Raamatun sana, lesbot ja itsetyydytys

Anonyymi-ap

Olen biologiselta sukupuoleltani mies joka kokee olevansa nainen. En ole aikeissa mennä sukupuolenkorjausleikkaukseen koska se on pitkä prosessi eikä minulla ole siihen tarvittavia varoja.

Tunnen vetoa toisiin naisiin, eli olen siis lesbo. En ole löytönyt raamatusta ohjeistusta meitä ajatellen! Eli tulkitsen niin, että voin hyvällä omallatunnolla olla lesbo.

Haluan välillä niin paljon että tyydytän itseäni. Katselen samalla kiinnostavia kuvia esim. netistä. Raamattu ei kiellä itsensä tyydyttämistä tarpeitten niin vaatiessa. En koe tekeväni siinä syntiä, vaikka vähän kiimaisoa samalla ajattelenkin.

Olen elävässä uskossa ja Jeesus Kristus on Herrani.

79

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kutsu seurakunnan vanhimmat luoksesi.

"Jos joku teistä on sairaana, kutsukoon hän luokseen seurakunnan vanhimmat."

Koskee kaikenlaisia sairauksia.

Dilledong.

• Anonyymi

On olemassa kristillinen moraali eikä kertomasi ole tervettä. Pitää pyrkiä pitämään himonsa ja halunsa kurissa, jos ei pysty, haettava apua.
      Periaatteessa sinä pystyt vehkeinesi menemään normaaliin, kristilliseen avioliittoon ja lakata kuvittelemasta itseäsi naiseksi myös.

PKTNH

(Kristitty tunnustaa syntinsä Jumalalle ja uskoo saaneensa anteeksi Jeesuksen tähden, mutta ei tahallaan jatka syntiänsä.)

• Anonyymi

Minä siis en kuvittele itseäni naiseksi, minä olen nainen joka on kohtalon oikusta syntynyt miehen kehoon. Ajattelen kuin nainen ja tunnen kuin nainen, toisinaan pukeudunkin kuin nainen. Ja tunnen seksuaalista halua naisiin, eli silloin olen lesbisesti ajatteleva, tunteva. Miksi sinun on niin hankala käsittää sitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä siis en kuvittele itseäni naiseksi, minä olen nainen joka on kohtalon oikusta syntynyt miehen kehoon. Ajattelen kuin nainen ja tunnen kuin nainen, toisinaan pukeudunkin kuin nainen. Ja tunnen seksuaalista halua naisiin, eli silloin olen lesbisesti ajatteleva, tunteva. Miksi sinun on niin hankala käsittää sitä?

Et voi olla, jos sinulla ei ole luonnostaan naisten elimiä vaan miesten. Inter seksuaali voi olla, mutta harvinaista ja silloin valitaan vahvempi. Molemmat eivät pelaa. Korvienväliset luulot ovat m-ongelma. Onhan niitä jotka luulevat olevansa kissoja, koiria.... Saahan sitä luulla, mutta kun et ole, ymmärrä jo.

PKTNH

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi olla, jos sinulla ei ole luonnostaan naisten elimiä vaan miesten. Inter seksuaali voi olla, mutta harvinaista ja silloin valitaan vahvempi. Molemmat eivät pelaa. Korvienväliset luulot ovat m-ongelma. Onhan niitä jotka luulevat olevansa kissoja, koiria.... Saahan sitä luulla, mutta kun et ole, ymmärrä jo.

PKTNH

Kenties sinäkin vain luulet olevasi uskovainen. Todellisuudessa saatat olla ihan tavallinen mihinkään uskomaton tyyppi vain.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä uskon Herraan Jeesukseen Kristukseen.

Hienoa! Kiitos samoin! PKTNH

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, miten nainen ajattelee ? Minä tunnen monia naisia, eikä monikaan ajattele niin kuin minä. Siis, onko mielestäsi niin, että kaikki naiset ajattelevat samalla tavalla ja miehet jollain eri tavalla. Minä en nyt ymmärrä, miten naisten ja miesten ajatus eroaa.

Minä olisin sitä mieltä, että lapsuus ja koti paljon muokkaavat omaa ajatustamme. Meidän ajatustamme ohjaa paljon lapsuus ja vanhemmat ja tietenkin luonne. Äkkipikaisia voi olla naisissa ja miehissä. Toiset miehet ja naiset ovat tarkkaan harkitsevia ja toiset taas räjähtävät kuin tulivuori.

Minusta ennemmin ihmisen luonne ratkaisee, miten hän ajattelee ja tuntee. Minä olen herkkä ja tunteellinen. Minun isäni oli samanlainen. Tulin siis isääni. Äitini oli aika toisenlainen, en oikein ymmärtänyt äitini tunteita ja ajatuksia, vaikka oltiin samaa sukupuolta.

• Anonyymi

Netissä olevat kuvat voivat olla ihmiskauppauhrien esittelyyn pakotettuja uhreja.
      Myös, ihminen, voi olla tekoihin uhri- joka on altistanut kehonsa toisen silmänrualle.
      Ja myös- ei ole "pakko" altistaa omaa ruumistaan tyydyttämään tarvetta, koska nämä addiktioon altistuneet ovat kertoneet karua kahletta- mikä ko. tapa on tuonut sen kohdalle. Esim. dokumenttimaisessa ohjelmakerronnssa jopa "raharikas" on kertonut - kuinka kuluu rahaa- jotta tarpeensa saa hoidettua.
      Lähetys oli kansainvälisellä tasolla, Brittein saarelta taisi tämä kahleessa oleva tiedottaa.

Oma kokemukseni oli- kun puoliso sairastui syövän takia - ja sitten dementian takia elämänmuotoon, jossa en häntä halunnut "hyväksikäytää" omiin tarpeisiin, hokasin mielenkiintoisen asia.
      Korvienvälissä on off- nappula, jonka saa tältä alueelta päälle, eikä liha- vaadikaan mitään toimenpidettä, koska tarve päättyy. Muut asiat rakkaudessa on siten tärkeämpää, eli, että henkilö elää, ja häntä voi syöttää, hän hengittää vierellä jne.
      Rakkauden kenttä voi olla näin laaja-alainen, ettei siihen tarvita välttämättä sukupuolista oman tarpeen hakemista. ...... ja se toimii..

• Anonyymi

Sama asia läpieletty pitkällä aikavälillä.

Ei ole kukaan vielä kuollut tyydyttämättömyyteen, syöpään kuolee joka päivä monia.

• Anonyymi

Ei Raamatun sanasta löydy asiaan ratkaisua kuten kukaan ei yrittänyt edes etsiä. Tai jos yrittäisi niin se ei johtaisi mihinkään kun ei Raamattu ole lakikirja siitä mitä ihmisen pitää tehdä ja mitä pitää olla tekemättä. Ei edes käytännössä voi olla ja jos olisi sitä pitäisi tutkia koko ajan asianajan kanssa.

Käytännön elämän kannalta ei ole kovin kätevää jos koko ajan tyydyttää itseään ja muu elämän järjestäminen hankaloituu kun mihinkään muuhun ei oikein riittäisi aikaa ja elämänura rakentuisi vain itsensä tyydyttämisestä.

Jos kuvioon liittyy usko, niin ei asiaa tarvitse keltään kysellä eikä kellekään ripittäytyä, vaan uskon kautta saa Pyhän Hengen, joka johdattaa ihmisen siihen mikä on hyvää sekä oikeaa ja ihmisen elämään yleensä liittyy toinen ihminen, jonka kanssa jakaa sekä Hengen usko sekä kaikki muut elämänasiat. Nettihörhöjen kanssa jos ne jakaa, niin asia ei ainakaan yhtään selkeämmäksi muutu.

• TROLLOLLOO!!!😹👍

• Anonyymi

Raamattu ei tosiaan tunne tapausta jossa mies on lesbo.

Se jättää aika paljon mahdollisuuksia valita ura kuin ura.

• Anonyymi

Raamatulla on hieman vaikea mätkäistä miestä, joka on lesbo.

Asia on tosin vaikea muutoinkaan päätellä mistä on kyse.

• Anonyymi

Roomalaiskirje:
      1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

• Anonyymi

Ei oikein osu Raamattu. Toi sana voi käsittää millaista harhappista tahansa tuo sana, joka korostaa omaa oppiaan, omaa hurskauttaan ja sepittää Raamatusta tarinoita joita siinä ei ole. Sana voi jopa enemmän tarkoittaa sellaista kuin miestä joka on lesbo.

Muutoinkin on vaikea löytää Raamatulla lyötäväksi miestä, joka on lesbo, koska hän on mies ja käyttäytyy kuin mies, niin saattaa tulla aika monta harhalyöntiä ennen kuin osuu oikeaan.

• Anonyymi

Lesbomies...?

Muun muassa Roomalaiskirjeen alusta löytyvät sanat niin miehille kuin naisillekin.

Ja himosta ylipäänsä puhutaan Raamatussa eri kohdissa ja sanotaan mm., ettei pidä himoita mitään, minkään ei pidä siis antaa vallita/hallita tai orjuuttaa.

Ja Herra tuskin ihan Herran asemassa silloin on elämässä, jos joku asia vetää puoleensa enemmän kuin Herra itse.

• Anonyymi

Miehen lesboutta vain on vaikea mätkistä Raamatulla päähän vaikka miten yrittäisi. Siis miestä, joka haluaa olla naisten kanssa.

Toisekseen ei Raamattu ole edes tarkoitettu sellaiseen kenenkään kohdalla. Ei edes sellaisten joiden kohdalla olisi aihetta. Harhaoppia on mätkiä muita Raamatulla eikä silloin itse ole oikeaa homoa kummempi.

Hieman toisenlaisen sanoman UT antaa uskovalle kuin Raamatulla päähän mätkimisen.

Se on jätetty harhaoppisia varten.

• Anonyymi

Aloittaja kysyi että onko raamatussa kohtia kyseisestä asiasta ja näkyipä olevan useampikin.

• Anonyymi

Ei kyllä erikseen löydy mitään Raamatunkohtia miehelle, joka on lesbo.

Mutta tietenkin kaikki mikä on Raamatussa koskettaa ihmistä. Varsinkin UT. Ei se ole turhan päiten kirjoitettu, vaan sitä varten, että sieltä näkee sen hengellisen tie, joka vie Jumalan Hengen yhteyteen ja miten pääsee pois jumalattomuudesta ja miten välttää harhaopit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä erikseen löydy mitään Raamatunkohtia miehelle, joka on lesbo.

Mutta tietenkin kaikki mikä on Raamatussa koskettaa ihmistä. Varsinkin UT. Ei se ole turhan päiten kirjoitettu, vaan sitä varten, että sieltä näkee sen hengellisen tie, joka vie Jumalan Hengen yhteyteen ja miten pääsee pois jumalattomuudesta ja miten välttää harhaopit.

Ei mutta siihen aiheeseen viittaa tuossa 18:25
        sananpaikkoja niin voi käydä se aloittaja lukemassa. Jos ymmärrys ihmisellä on niin niistä ymmärtää eikä takerru sanoihin.
        Jumala on pyhä eikä hyväksy irstailuja missään muodossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mutta siihen aiheeseen viittaa tuossa 18:25
        sananpaikkoja niin voi käydä se aloittaja lukemassa. Jos ymmärrys ihmisellä on niin niistä ymmärtää eikä takerru sanoihin.
        Jumala on pyhä eikä hyväksy irstailuja missään muodossa.

Jumala on pyhä! Minä en ole jumala, siksi hyväksyn irstailun osaksi elämääni. Siitä saa terve ihminen mukavaa nautintoa ja mielihyvää. Jännitystä elämään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on pyhä! Minä en ole jumala, siksi hyväksyn irstailun osaksi elämääni. Siitä saa terve ihminen mukavaa nautintoa ja mielihyvää. Jännitystä elämään!

Jos olet tuo aloittaja niin Jeesus Kristus ei ole Herrasi etkä elä elävässä uskossa.

• Anonyymi

Ap täytyy hakeutua eheytyskuntoutukseen, että vapautuisi lesbouden synnistä ja himostaan naisia kohtaan.

• Anonyymi

Minä olen nainen ja tunnen vetoa naisiin, mutta koska koen olevani mies, niin onneksi en syyllisty lesbouden syntiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen nainen ja tunnen vetoa naisiin, mutta koska koen olevani mies, niin onneksi en syyllisty lesbouden syntiin.

Just joo. Kumpi siis olet mies vai nainen se ratkaisee.

• Anonyymi

Olen herkästi lukeava, kesällä järvessä uidessa, jos pesis jää puristuksiin, niin jo ennen jäykistymistä.

• Anonyymi

Se että tunnet vetoa naiseen on ihan normaalia Jumala tarkoitti miehen ja naisen yhteen.

https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/1CO.7

Teet siinä väärin kun et ole hyväksynyt että olet mies ajatuksesi ovat vääriä. Sinun pitäisi ytväksyä itsesi sellaisena kuin olet eli miehenä.
      Se oli Jumalan päätös että sinusta tuli mies.

Uudesta testamentista sanan paikkoja homouteen liittyen.

Kirje roomalaisille 1:26-27,

ensimmäinen kirje korinttilaisille 6:9-10,

ensimmäinen kirje Timoteukselle 1:9-10,

Juudaksen kirjeen 1:7.

• Anonyymi

Minä tunnen selvästi olevani nainen ja olen tuntenut niin ihan lapsesta asti. Olen hyväksynyt miehisen kehoni, mutta minä itse olen nainen. Minun kuuluisi Raamatun mukaan tuntea vetoa miehiin, mutta olen kiinnostunut vain toisista naisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tunnen selvästi olevani nainen ja olen tuntenut niin ihan lapsesta asti. Olen hyväksynyt miehisen kehoni, mutta minä itse olen nainen. Minun kuuluisi Raamatun mukaan tuntea vetoa miehiin, mutta olen kiinnostunut vain toisista naisista.

Ymmärrän että koet olevasi lesbo vaikka olet mies mutta siitä huolimatta näin on asia että se on väärin. Emme voi alkaa muuttamaan raamattua mieleiseksemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän että koet olevasi lesbo vaikka olet mies mutta siitä huolimatta näin on asia että se on väärin. Emme voi alkaa muuttamaan raamattua mieleiseksemme.

Tarkoitatko, että Jeesus ei hyväksyisi minua lesbona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on syntiä olet sitten mies joka haluat olla nainen tai jos olisit oikeasti nainen ja haluaisit naisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jumala hyväksy sinua miehenä eikä naisena, koska olet syntinen, mutta voit saada Kristuksen tähden armosta syntisi anteeksi. Kannattaisi nähdä syntinsä, että voi vastaanottaa armon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on syntiä olet sitten mies joka haluat olla nainen tai jos olisit oikeasti nainen ja haluaisit naisen.

Hyväksyisikö Jeesus minut mielestäsi, jos olisin parisuhteessa miehen kanssa, kuten heteronaisen tuleekin? En voi sille mitään että koen olevani lesbo, en ole edes millään tavalla biseksuaalinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväksyisikö Jeesus minut mielestäsi, jos olisin parisuhteessa miehen kanssa, kuten heteronaisen tuleekin? En voi sille mitään että koen olevani lesbo, en ole edes millään tavalla biseksuaalinen.

Ei koska aloituksessahan sanoit että olet mies.
        Mies ei voi olla miehen kanssa koska Jumala on tarkoittanut miehen ja naisen yhteen aviossa.
        Jeesus rakastaa ihmistä mutta vihaa syntiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koska aloituksessahan sanoit että olet mies.
        Mies ei voi olla miehen kanssa koska Jumala on tarkoittanut miehen ja naisen yhteen aviossa.
        Jeesus rakastaa ihmistä mutta vihaa syntiä.

Et tainnut oikein ymmärtää kysymystäni. Minä olen nainen ja olen lesbisesti suuntautunut. Heteronainen tuntee vetoa miehiin ja minä muihin naisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tainnut oikein ymmärtää kysymystäni. Minä olen nainen ja olen lesbisesti suuntautunut. Heteronainen tuntee vetoa miehiin ja minä muihin naisiin.

No anteeksi luulin että olet aloittaja.
        Hyväksyy mutta sinunkin silti pitää yrittää päästä vääränlaisista ajatuksista joita tunnet naisia kohtaan niin eroon. Ihmisen ajatuksetkin pitää olla puhtaat. Omissa voimissa ei pääse vääristä asioista elämässä irti mutta Jeesuksen voiman kautta pääsee.

https://rovasti.fi/node/188

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväksyy mutta sinunkin silti pitää yrittää päästä vääränlaisista ajatuksista joita tunnet naisia kohtaan niin eroon. Ihmisen ajatuksetkin pitää olla puhtaat. Omissa voimissa ei pääse vääristä asioista elämässä irti mutta Jeesuksen voiman kautta pääsee.

Minä, siis edellisen viestin kirjoittaja, olen aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mielestäsi ajatusteni pitää olla puhtaat, en siis saa edes haaveilla muista naisista? Sinun mielestäsi minun tulisi etsiä itselleni mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä, siis edellisen viestin kirjoittaja, olen aloittaja.

No silloin sanoin aivan oikein koska sanoit aloituksessa että olet syntynyt mieheksi ja olet biologisesti mies. Yritätkö tarkoituksella puhua sekavasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mielestäsi ajatusteni pitää olla puhtaat, en siis saa edes haaveilla muista naisista? Sinun mielestäsi minun tulisi etsiä itselleni mies?

Voin vastata sitten kun tiedän varmasti oletko mies vai nainen muuten tämä menee yhden ja saman asian jakkaamiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin vastata sitten kun tiedän varmasti oletko mies vai nainen muuten tämä menee yhden ja saman asian jakkaamiseksi.

Olen sanonut jo aloitusviestissäno, että olen nainen miehen kehossa. Pidän naisista eli olen lesbo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sanonut jo aloitusviestissäno, että olen nainen miehen kehossa. Pidän naisista eli olen lesbo.

Ei ole väliä kunpaa sukupuolta olet koska voit lukea ylhäällä olevan linkin olet sitten kumpi olet se on toi rovasti
        itsekkin luin sen.
        Siinä kerrotaan miten kristityn pitää elää ja paljon muuta. Sieltä saat paremman vastauksen noihin kysymyksiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole väliä kunpaa sukupuolta olet koska voit lukea ylhäällä olevan linkin olet sitten kumpi olet se on toi rovasti
        itsekkin luin sen.
        Siinä kerrotaan miten kristityn pitää elää ja paljon muuta. Sieltä saat paremman vastauksen noihin kysymyksiisi.

Se on todella pitkä ja sekava teksti, en lukenut sitä kolmasosaakaan. Kovin monimutkaiselta vaikutti, ei tuollaista tavallinen ihminen ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on todella pitkä ja sekava teksti, en lukenut sitä kolmasosaakaan. Kovin monimutkaiselta vaikutti, ei tuollaista tavallinen ihminen ymmärrä.

On pitkä teksti lue osissa huomenna jatkat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On pitkä teksti lue osissa huomenna jatkat.

En minä ala elämääni säätämään tuollaisen tekstin mukaan jonka joku tavallinen ihminen on kirjoittanut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ala elämääni säätämään tuollaisen tekstin mukaan jonka joku tavallinen ihminen on kirjoittanut!

Siellä kirjoituksessa on raamatun kohtia että uskon että ne Jumalalta tulee.
        Ei sinun pakko ole sitä lukea raamattua lukemalla löydät varmasti Jumalan tahdon.

Ihmisten pitää luopua elämässään sellaisista asioista jotka eivät ole Jumalan tahdon mukaisia. Niistä pääsee Jeesuksen voiman kautta eroon.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun tarvitse tuollaisia videoita kuunnella. Jeesus on Herrani ja se riittää! Hyvää päivänjatkoa sinulle.

Ei tarvitse ei. Uskossa on hyvä kasvaa ja useimmat ihmiset käyvät kirkossa/seurakunnassaan kuuntelemassa Jumalan sanaa koska Jumalan sanan kuuntelu on hyväksi kaikille kristityille.
        Jotkut ovat estyneitä esim sairauden takia etteivät pääse kirkkoonsa niin hyvä on että he voivat kuunnella opetusta youtuben tv ja radion kautta.
        Hyvää päivänjatkoa myös sinulle.

• Anonyymi

Se ei vain ole homoutta jos on mies ja tuntee vetoa naisiin.

Kyllä siihen saa aivan tosissaan etsiä jakeita Raamatusta että miten päin oikein olen siinä tilanteessa.

Metsään tosin mennään kuten kaikissa muissakin tilanteissa jossa kuvitellaan että usko on sitä että etsitään Raamatun sanasta se miten pitää missäkin tilanteessa toimia. Se on juuri sitä ulkokultaisuutta mistä Jeesus kovin sanoin varoitti ja mikä koitui Jeesuksen kohtaloksi kun fariseukset lukivat Toorasta miten Jeesus viettää sapatin väärin ja siksi hausivat tappaa Hänet. Ulkokultaisuus ei johda koskaan mihinkään hyvään lopputulokseen ja pian on kannattamassa kansanmurhaa.

Se ei tarkoita sitä että ihminen voi tehdä mitä mieleen sattuu tulemaan, vaan Jeesus uudessa liitossa lähettänyt puolustajan Pyhän Hengen ohjaamaan niitä, jotka uskovat eikä silloin kukaan ole kenenkään nettihörhön opetuksen tarpeessa.

Silloin Pyhä Henki ohjaa mitä miehen pitää tekemän ja mitä naisen pitää tekemän. Ja jos ei ohjaa, silloin ihminen toimii omien päättömyyksien mukaan kuten kunnon harhaoppinen tekee.

• Anonyymi

Nuo ovat ihan raamatusta otettuja kohtia ei siinä mitään hörhöilyä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo ovat ihan raamatusta otettuja kohtia ei siinä mitään hörhöilyä ole.

Raamattu on pelkästään hörhöilyä ja Koraani vielä pahempaa hörhöilyä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on pelkästään hörhöilyä ja Koraani vielä pahempaa hörhöilyä!

Ai olet tuota mieltä vaikka äsken puhuit Pyhästä Hengestä?

• Anonyymi

ihmiset on vain ajan kuva, koska seläista ole menin olut,

• Anonyymi

Huomaan, että minua on vähätelty ja pilkattu tässä ketjussa. Ihmisiltä löytyy niin vähän ymmärrystä toisiin ihmisiin ja myötäelämisen taitoa ei olla opittu. Se tekee minusta surullisen. Onneksi Jeesus on Herra ja häneen voi luottaa vaikka maailmassa on vaiva ja ahdistus ihmisten toimesta!

• Anonyymi

Pitää olla aika tynnyrissä kasvanut jos ei huomaa että uskovien pääasiallinen uskonnon harjoittamisen toimi on toisten uskovien herjaaminen aiheesta kuin aiheesta.

Tai sitten ei ymmärrä lukemaansa.

• Anonyymi

Jos myötätuntoa hakee uskovilta, niin on eksynyt täysin väärään seuraan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sun kannattaa aloittaja lukea raamattua pääset sitä kautta lähemmäksi Jeesusta ja käy omassa kirkossa/seurakunnassa kristittyjen yhteys on hyväksi.
      Tässä yksi hyvä kirja Merlin Carothers kiitos kirjat.

• Anonyymi

Lesbo on ollut edellisessä elämässään mies ja homo on ollut edellisessä elämässään nainen.
      Siel joutuu joskus vaihtamaan sukupuolta ja se ei onnistu aina kerralla.

• Anonyymi

Sielu

• Anonyymi

Kyllä minä ymmärrän, että nainen voi olla syntynyt miehen kehoon. Sielu on tällaisessa tapauksessa feminiininen ja keho maskuliininen. Se on selkeää.

• Anonyymi

Jos on miehen vehkeet ja halut, on mies eikä nainen, kuvitteli mitä muuta tahansa. (PISTE)

• Anonyymi

Minulla on miehen sukupuolielimet mutta lesbonaisen halut. En ymmärrä miksi et halua sitä käsittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on miehen sukupuolielimet mutta lesbonaisen halut. En ymmärrä miksi et halua sitä käsittää.

Sitten on pakko nimitellä sinut sekopääksi, jolla ei ole elämää. Huijarikin on parempi diagnoosi.

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Aloittajan kannattaisi lisätä sanavarastoonsa, ainakin ajatuksiin jos ei puheisiin, sellainen sana kuin huora. Huomata, että pornossa esiintyvät naiset eivät ole moraalisesti mitään ihailtavia, vaan yleensä huoria.

Raamatussa puhutaan uskovien muuttumisesta Kristuksen kuvan kaltaisuuteen. Ei naisen eikä huoran kuvan kaltaisuuteen.

• Anonyymi

Olisiko helluntalaisen vastaus aloittajalle jotenkin huonnompi? Tuskin on, tervettä oppia kun vie eteenpäin. Itse en kuulu mihinkään kirkkoon, seurakuntaan tai yhteisöön.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Roomalaiskirje:
        8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;

2.Korinttolaiskirje:
        3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

Kyllä Raamatussa puhutaan Kristuksen kuvan kaltaisuuteen muuttumisesta. Eri asia on se, että kaikki ihmiset ovat Jumalan kuvia luomisen kautta, jossain määrin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roomalaiskirje:
        8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;

2.Korinttolaiskirje:
        3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

Kyllä Raamatussa puhutaan Kristuksen kuvan kaltaisuuteen muuttumisesta. Eri asia on se, että kaikki ihmiset ovat Jumalan kuvia luomisen kautta, jossain määrin.

Eli tarkoittaa samaa asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roomalaiskirje:

2.Korinttolaiskirje:

Samaa tarkoittaa niin kuin sanoin.

https://www.worldchallenge.org/fi/kutsuttu-kristuksen-kaltaisuuteen

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kyllä oli vanhentunutta sanomaa, ei sovi tuollainen nykypäivään!

• Anonyymi

Ole turvallisella mielellä, ystävä rakas. Meitä on seurakunnissa muitakin. Itse olen naisen kehoon syntynyt, mutta nykyisellään täysin terve ja hyvinvoiva homomies. Nämä asiat ovat sellaisia, ettei niitä voi oikein kaikille uskonyhteisössä kuiskia - vanhoilliset katsos eivät sitä oikein ymmärrä. Meitä silti on.

• Anonyymi
      UUSI

Jotkut uskovat pitävät sinuakin haureellisena. Meistä kaikki eivät kuitenkaan ajattele niin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      171
      3164
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2550
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2426
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2301
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1966
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      272
      1816
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1289
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe