"Ilta-Sanomien vaalitentissä puolueen puheenjohtajalta Riikka Purralta kysyttiin, mitä pervoilu tarkoittaa.
Purran mukaan hyvin monet suomalaiset ymmärtävät, mitä perussuomalaiset pervoilulla tarkoittavat.
– Se on esimerkiksi sitä, että alaikäisille annetaan tehtäviä, joissa heidän pitää luokkatoveristaan kirjoittaa seksuaalifantasia. Se on esimerkiksi sitä, että alakoululaisille annetaan ohjeita minkäänlaisiin seksuaalisiin akteihin hyvin graafisella kuvastolla esimerkiksi tai yksityiskohtaisilla ohjeilla."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011016357.html
"Murto sanoi, että rehtorit ja opettajat noudattavat opetussuunnitelmia ja lainsäädäntöä. Tälle työlle ja osaamiselle Murto toivoisi arvostusta.
Murron näkemykseen on helppo yhtyä. Vaikka Suomen kouluissa on ongelmia, pervoilu ei ole yksi niistä."
Kansalaisten pitäisi antaa arvoa opetussuunnitelmalle eikä kritisoida sitä. Kansalaiset eivät ymmärrä, että opetussunnitelma on pienten koulaisten parhaaksi.
Opetussuunnitelmma alakouluissa - Kirjoita seksifantasia luokkakaveristasi!?
7
125
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä riikka osaa nuo pervoiluidensa kuvailut.
- Anonyymi
Eikös se ole hyvä, että koulussa opetetaan nussimaan, osaa sitten nussia oikein oppikirjojen mukaan.
- Anonyymi
Kouluissa on nykyään nussimisen alkeiskurssit pakollisia kaikille ja jatkokurssit on sitten niille joita aihe kiinnostaa. Mitään pervoilua kouluissa ei opeteta.
- Anonyymi
Hmmm. Seksuaalifantasioiden kirjoittaminen alaikäisistä, ei ole siis pervoilua.
Hyvä tietää tämä SDP:n kanta asiaan. - Anonyymi
Opetushallituksen tehtävä on mädättää koululaitos Illuminatin suunnitelmien mukaan.
- Anonyymi
Vihervasemmistolainen opetussuunnitelma nimenomaan on pervoilua.
- Anonyymi
Taidatpa puhua paskaa niin kuin persu ainakin.
Lähetä linkki, missä koulussa, keille ja milloin tuollainen tehtävä on annettu.
Muutoin pelkkää persufantasiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170