"Ilta-Sanomien vaalitentissä puolueen puheenjohtajalta Riikka Purralta kysyttiin, mitä pervoilu tarkoittaa.
Purran mukaan hyvin monet suomalaiset ymmärtävät, mitä perussuomalaiset pervoilulla tarkoittavat.
– Se on esimerkiksi sitä, että alaikäisille annetaan tehtäviä, joissa heidän pitää luokkatoveristaan kirjoittaa seksuaalifantasia. Se on esimerkiksi sitä, että alakoululaisille annetaan ohjeita minkäänlaisiin seksuaalisiin akteihin hyvin graafisella kuvastolla esimerkiksi tai yksityiskohtaisilla ohjeilla."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011016357.html
"Murto sanoi, että rehtorit ja opettajat noudattavat opetussuunnitelmia ja lainsäädäntöä. Tälle työlle ja osaamiselle Murto toivoisi arvostusta.
Murron näkemykseen on helppo yhtyä. Vaikka Suomen kouluissa on ongelmia, pervoilu ei ole yksi niistä."
Kansalaisten pitäisi antaa arvoa opetussuunnitelmalle eikä kritisoida sitä. Kansalaiset eivät ymmärrä, että opetussunnitelma on pienten koulaisten parhaaksi.
Opetussuunnitelmma alakouluissa - Kirjoita seksifantasia luokkakaveristasi!?
7
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä riikka osaa nuo pervoiluidensa kuvailut.
- Anonyymi
Eikös se ole hyvä, että koulussa opetetaan nussimaan, osaa sitten nussia oikein oppikirjojen mukaan.
- Anonyymi
Kouluissa on nykyään nussimisen alkeiskurssit pakollisia kaikille ja jatkokurssit on sitten niille joita aihe kiinnostaa. Mitään pervoilua kouluissa ei opeteta.
- Anonyymi
Hmmm. Seksuaalifantasioiden kirjoittaminen alaikäisistä, ei ole siis pervoilua.
Hyvä tietää tämä SDP:n kanta asiaan. - Anonyymi
Opetushallituksen tehtävä on mädättää koululaitos Illuminatin suunnitelmien mukaan.
- Anonyymi
Vihervasemmistolainen opetussuunnitelma nimenomaan on pervoilua.
- Anonyymi
Taidatpa puhua paskaa niin kuin persu ainakin.
Lähetä linkki, missä koulussa, keille ja milloin tuollainen tehtävä on annettu.
Muutoin pelkkää persufantasiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329