Kun haluan mennä puhdistamaan lintulaudan ympäristöä ettei linnut sairastu esim salmonellaan tai johonkin muuhun kun esim rusakko käy syömässä lintulauvalla niin se saattaa ulostaa papanoita sinne niin kun joka päivä olisin halunnut käydä puhdistamassa lintulauvan ympäristön niin isä kieltää aina ja kerran kun yritin mennä puhdistamaan niin hän repäisi kädestäni luudan pois että tällaista täällä.
Minä yritän parhaani mukaan auttaa eläimiä&lintuja niin oman isäni nuukuus aiheuttaa sen etten pysty.
Uskomaton juttu miten isäni nuukuus aiheuttanut tällaisia tilanteita
5
106
Vastaukset
- Anonyymi
Kuluuko luuta niin paljon?
- Anonyymi
ei luuta vaan siemeniä kuluu liikapaljon että siitä isä valitti että kun siivoat lintulauvan ympäristöö niin siemeniä menee hukkaan. Mä hyvyyttäni yritän auttaa eläimiä&lintuja mutta toinen panee hanttiin höh.
- Anonyymi
eikä se yhtään hyödyttäisi vaikka rakentaisin toisen paikan erikseen jonnekin jossa vois ruokailla esim rusakot ja muut nisäkkäät kun ei siitä olis mitään järkeä tehdä toinen ruokinta-paikka koska sinne myös eksyis siivekkäät että yhtälailla sama ongelma olisi siellä.
- Anonyymi
isäni nuukuus on niin tuttua joo että kerran kirpputorilla alkoi tinkimään 4 euron tuotteesta niin silloin myyjä korotti hieman ääntään ja katsoi tuimasti isääni päin. Minua hävetti.
tämä asia myös kun yritän auttaa eläimiä on kummallinen juttu kun toisen nuukuus aiheuttaa tuollaista eikä tämä ole enää nuukuutta vaan suoraan sanoen tyhmyyttä.
- Anonyymi
Pohjanmaalla on tuommoista, muuta pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392095Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1861545- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151118
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886