Kolme kertaa pitää laueta, että kikkeli on tyytyväinen. Hirveesti menee aikaa. Panettaa ihan rutoski. Ja kutina ei lähde housuista ennen sitä.
Mikä siinä on?
7
303
Vastaukset
- Anonyymi
itse olen runkannu pitkää teinikullia 11 krt 10 tunnin aikana, lähes koko yön ja kuvailen pitkää kullia mikä seisoo mahaa vasten kivi kovana kattoa kohti, en pysty olemaan hiljaa kun ruiskin spermat pitkin hoikkaa vartaloani ja osaa lentää pään yli seinällekin ja yleensä äitin pitsi alkkareihin, kostean kohdan niistä laitan kullin ympärille ja useesti nuuhkin haara osaa ja kun nuolen äitin pillun kohdalta alkkareita spermat lentää lähes heti.
- Anonyymi
Sama täällä! Aina kun yksin kotona kalu kädessä.
- Anonyymi
Täällä on kalu kädessä parhaillaan. Tuntuu ihanalta hieroa kalua.
- Anonyymi
Suuhun , Peppuun ja loppu runkut on hyvä taktiikka . Kikkeli on onnellinen lopuksi kaiken jälkeen ja miehen mieli.
- Anonyymi
Kannattas varmaan testeissä käydä jos ei kutina helpota
- Anonyymi
Et taida olla vielä koulussa kun kerrot "kikkelistä".
Yli 10-vuotiaat käyttävät sanaa kyrpä. - Anonyymi
Rakkaalla vehkeellä on monta nimeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337