhtä ja ainoaa lääkeainetta. Kyllä lääketieteenkin asiantuntijat tuon tietävät. Mutta jos rokotteista luovutaan, millä ihmeellä vastaavaan höynäytykseen ihmiset saataisiin taas mukaan.
Lähes jokainen maallikko sairauksista puhuttaessa huokaa koskettavasti, että kunpa tähän olisi rokote. Syöpäsairauksista kärsii jo huomattava osa kansasta, mutta rokotteita tähän ongelmaan ei saa sotkea. Rokotteethan pelastavat, eivätkä sairastuta, vai olisiko sittenkin niin, että nimenomaan saavat immunologiamme sekaisin. Rokotteita kun emme saa sotkea nykyisiin ongelmiimme. Vastuuvapaat todellakin ovat vastuuvapaita ja näin ollen suojattuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono ampuja sekä pään kääntäminen sen pelasti.
Hiuskarvakaan ei putoa ilman Taivaan lupaa. Tuossa Trump kyllä osui oikeaan. Jumala hänet pelasti. Nykyinen maailma kaikessa maallistuneisuudessaan vaan öyhöttää omia tarinoitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko pikkuperkele kertoa mitä sun seniilillä antikristuksella on vielä tehtävää tän maan päällä ?
Make America Great Again.
- Anonyymi
Monet buusterit varmaan otettu, mitenkä saattoi näin käydä?
- Anonyymi
Yksi mailahosuja vähemmän.
- Anonyymi
Turvonnut ja punakka. Maistuiko makkara ja olut päivittäin?
- Anonyymi
Eli aikansa ja sitten kuoli. Tuskinpa menetti paljoa tuokaan. Ennen vanhaan mentiin hautaan nuorempina. Vanhuus on yliarvostettua. Höperyyttä tuo tullessaan.
- Anonyymi
Hyvä kommentti ihan jokaiselle.
- Anonyymi
Olet siis kokemusasiantuntija.
- Anonyymi
"Eli aikansa ja sitten kuoli. Tuskinpa menetti paljoa tuokaan. Ennen vanhaan mentiin hautaan nuorempina. Vanhuus on yliarvostettua. Höperyyttä tuo tullessaan."
Näin on, olen itse kohta 36-vuotias eikä haittaisi yhtään jos kuolen esim 4 vuoden kuluttua. Koko elämä ollut tähänkin asti pelkkää henkistä taistelua mielenterveysongelmien kanssa. Läheisiäkin on jo tullut saatettua hautaan. Miten se tulevaisuus ja se että tulen aina vain vanhemmaksi ja raihnaisemmaksi muka muuttaisi asioita parempaan suuntaan? - Anonyymi
Laatu ratkaisee. Elämän laatu. Nykyisin ihmiset ovat jos jonkilaisella lääkekuurilla. Haittavaikutuksiakin pilvin pimein. Silti noista ei saisi puhua.
Rokotteilla kuulema lääkitään tulevia päiviä. Jotta tulevaisuudessa pää olisi selkeä tekemään päätöksiä. Jostain kumman syystä noin ei kuitenkaan ole käynyt, vaan päinvastoin. Emme ole kyenneet suojelemaan pään aluetta, kun on kuviteltu, että rokotteet eivät yllä tuonne asti.
- Anonyymi
Elomo pelasi NHL:ssä varsin lyhyen uran, vain kaksi ottelua, ja sai niistä merkinnäkseen yhden syöttöpisteen.
Ilmeisesti Elomo ei ole ollut Leijona-joukkueessa kertaakaan niinä vuosina, kun Suomi on tuonut kisoista mitaleja.
https://yle.fi/a/74-20142581- Anonyymi
Eli c-luokan pelaaja eikä kovin kummoinen valmentajakaan kun Ranskassa valmensi. Lätkä on Ranskassa aivan marginaalinen laji.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli c-luokan pelaaja eikä kovin kummoinen valmentajakaan kun Ranskassa valmensi. Lätkä on Ranskassa aivan marginaalinen laji.
Mutta viini siellä on halpaa ja se taisi käydä kohtalokkaaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kiun sinä kyrv..n syylä😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
moni muukin otsikoissa ollut on ihan tuntematon, joten kiviäkin kiinnostaa
- Anonyymi
Kyllähän kaikki hänet tuntee. Aika kiree mies.
- Anonyymi
Viha ei tee aivoille hyvää
- Anonyymi
Kyllä tässä tapauksessa on syytä tehdä huumeseula. Laaja-alainen. Kuulin tästä tänään työpaikalla ja verikoot otetaan vielä tänään.
- Anonyymi
Evvk evvk
- Anonyymi
Mafiamaisilla otteilla noita urheilu järjestöjä johdetaan. Muutama kuolema sillontällön on ihan normaalia.
- Anonyymi
Niin ja tiedä mitä kaikkia aineita ne käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja tiedä mitä kaikkia aineita ne käyttää.
Esim rokotteita, siis yleislääkkeitä, noita kaikille sopivia, haitattomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim rokotteita, siis yleislääkkeitä, noita kaikille sopivia, haitattomia.
Rokotteet ja punaviini. Lopputulos tämä.
- Anonyymi
Systeri on jatkuvasti nuhassa ym, köhässä. Minut tuomittiin "seitsemänteen helvettiin" kun en ottanut ainuttakaan "testattua ja turvallista". Yli 4 vuoteen ei mitään tautia.
- Anonyymi
Sama mulla, en ole käynyt piikillä, eikä flunssan flunssaa koko korona-aikana, onko siitä nyt kuusi vuotta. Ja olen sentään 77.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mulla, en ole käynyt piikillä, eikä flunssan flunssaa koko korona-aikana, onko siitä nyt kuusi vuotta. Ja olen sentään 77.
Otin kaikki koronapiikit, sen jälkeen ei ole ollut yhtään edes flunssaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin kaikki koronapiikit, sen jälkeen ei ole ollut yhtään edes flunssaa.
Ei minullakaan. Rokotteita en ole ottanut iki kuuna päivänä vapaaehtoisesti. Mutta kun terveydenhoitoalalle en olisi päässyt ilman piikityksiä, siis ilman noita vapaaehtoisia piikityksiä, niin pakkohan se oli tosiasiat tunnustaa ja antaa piikittää. Se oli virhe. Onhan niitä muitakin aloja ihmisen opiskella. Mihinkään pakkojunaan en itseäni enää toki tunkisi.
Rokotteista päästään kyllä aikanaan eroon, mutta ei ilman hirvittäviä kärsimyksiä. Kuten en minäkään ilman kärsimyksiä ole rokotteista päässyt. Jo nyt nuo kärsimykset rokotteista ihmisillä ovat valtavat, mutta kirous mikä kirous. Kautta historian ihmiset ovat haksahtaneet milloin mihinkin loukkuun ja aikansa kärsittyään elämä on taas saanut jatkua.
Mielenkiintoista näissä ihmis- ja eläinkärsimyksissä on ollut se se, kuinka merkittävä osuus lääketieteellä noissa kärsimyksissä on ollut. Toki valtava edistyskin, mikä erityisesti koskee teknistä tietotaitoa etenkin kirurgiassa. Mutta valitettavasti sairauksien perimmäiset syyt ovat jääneet huomiotta, kuten esim sairauksien ilmiasun muuntelu rokotteilla.
- Anonyymi
Näppärimmät kuuklaajat löytää kuolinsyyn. Voin sanoa, ettei se ihan helppoa ollut. En kuitenkaan ala levittelemään sitä. Sen päätöksen tekee omaiset.
- Anonyymi
Löytyy googlella mutta et ala levittämään. Hyvä läppä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy googlella mutta et ala levittämään. Hyvä läppä.
Tyypillinen vastaus laiskalta ja saamattomalta kiukkupussilta. Jos minä sen löysin, niin luulisin, että sullakin on mahdollisuudet. Sen sijaan alat kiukuttelemaan. Lapsellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen vastaus laiskalta ja saamattomalta kiukkupussilta. Jos minä sen löysin, niin luulisin, että sullakin on mahdollisuudet. Sen sijaan alat kiukuttelemaan. Lapsellista.
Luulisi olevan pieni vaiva se vinkata..mutta kiusanteko on kivaa..
- Anonyymi
Itsemurha?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsemurha?
Korona tai oli ottanut lähipäivinä jotain suoneen, sairasti Ebolaa, söi vahingossa takahuoneessa suklaista (nakkikakkaa) ja tukehtui siihen no huonot vitsit vitsinä, onnettomuus jossain? Salamurha?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tosiaan uskoa googleen aina, sieltähän se totuus löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tosiaan uskoa googleen aina, sieltähän se totuus löytyy.
Totuus löytyy googlella etsityistä jutuista.
- Anonyymi
Ei näppärimmät vaan uteliaimmat.
- Anonyymi
Joo se voi olla, että täällä tulee myös sensurointi jos sanoo taas sen perin helpon ja maalaisjärjellä sanotun syyn...eli tutunturvallisettehokkaatjatutkitut...se se on taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmyytensähän ihminen paljastaa jos kiukuttelee täysin päivänselvää asiaa vastaan....näitähän jaettiin kiihkolla ja kiusalla, onneksi me kaikki parikymmentä tuttua ei otettu ja kaikki terveinä - koskas meitä kutsutaan haastatteluun - ei koskaan - me olemme piikkinä lääketehtaitten ja alistuneitten lihassa.
- Anonyymi
Älä jauha paskaa.sitä ei tiedä vielä omaisetkaan.satun tietämään sen
- Anonyymi
Nykyelämä on hektistä.
- Anonyymi
Ole pienistä hetkistä onnellinen, silloin ei ole niin hektistä.
- Anonyymi
Huh, oli samana päivänä vielä ranskan kielen oppitunnilla, jonka seura oli julkaissut.
- Anonyymi
Se ajoi lopulta itsariin?
- Anonyymi
Ranska on niin helvetin vaikea kieli oppia ja se ääntäminen on vielä vaikeampaa. Ei mikään ihme jos päätti päivänsä. Ranskan opettelu on yhtä helvettiä, kokemusta on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranska on niin helvetin vaikea kieli oppia ja se ääntäminen on vielä vaikeampaa. Ei mikään ihme jos päätti päivänsä. Ranskan opettelu on yhtä helvettiä, kokemusta on!
No ei ole...
- Anonyymi
Koska kuolinsyytä ei kerrota on se helppo päätellä...
- Anonyymi
Joulukuussa oli TurunS:ssä hänestä haastattelu. Haastiksen mukaan oli motivoitunut valmentaja. Hän kertoi, että Ranskassa on kiekkobuumi ja hän odotti innostuneena tulevia kiekkovuosia. Ranskan kielen opiskelu oli myös osoitus tästä omistautumisesta. Kyllä tässä tulee sellainen tunne, että lähtö tuli nuorehkolle "Ihan puskista".
- Anonyymi
Stubbin henkivartija, kokenut ja arvostettu poliisi ampui haulikolla aivonsa pihalle. Tapahtui presidentin virka-asunnossa, presidentti oli perheineen asunnossa kun tämä tapahtui.
Sattuu sitä paremmissakin piireissä... - Anonyymi
Itsemurhaan hautova kiikuu kahden vaiheille, välillä uskoo tulevaisuuteen ja hetken päästä päättää päivänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubbin henkivartija, kokenut ja arvostettu poliisi ampui haulikolla aivonsa pihalle. Tapahtui presidentin virka-asunnossa, presidentti oli perheineen asunnossa kun tämä tapahtui.
Sattuu sitä paremmissakin piireissä...Oli Niinistönkin henkivartija ja hyvin meni. Tuli Stubb ja ........itsemurha, rajansa se on henkivartijankin psyykelle ja jaksamiselle ja kohtelulle , mitä teki parkkihallissa sielläkö kellarissa piti päivystää.
- Anonyymi
C èst la vie.
Ketä on Miika Elamo?🤔
- Anonyymi
Kuka on...ei ketä!
- Anonyymi
Opettele suomea, pösilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele suomea, pösilö.
Jos turkulainen kuolee, niin silloin saa sanoa: ketä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on...ei ketä!
Turun murretta on lupa kirjoittaa, kun kerran miekutellakin saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos turkulainen kuolee, niin silloin saa sanoa: ketä.
Valitettavasti on nyt kuolomo.
- Anonyymi
Mä oon saanut 4 koronarokotetta. Kaikki suositeltut.
Enkä ole ollut päivääkään sairas viiteen vuoteen.- Anonyymi
Moni kertoo noin. Sitten kun asiaa tarkemmin pohditaan, löytyykin kaikenmoista ja lääkkeeitä joka lähtöön.
- Anonyymi
Minä olen jo eläkkeellä ja saanut 7 piikkiä koronaan, eikä ole tarvinnut sairastella. Lisäksi vielä vuosittain influenssarokotus.
Sotien jälkeen 50- luvulla olivat Suomen raskaassa vielä hikipiikit pinnalla. - Anonyymi
Korona tai rokote voinut aiheuttaa tulpan aivoihin. Kunnon kännin jälkeinen krapula on aivoverenvuotoriski.
- Anonyymi
Tulppia ei taideta laskea rokotteiden syyksi. Sopimusasia. Moni muukin sairastaminen lasketaan rokotteista vapaaksi. Näin on kuulema helpompi.
- Anonyymi
Tekikö kiikun ?
- Anonyymi
Paljon mahdollista . Kovin stressaantuneen oloinen oli usein. Oli myös luonteeltaan impulsiivinen.
- Anonyymi
Hänet tuomittiin naisen pahoinpitelystä. Todellinen tosimies .
- Anonyymi
Peräänantomaton tyyppi, joka ei osannut joustaa koskaan eikä mistään. Toiset kutsuu mieheksi, toiset narsistyyppiseksi psykopaatiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräänantomaton tyyppi, joka ei osannut joustaa koskaan eikä mistään. Toiset kutsuu mieheksi, toiset narsistyyppiseksi psykopaatiksi.
Sen mitä haastatteluja näin ja joitakin reaktioita niin jälkimmäinen ilman muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, että tuollainen rautakangen niellyt jääräpää joka aina kuvittelee olevansa oikeassa. Lopulta huomasi kuinka helvetin monta kertaa ollutkin väärässä eikä sitä kestänyt ja tappoi itsensä.
- Anonyymi
Suunniteltu tarkkaan ja harkiten.
Avioliiton solmiminen ja täten poismenon jälkeinen perintö omitus oikeksineen puolisolle varmistettu.
Toinen vaihtoehto,uniapnea a'la olli lindholm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunniteltu tarkkaan ja harkiten.
Avioliiton solmiminen ja täten poismenon jälkeinen perintö omitus oikeksineen puolisolle varmistettu.
Toinen vaihtoehto,uniapnea a'la olli lindholmOk analyysiä. Kolmas vielä mahdollisuus on joku muu sairauskohtaus, mutta uutisointiin liittyy siksi paljon eka vaihtoehtoon viittaavaa?
Että, mikä mahtoi olla.... ja jos oli tuo suunniteltu ja harkittu, ... se syy? Vai oliko hetken hyväksi harkittu toiminta , vai vahinko.... sekin on kai mahdollista? - Anonyymi
Ois kiva nähdä sut kiikkutuolissa😎😎🤣🤣😂😂😂
- Anonyymi
Tuton ex valmentaja ja ei nykyään yllätys kun noita julkkiksia on kuollut tiuhaan
-Juha- Anonyymi
Mitäs ottivat piikit. Ihan oma syy.
- Anonyymi
Miika Elomo, jääkiekkoilija ja jääkiekkovalmentaja
- Anonyymi
Eipä se kenelläkään kuulu kuolinsyy. Voimia omaisille.
- Anonyymi
Samaa mieltä kanssasi, voimia läheisille, kyllä oli ikäviä keskusteluja, luin osan niistä. siis MIIKA ELOMOSTA.
- Anonyymi
Kyllä se kuolinsyyntutkijoille kuuluu. Ja vakuutusyhtiölle. Voimia omaisille!
- Anonyymi
En ymmärrä. Onko Tero Teero? Tai Juha Juuha? Onko Trump kaiken takana?
- Anonyymi
Ei saisi pahaa puhua vainajista, mutta Miika Elomo oli ainakin nuorempana täysi k....pää. Itseään täynnä oleva kukkoilija ja heikommille vittuilija. Ruissalontielläkin yhden rakennuksen seinässä oli sprayattu teksti ihan aiheesta.
- Anonyymi
Nuorena kusipää on hyvin usein myös vanhana kusipää. Aina hyvä uutinen kun heitä on yksi vähemmän.
- Anonyymi
"Ei saisi pahaa puhua vainajista" En ymmärrä alkuunkaan tuollaista. Miksi ei saisi ? Jos oli mulkku eläessään niin oli. Mitä sitä nyt jeesustelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorena kusipää on hyvin usein myös vanhana kusipää. Aina hyvä uutinen kun heitä on yksi vähemmän.
Persut vaan ei vähene. Kusta juovat convoy aktivistit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselle taas käynyt niin päin että olin nuorena kiltti ja kunnollinen mutta elämän katkerat kokemukset muutti myöhemmin kusipääksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselle taas käynyt niin päin että olin nuorena kiltti ja kunnollinen mutta elämän katkerat kokemukset muutti myöhemmin kusipääksi.
Nyt vittuilen ja kiusaan kaikkia niin kauan kun mussa henki pihisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei saisi pahaa puhua vainajista" En ymmärrä alkuunkaan tuollaista. Miksi ei saisi ? Jos oli mulkku eläessään niin oli. Mitä sitä nyt jeesustelemaan.
No se nyt vaan on sellaista "fiksuutta", että on tapana kunnioittaa ehkä vainajan omaisia, että ei pahaa puhuta, kun siitä ei ole hyötyä kenellekään, vaan haittaa niille omaisille, jotka eivät vastaa vainajan elinaikana tekemistä asioista.
Mutta on se totta, että kyllä totuuden voi aina sanoa. Jos se on totuus, eikä jotain muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vittuilen ja kiusaan kaikkia niin kauan kun mussa henki pihisee.
Mitenköhän sinäkin osaat vittuilla tai kiusata ketään?
- Anonyymi
Se on nimeltään karma, jonka k päät kokee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän sinäkin osaat vittuilla tai kiusata ketään?
"Mitenköhän sinäkin osaat vittuilla tai kiusata ketään?"
Olen huono siinä mutta opettelen.
- Anonyymi
Tais joku tappaa sen.
Poliisi tutkii- Anonyymi
älä sano joku vaan mikä, sehän on tutkittu, turvallinen ja tehokas - unohtuiko - vai onko tämä niin vaikea tajuta niille jotka on suggeroitu roskalehdistön ja median avulla?
- Anonyymi
Kyllä tämä ihan aito koronavalheen uhri taitaa olla. Olisi kannattanut hieman ajatella tämän tyhmän kansan ennenkuin alkoi uskomaan kaikenmaailman viruksiin ...
- Anonyymi
Hienoa, että moni jo tajuaa lähteä siitä luonnollisesta syystä ja ihan maalaisjärjellä tuo on käsitettävissä, eikä vaadi kuin lähteä heti tästä.
Tämä on tavallista jo urheilijoilla ollut eikä lentäjien kuolemat harvinaisia, lentoturmiakin näitten vuoksi, kannattaa katsoa tältäkin kannalta ja olla monipuolinen. Media pelkää aihetta vaikkei toki hävennyt tyrkyttää näitten ampullien lietä josta jopa valmistajat vetäytyivät vastuusta sairauksiin ja kuolemiin. Ja tulihan tuhoa - Anonyymi
Olipa viisas kirjoitus... tunnen erittäin suurta myötähäpeää sinunlaisesi "viisaan" kirjoitusta lukiessani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että moni jo tajuaa lähteä siitä luonnollisesta syystä ja ihan maalaisjärjellä tuo on käsitettävissä, eikä vaadi kuin lähteä heti tästä.
Tämä on tavallista jo urheilijoilla ollut eikä lentäjien kuolemat harvinaisia, lentoturmiakin näitten vuoksi, kannattaa katsoa tältäkin kannalta ja olla monipuolinen. Media pelkää aihetta vaikkei toki hävennyt tyrkyttää näitten ampullien lietä josta jopa valmistajat vetäytyivät vastuusta sairauksiin ja kuolemiin. Ja tulihan tuhoaLentäjät ja urheilijat ovat keskimääräistä sairaampia työnsä vuoksi. Siksi heitä kulee, kaikki amerikkalaiset tutkimukset todistavat niin.
- Anonyymi
Kuka vielä uskoo piikkien "parantaviin" ominaisuuksiin ? Koko "virusteoria" on pelkkä sairas vale jo itsessään, tietoa asian tiimoilta löytyy kyllä runsaasti. Ottaakaapa selvää ja karttakaa ruiskuja jos haluatte elää terveinä.
- Anonyymi
Pääsi on yksi tyhjä piikki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsi on yksi tyhjä piikki...
Taisit ottaa ja kaduttaa kun vihalla vastaat.
Meillä on kyllä kuitenkin rakkaus niihinkin jotka erehtyi ottamaan.
Sinä varmasti olit niitä syyllistäjiä ja solvaajia jos ei otettu. Nyt näet tuloksen kun USA sanoo jo 500.000 pelkästään kuolleen noihin mrna-injektioihin, siis ei rokotteisiin kuten joku erheelllisesti kertoo vaikka onhan niihinkin kuollut viimeksi lapsia joist piikitys alkoi - HUOMAA, ETTÄ NYT PIIKITYS ALKOI VANHUKSISTA - uusi tapa hyödyntää tämä ja saada se toivottu tulos, koska vanhusten suuret kuolemat eivät herättäneet sitä närää mitä lasten kuolemat piikkeihin aina ovat aiheuttaneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varmasti olit niitä syyllistäjiä ja solvaajia jos ei otettu. Nyt näet tuloksen kun USA sanoo jo 500.000 pelkästään kuolleen noihin mrna-injektioihin, siis ei rokotteisiin kuten joku erheelllisesti kertoo vaikka onhan niihinkin kuollut viimeksi lapsia joist piikitys alkoi - HUOMAA, ETTÄ NYT PIIKITYS ALKOI VANHUKSISTA - uusi tapa hyödyntää tämä ja saada se toivottu tulos, koska vanhusten suuret kuolemat eivät herättäneet sitä närää mitä lasten kuolemat piikkeihin aina ovat aiheuttaneet.Rukoilen näiden piikkiuskovaisten puolesta että pääsevät yli tuosta katkerasta vihasta meitä kohtaan jotka emme piikkejä ottaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varmasti olit niitä syyllistäjiä ja solvaajia jos ei otettu. Nyt näet tuloksen kun USA sanoo jo 500.000 pelkästään kuolleen noihin mrna-injektioihin, siis ei rokotteisiin kuten joku erheelllisesti kertoo vaikka onhan niihinkin kuollut viimeksi lapsia joist piikitys alkoi - HUOMAA, ETTÄ NYT PIIKITYS ALKOI VANHUKSISTA - uusi tapa hyödyntää tämä ja saada se toivottu tulos, koska vanhusten suuret kuolemat eivät herättäneet sitä närää mitä lasten kuolemat piikkeihin aina ovat aiheuttaneet.Puoli miljoonaa kuollutta Yhdysvallat väkiluku varmasti on todella vähän, olisko promille koko Yhdysvaltain väkiluvusta? Onhan se hyvä vähätellä asiaa tällä tavalla. Joo eihän tuo paha ole jos noin vähän on tapettu jollain "rokotteella".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoli miljoonaa kuollutta Yhdysvallat väkiluku varmasti on todella vähän, olisko promille koko Yhdysvaltain väkiluvusta? Onhan se hyvä vähätellä asiaa tällä tavalla. Joo eihän tuo paha ole jos noin vähän on tapettu jollain "rokotteella".
Noistakin kuolleista suuri osa varmaan hyvin iäkkäitä tai sitten muuten sairaita ihmisiä jotka olis kuollut jokatapauksessa lähivuosina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noistakin kuolleista suuri osa varmaan hyvin iäkkäitä tai sitten muuten sairaita ihmisiä jotka olis kuollut jokatapauksessa lähivuosina.
Tiedä kannattaako puhua mistään promilleista jos ei osaa edes perusmatematiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä kannattaako puhua mistään promilleista jos ei osaa edes perusmatematiikkaa.
Kun oon terävä kuin keilapallo niin nyt sen laskin 500 000 ihmistä 45 ja puolesta miljoonasta ihmisestä on 0,01 promillea.
- Anonyymi
INJEKTIO
- Anonyymi
Opettele nyt kirjoittamaan nimi edes oikein.
- Anonyymi
Ijeksuuni on se kaiken pahan alku ja juuri ja kuolemantuottaja suuri.
- Anonyymi
Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus, jos horjutetaan harkitsematttomilla toimilla terveyttä koko kansan mittakaavassa niin kyllähän siinä voi useampikin jättää leikin kesken.
- Anonyymi
Kummasti alkoi kuolleisuus Suomessakin selvästi kasvamaan sen jälkeen kun aloitettiin hörönäpiikitys....sattumaa tietenkin varmaan.......!
- Anonyymi
Ota piikki pois päästäsi...!
- Anonyymi
Juuri näin..ainoastaan aivopestyt rokotekiimaiset hörhöt eivät ymmärrä yhteyttä, koska pitävät koronapiikkiä Jumalan kaltaisena pelastajana, joka suojaa heitä koronahirviöltä...:DDD
- Anonyymi
Tuo on täysin 100 prosentin fakta.
Tasan 4 vuotta sitten kuoli kummitätini kahden viikon päästä piikistä. Mies kuoli vähän myöhemmin sitten, taisi olla sama injektioerä, eikä onnella suolavettä, sitä halpaa ja tukea suojaan..niin, eihän meistä kukaan ole sairastunut kun jätettiin ottamatta. - Anonyymi
Alkoi muuten todella 4 vuotta sitten tammikkuusta etteenpäin. Sen jälkeen on laskettu kuolleita sukulaisissa ja tutuissa ja on valtava määrä.
Me voisimme tehdä tästä jo helposti kirjan miten monta ja miten kirjavaa tuskaa ja sairautta tuli tästä alkaen Kuolemista kaikki ei toki nopeita, nopein 2 viikkoa ja pisin tuskaisa kesti toista vuotta sairaalassa juoksua ja myrkkyjä ja kapseleita ottaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin..ainoastaan aivopestyt rokotekiimaiset hörhöt eivät ymmärrä yhteyttä, koska pitävät koronapiikkiä Jumalan kaltaisena pelastajana, joka suojaa heitä koronahirviöltä...:DDD
Juurinkin näin.
Moni herkkäuskoinen meni tuohon uskoonn mitä media jakoi tosi kiihkolla ja kuolemalla peloittelemalla.
'Samaa kuolemalla pelottelua jaetaan tassa venäjäpelolla ja venäjävihalla maustaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurinkin näin.
Moni herkkäuskoinen meni tuohon uskoonn mitä media jakoi tosi kiihkolla ja kuolemalla peloittelemalla.
'Samaa kuolemalla pelottelua jaetaan tassa venäjäpelolla ja venäjävihalla maustaen.Juurikin on suomen kielen tyhmin sana!
Kerro mitä se tarkoittaa, kun sitä käytät?
Osaako trolli, katsotaan nyt kaikki! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on täysin 100 prosentin fakta.
Tasan 4 vuotta sitten kuoli kummitätini kahden viikon päästä piikistä. Mies kuoli vähän myöhemmin sitten, taisi olla sama injektioerä, eikä onnella suolavettä, sitä halpaa ja tukea suojaan..niin, eihän meistä kukaan ole sairastunut kun jätettiin ottamatta.Tuo suolavesiusko on jotain aivan käsittämätöntä. Ei voi olla aikuinen ihminen noin tyhmä?
Oluttako olette ottaneet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoi muuten todella 4 vuotta sitten tammikkuusta etteenpäin. Sen jälkeen on laskettu kuolleita sukulaisissa ja tutuissa ja on valtava määrä.
Me voisimme tehdä tästä jo helposti kirjan miten monta ja miten kirjavaa tuskaa ja sairautta tuli tästä alkaen Kuolemista kaikki ei toki nopeita, nopein 2 viikkoa ja pisin tuskaisa kesti toista vuotta sairaalassa juoksua ja myrkkyjä ja kapseleita ottaen.Se on "kirja" ei "kirjan"! Luuletko sinä, että kukaan uskoo mitään siitä mitä kirjoitat, jos kirjoitat noin väärin?
Mikä on älykkyysosamäärä ihmisellä, joka luulee ja uskoo, että koronarokotus on aiheuttanut kuoleman, vaikka se ei ole sitä tehnyt? Ihmisiä kuolee nyt enenevässä määrin, kun suuret ikäluokat, jolloin ihmisiä syntyi Suomeen paljon enemmän kuin nyt (tuplamäärä, vaikka väkiluku oli silloin vain puolet nykyisestä), ovat tulleeet vanhoiksi ja heidän on aika kuolla.
MYÖS nuoria hyväkuntoisia on kuollut niin ennen kuin nyt, vai voitko osoittaa, että nyt heitä olisi kuollut enemmän? No et? Luuloistasi ja uskomuksistasi voit paasata, se on ainoa! - Anonyymi
Mäntäkö ihmistä ön Syömessä kyöllyt hörönäpiikkeihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me voisimme tehdä tästä jo helposti kirjan miten monta ja miten kirjavaa tuskaa ja sairautta tuli tästä alkaen Kuolemista kaikki ei toki nopeita, nopein 2 viikkoa ja pisin tuskaisa kesti toista vuotta sairaalassa juoksua ja myrkkyjä ja kapseleita ottaen.Ihme ettei itsellä ole osunut sukuun yhtäkään tällaista koronapiikkikatastrofia, en tosin puolestele piikkejä enkä itse ottanut ensimmäistäkään injektiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme ettei itsellä ole osunut sukuun yhtäkään tällaista koronapiikkikatastrofia, en tosin puolestele piikkejä enkä itse ottanut ensimmäistäkään injektiota.
Vai olisko heille annettu pelkkää suolavettä ruiskeella oikean injektion sijaan?
- Anonyymi
Rokotteet edustavat uskoa. Uskonto mikä uskonto. Aineellinen usko helpompaa kuin henkinen.
- Anonyymi
NYT ON MIIKALLA RAUHA IKUINEN
- Anonyymi
Hän tulee syntymään uudelleen kuten me kaikki - tuskin rauha tuli vaan uusi elämä uudessa terveessä kropassa jos eivät vaan vanhemmat pilaa piikeillä uutta elämää heti ensi metreillä.
USAssa on 72 piikkiä teini-ikään asti ollutkin paha virhe ja autismi on räjähtänyt 40 vuodessa.
Se oli se mistä puhutaan jenkeissä - Suomessa on tätä myhäilyä ja salaseuraa foliohattuinensa ajamsssa vaan vieläkin piikkejä lapsille. Eläinparat ne vielä onnettomammassa asemassa ovat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tulee syntymään uudelleen kuten me kaikki - tuskin rauha tuli vaan uusi elämä uudessa terveessä kropassa jos eivät vaan vanhemmat pilaa piikeillä uutta elämää heti ensi metreillä.
USAssa on 72 piikkiä teini-ikään asti ollutkin paha virhe ja autismi on räjähtänyt 40 vuodessa.
Se oli se mistä puhutaan jenkeissä - Suomessa on tätä myhäilyä ja salaseuraa foliohattuinensa ajamsssa vaan vieläkin piikkejä lapsille. Eläinparat ne vielä onnettomammassa asemassa ovatTulikohan mullekkin autismi sen takia kun sain jo lapsena rokotteita, tosin vain muutaman pakollisen tietääkseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulikohan mullekkin autismi sen takia kun sain jo lapsena rokotteita, tosin vain muutaman pakollisen tietääkseni.
Autismikirjo on rokottamisten myötä yleistynyt valtavasti. Silti rokotteita puolustellaan jatkuvasti. Tosin rokotevastaisuuskin nousee kiihtyvää tahtia. Nykyisin ihmisiä on paljon vaikeampi kuin ennen saada uskomaan ns asiantuntijoita.
Eiköhän rokottamiset käy jo loppuaan kohden. Ihmiset sairastavat niin paljon ja rokottelut tuntuvat vain lisäävän ongelmia.
- Anonyymi
Taas taisi tulla yksi koronapiikkiiuhri.
#diedsuddenly- Anonyymi
Ei tuota tarvinnut edes arvata, se oli meilläkin ensi tunne.
- Anonyymi
Se on sitten murhatutkinta.
- Anonyymi
Se on joku noista lääketehtaista. Pitää vaan ottaa selvää kuka oli valmistaja injektioampullissa.
- Anonyymi
Sitä piikeillä altistettua sairauksille ja kuolemalla voikin sanoa murhaksi..kansanmurha on ihan faktahomma.
- Anonyymi
Olisiko hyllytetty pelaaja kostanut?
- Anonyymi
mistään urheilusta ei pitäisi maksaa penniäkään kenellekkään, vähenisi turhan veivaajat aikalailla luulen.
- Anonyymi
Useimmat vain tuntui kaikista tutuista ottaneista sairastuneen piikeillä mutta myös kuolleita on tullut tosi runsaasti ja ei viimeisimmästä ole kuin pari viikkoa.
😂😂😂😂 Mitenkäs tuo Niinistökin sairastui kun noitten piikkien piti suojata ja estää kaikki taudit ..voi hel..i
Eli näitä "yllättäviä" tulee ja lehdet ei mainitse kuin silloin kun saavat tukea ns. pitkästä sairaudesta. Muuten roskalehdistö on perin hiljaa ja peittelee..tarinaa tulee vaikka sivukaupalla, mutta se tieto mitä aina haemme, vain aina puuttuu eli se kuoleman syy. - Anonyymi
Lännentilan työntekijää epäillään rikoksesta Ranskassa Elomoa kohtaan
- Anonyymi
Lännentila? ? = Pfizer?
- Anonyymi
Käyttikö kokaa
- Anonyymi
Käytti varmasti jotain käteen annettuna, mutta oliko jopa 7 kertaa + ??
- Anonyymi
Liekö olikarkki, pudonnut akkunasta?
- Anonyymi
Ei tarvitse lännessä pudotella, voi antaa edesauttavan käteen eikä ketään syytetä tuosta, ei nesteen tekijää eikä sen antajaa. Montako on tuomittu tähän mennessä miljoonien kuolemista? Ei varmaan jos ei ole oman käden oikeutta joku käyttänyt kun on tullut petetyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse lännessä pudotella, voi antaa edesauttavan käteen eikä ketään syytetä tuosta, ei nesteen tekijää eikä sen antajaa. Montako on tuomittu tähän mennessä miljoonien kuolemista? Ei varmaan jos ei ole oman käden oikeutta joku käyttänyt kun on tullut petetyksi.
Maailmlan suurin rikoshan tässä tehtiin eikä tekijöitä meinata saada vastuuseen.
Robert Kennedy on yksi julkimo, joka sentään on haastanut oikeuteen rikollisia näistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmlan suurin rikoshan tässä tehtiin eikä tekijöitä meinata saada vastuuseen.
Robert Kennedy on yksi julkimo, joka sentään on haastanut oikeuteen rikollisia näistä.MIkä rikos ja missä, kerro lisää?
- Anonyymi
oli hyvä pelaaja ja taitava maalintekijä jotain hämäräähän tän kaverin kuolemassa oli
- Anonyymi
OLI HYVÄ PELAAJA JA SYMPAATTINEN TYYPPI
- Anonyymi
No nyt sitten tunnetaan. Emme seuraa urheilua lainkaan ja sillailla etäinen aihe toki.
- Anonyymi
Ylempänä luki että oli täys k-pää.
- Anonyymi
Ei koskaan moisesta henkilöstä kuultu mutta varmaan tehokkan turvalliset ja tutkitut on tullut otettua koskei roskalehdet kerro taaskaan kuolinsyytä vaan yrittävät keksiä jotain kiihkolla, mikä vaan kelpaa kuolinsyyksi muu muttei se mistä tuli kansanmurha ja USAssa jopa kertovat jo 500.000 kuolleen näihin
Onpa noita urheilijoita ja lentäjiäkin kosolti kuollut vaikka ovat se terveyden huippu!- Anonyymi
Mitähän ajattelee tuo kirjoittaja jostakin muusta asiasta. Voisi olla melko hauska tutustua muuhunkin tuollaisen hörjelin ajatusmaailmaan?
Urheilijat ja lentäjät ei kuules ei ole sen terveempiä kuin muutkaan ihmiset, tiedoksi vaan sinulole, jota tuollaisilla "vedoilla" on selvästi kusetettu ja saatu uskomaan.
- Anonyymi
Eihän se Niinistökäänn terveenä säilynyt, sentään hyvässä hoidossa hengissä.
EIKÖS NIITTEN PIIKKIEN PITÄNYT ESTÄÄ TAUDIT JA KUOLEMAT????
Kovasti selittelijöitä varmaan taas kuten koko 4 vuoden ajan ollut kun kuolemat alkoi juuri piikkien annosta...meilläkin heti sukuainen ja aviopuoliso myöhemmin samana vuonna ja tahti on jatkunut jopa taloyhtiössä viime syksynä jopa 3 syys-lokakuussa...että se on paras kun omia aistejaan ja aivojaan käyttää niin ei mene retkuun. Herkkäuskoisia riitti ja painostusta, syyttelyä, vainoa ja vihaa..- Anonyymi
Mitkä kuolemat alkoi piikkien annosta? Korona aiheutti jonkin verran ns. ylikuolleisuutta. Koronapiikit eivät yhtään. Tutki tilastoja, älä usko valheisiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä kuolemat alkoi piikkien annosta? Korona aiheutti jonkin verran ns. ylikuolleisuutta. Koronapiikit eivät yhtään. Tutki tilastoja, älä usko valheisiin!
Piikitykset ovat aina aiheuttaneet ylikuolleisuutta. Tosin tilastojen tulkinta on saanut paljon enemmän hämminkiä aikaan. Rokotteiden suojelu kun ottaa verrattain voimille, ns asiantuntijoillekin.
Rokotteetkin ovat aikansa tuote ja tämä jos mikä pitäisi jo ymmärtää. Emme voi enää jatkaa rokotelinjalla. Autoimmunisaatio on vakava asia, itsetuhoisuus on ollut aina vakavaa.
Maailmanhistoriassa parisatavuotinen rokotekiima on vielä jokseenkin vähäinen ajanjakso. Ei kuitenkaan niille, joiden elinaikana tämä kokeilu on aikaansaatu. Heille tämä on täyttä totta ja kärsimyskin todellisuutta.
Se että mikään negatiivinen ei johdu rokotteista on sinänsä mielenkiintoinen perusolettama. Kuten sekin, että rokoteasiantuntijat jostain syystä osuvat aina oikeaan. Ja että raha palvelee parhaiten rokoteuskovaisten intressejä. Autoimmunisaatiokin etenee kuin juna samalla kun rokoteraha keskittyy mafiosojen taskuihin.
Miten on? Rokotteet siunaus vaiko kirous? Joko tai. Vai sekä että? Kun emme voi olla puolesta emmekä vastaan, jäämme hortoilemaan siihen puoliväliin kompromisseilemään. Jotta emme vain satuttaisi keitään.
Rokotteet kuten kaikki muukin lääkintä ovat vain aikansa tuote ja sitten alkaa uusi villitys. Mikäli koko planeetan väki saadaan ansaan, kuten rokotteiden kohdalla on tapahtunut, raha on puhunut ja kaikki hyvin. Niin kauan kuin tuo kiima kestää. - Anonyymi
Koska nämä rokotepetokset aiotaan paljastaa? Nämä tutut ja turvalliset piikkipeijaiset. Vuosikymmenien painostamiset ja ajojahdit. Neuvolakärsimykset lasten piikityksistä kieltäytyessä. Vapaaehtoisista piikityksistä kieltäytyessä. Järkyttäväähän tämä on ollut.
Äidin kieltäytyessä lapsensa rokottamisesta, tämä ohjattiin välittömästi lääkärin ankaraan puhutteluun. Mikäli tämäkään ei saanut lapsen äitiä toisiin aatoksiin, neuvola ilmoitti kotitarkastuksesta. Täytyihän koti tarkistaa vaikka neuvolan omin luvin, jos äiti kerran uhmasi rokoteteollisuutta. Uskomatonta mutta totta.
Neuvolassa lapsi rokotettiin välittömästi myös omin luvin, mikäli äiti ei ehtinyt estää. Rokottamisissa ovat aina vallinneet villin lännen lait. Laki ei ole mitenkään suojellut näitä pakkorokottamisia. Ihan sama on ollut, mitä laissa on säännelty. Neuvoloissa on päätetty laista huolimatta omin luvin. Kun jokin hurvellus saa vallan, ihmiset ovat täysin voimattomia puolustamaan itseään. Rokottamisissa lakikaan ei ole suojellut lasten äitejä, vaan puhdas mielivalta on saanut rehottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska nämä rokotepetokset aiotaan paljastaa? Nämä tutut ja turvalliset piikkipeijaiset. Vuosikymmenien painostamiset ja ajojahdit. Neuvolakärsimykset lasten piikityksistä kieltäytyessä. Vapaaehtoisista piikityksistä kieltäytyessä. Järkyttäväähän tämä on ollut.
Äidin kieltäytyessä lapsensa rokottamisesta, tämä ohjattiin välittömästi lääkärin ankaraan puhutteluun. Mikäli tämäkään ei saanut lapsen äitiä toisiin aatoksiin, neuvola ilmoitti kotitarkastuksesta. Täytyihän koti tarkistaa vaikka neuvolan omin luvin, jos äiti kerran uhmasi rokoteteollisuutta. Uskomatonta mutta totta.
Neuvolassa lapsi rokotettiin välittömästi myös omin luvin, mikäli äiti ei ehtinyt estää. Rokottamisissa ovat aina vallinneet villin lännen lait. Laki ei ole mitenkään suojellut näitä pakkorokottamisia. Ihan sama on ollut, mitä laissa on säännelty. Neuvoloissa on päätetty laista huolimatta omin luvin. Kun jokin hurvellus saa vallan, ihmiset ovat täysin voimattomia puolustamaan itseään. Rokottamisissa lakikaan ei ole suojellut lasten äitejä, vaan puhdas mielivalta on saanut rehottaa."Koska nämä rokotepetokset aiotaan paljastaa? "
ei koskaan, jotta määrätyllä ryhmällä on jokin johon uskoo.
uskonnot ja usko täydentää yksinäisten elämää.
- Anonyymi
6 koronarokotusta olen hakenut ja vielä vaan kirjoitellaan
- Anonyymi
Koronavirus niitä ongelmia aiheuttaa ei se rokote!
Korona aiheuttaa masennusta ja mielenterveyshäiriöitä.
Ihan tutkittua tietoa, foliohatut eivät osaa googlata…
Hakusanaksi long covid ja mental problems. - Anonyymi
EIhän heitä piikkipelkoisia kovin paljon ole, joten ei niiden kuollsuusluvutkaan voi korkeita olla ;) ! Mutta on niitä kuollut ja kaikki tulevat kuolemaan, vaikka kuinka aistejaan (hih) ja aivojaan ( hih, hih) käyttävät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakusanaksi long covid ja mental problems.Itellä oli noita mentaalipuolen probleemia jo 14 vuotta ennen Covidia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakusanaksi long covid ja mental problems.Pilvin pimein meillä on rokoteltu. Koronarokote vain yksi ongelma muiden joukossa. Tutkijamme miettivät kuumeisesti eri sairauksia, että mistä mahtanevat johtua, syövät, neurologiset sairaudet ja mielenhäiriöt. Kuten monet muutkin yhä omituisemmat nykyongelmat. Kaikkia noita yhdistävät lukuisat jokavuotiset rokotteet, mutta juuri noita tutkijamme eivät saa huomioida, tabuja kun ovat.
Mikäli rokotteita saataisiin tutkia avoimesti, meillä tuskin enää rokoteltaisiin. Rokotemissiolle tulisi yhtäkkinen loppu. Mutta uskonnolle ei ihan heti loppua tule ja rokotteethan edustavat maallista, aineellista uskonnon muotoa. Tulevaisuuden unelmaa. Vaikka tämä unelma on jo osoittautunut katastrofiksi, silti emme ota vieläkään todesta, vaan yhä jatkamme samaa unelmointia.
Jo parisataa vuotta yhtä unelmointia, eikä vieläkään ole mennyt perille. Tämä unelmointi on tullut kalliiksi. Niin taloudellisesti kuin etenkin terveyden kannalta. Mutta emme voi lopettaa. Kunnian tähden. Etenkään kunnian tähden emme voi lopettaa.
- Anonyymi
Oli pakko keksiä Ukrainan sota ja Venäjän uhka että saadaan huomio pois siitä kuinka paljon koronainjektiot todellisuudessa ovat tappaneet ja vammauttaneet ihmisiä Suomessakin.
T: Convoy Salaliittoteoria Persu- Anonyymi
Nyt tietenkin Supo vakoilee kaikkia koronarokotteen saaneita niiden mikrosirujen avulla.
T: Hörhö-Salaliittoteoria Persu - Anonyymi
Totuus tulee aikanaan. Sitten kun on oikea aika. Mutta tuohon saakka voimme jatkaa pelleilyä ja tukea rokotemafiosoja. He tarvitsevat tukeamme. Terveydenhoidossa mafiosojen unelmana on lääkitä joka ikinen planeettamme tallaaja. Tulevaisuutta varten. Millään muulla lääkeaineella kun yksikään hörhöilijä ei kuvittele murtavansa ihmisen yksilöllistä reagointia lääkeaineisiin. Ainoastaan rokotteilla tuo onnistuu. Mutta jotta tuohon päämäärään päästäisiin, tarvitaan toki oveluutta ja suunnatonta rahanhimoa.
- Anonyymi
Missä Turun seudun suolavesi- ja koronapiikki-salaliittoihin uskovat kokoontuvat rukoilemaan viikonloppuisin? Onko joku rukoushuone vai ihan omissa oloissa tätä uskontoa harjoitataan?
Ei ole pilkkaa, olen vaan kiinnostunut!- Anonyymi
Kannattaa rukoilla. Ehdottomasti. Itsekin luotan Taivaan Isään. Mafiosoihin en niinkään, vaikka tämä onkin pelottavasti juuri heidän aikakauttaan. Ihmisiä kyllä koetellaan. Parisataa vuotta jo rokotteillakin. Koska valmista ei ole vieläkään tullut, mielestäni kokeilun voisi jo lopettaa.
- Anonyymi
On kyl jännä juttu että vieläkään ei ole kerrottu mistä koko koronapandemia sai alkunsa tai ainakaan ei ole osunut omaan silmään joten jotain todella hämärää tässäkin on takana.
- Anonyymi
Vai etkö vain ole ymmärtänyt? Onhan se nyt jokaiselle jostakin jotakin ymmärtävälle selvä asia?
Vai pelkäät sinä rokotuksia? Erittäin hämärää on siinä, miten sinun kaltaisesi on saaatu uskomaan salaliittoihin ja MIKSI?
Tehdäänkö teillä rahaa enemmän kuin lääkeyhtiöt tekevät, mieti sitä! - Anonyymi
Mitä tarkoittaa "jännä"?
- Anonyymi
Eikös pandemiat ala sillä, että rokoteteollisuus tarvitsee rahaa. Rokotetarve syntyy taas helposti, koska kyseessä on ihmisten tulevaisuus. Tuskin millään muulla on keinoteltu niin rahakkaasti kuin juuri ihmisen tulevaisuudella.
Ihmiset nyt uskovat mitä tahansa, kunhan totuus julistetaan tv:ssä ja radiossa. Perään vielä että asiantuntijat asialla. Mutta kun ne asiantuntijatkin edustavat ihmissukua ja osuvat enimmäkseen väärään, kuten historiasta jo tiedämme.
Totuus tosin kiehtoo, mutta ei järin helppoa lunastaa.
- Anonyymi
Tuli vaan mieleen, että mitenkökähän nämä Suomen ts- ja d-vammaiset kirjoittavat tai lausuvat sanan "pandemia"?
Kun niissä koronaroketeuskiksissakin on varmasti paljon näitä tuon hölmöimmän asian murteestaan puhumaansa yleiskieleen omaksuneita "tiiä" ja "taija" -hömelöitä! - Anonyymi
Vaikka raskasta oli hällä niin kevyet mullat hälle...
- Anonyymi
...virtsaan multaan niin kevenee...ainakin pelarkonialleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...virtsaan multaan niin kevenee...ainakin pelarkonialleni.
Ja sulle niitti päähän et spigut karisee mikkihiiri
- Anonyymi
Oikein hyvä että pelkäävät koronarokotetta, säästetään eläkemaksuissa.
nm. 21v eläkkeellä ollut ja piikkejä ottanut influenssaan 1970 luvulta joka vuosi ja nyt koronarokotteita niin paljon kun saanut- - Anonyymi
kuKA miTÄ mis SÄ mil LOIN täh höh,,,ihan tuntematon .......
- Anonyymi
mikä se tuo elämo on ku siitä jauhetaan jatkuvasti
Kiinnostais tietää mihin kaveri kuoli
(En jaksa lukia näitä kommentteja- Anonyymi
Joo,ukrainassa kuolee ihmisiä jatkuvasti. Ei heistä kukaan uutisoi erikseen.
- Anonyymi
Ennenmuinoin sitä ei piikkeihin kuoltu. Menehdyttiin vaan jo ennen keski-ikää kulkutauteihin.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712741
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472150Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752030Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2521674- 691433
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771305
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751017