Jos rakkaus on kerran tuntomerkkinä, niin se ei varmasti voisi olla pelkästään pinnallista kohteliaisuutta.
Sen täytyy olla rakkautta, joka syvästi vaikuttaa jokapäiväiseen elämän kaikkiin puoliin.
Se tulee vaikuttaa siihen, miten kukin kohtelee toisia perheensä jäseniä.
Sen pitäisi vaikuttaa hänen asenteeseensa toista rotua tai kansallisuutta olevia ihmisiä kohtaan.
Jumalan tosi palvojat eivät osoita rakkautta vain sanoissa vaan myös teoissa.
He koettavat tehdä sitä, mikä koituu todella toisten parhaaksi
Mihin ateistit eivät kykene koskaan!
24
187
Vastaukset
- Anonyymi
Uskovaiset ja ateistit eivät rakasta ketään. Rakkaus vaatii vapaan ja riippumattoman mielen. Myötätuntoa ei voi ehdollistaa eikä oppia kirjoista.
- Anonyymi
Ateisteillahan juuri on vapaa ja riippumaton mieli, uskonnolliset kuvitelmat eivät rajoita heitä.
Eikä ateismia opita kirjoista. Miten se kirjoista opittaisiin? Uskonnot opitaan kirjoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateisteillahan juuri on vapaa ja riippumaton mieli, uskonnolliset kuvitelmat eivät rajoita heitä.
Eikä ateismia opita kirjoista. Miten se kirjoista opittaisiin? Uskonnot opitaan kirjoista.Valehtelet, tyypillistä ateistisuutta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet, tyypillistä ateistisuutta!
En valehdellut, mutta sinä et muutakaan pystynyt vastaamaan... :)
Kyllä uskovaiset ovat avuttomia... - Anonyymi
ATEISTISTA HÖLINÄÄ
- Anonyymi
"Uskovaiset ja ei uskovat eivät rakasta ketään."
Eli kukaan ei rakasta ketään?
Vaikka sinusta tuntuu ettet osaa rakastaa ketään, niin tämä ei luonnollisesti päde muihin.
Rakkaus toisia kohtaan on lähes kaikilla, että joudun tässä nyt kertomaan sinulle, ettei sinun maailmankuvasi ole normaali tai terve.
Joku psykiatri voisi osata diagnosioida sinut tuon ongelman kanssa ja hoitaa jopa.
- Anonyymi
"He koettavat tehdä sitä, mikä koituu todella toisten parhaaksi"
Olipa ylimielinen kommentti.
Enköhän minä itse pysty päättämään mikä on minulle parhaaksi, sen sijaan että uskovainen tunkee itseään elämääni ja yrittää tehdä "mikä on minulle parhaaksi". - Anonyymi
Mitä uskovaiset tietää rakkaudesta, heille se on pelkkää olemattoman jumalan nuoleskelua.
- Anonyymi
Sinä olet niellyt huuhaata päähäsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet niellyt huuhaata päähäsi!
Et taaskaan parempaan pystynyt kuin avuttomaan inttämiseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taaskaan parempaan pystynyt kuin avuttomaan inttämiseen...
Ateistit tässä avuttomia on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistit tässä avuttomia on
Ateisteilla on asiassaan todelliset perustelut.
Uskovaisilla vain toiveajattelua ja luulottelua... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateisteilla on asiassaan todelliset perustelut.
Uskovaisilla vain toiveajattelua ja luulottelua...Perustelut...hehehehehhehehehehe
- Anonyymi
Minä olen ateisti ja vaimoni katolilainen, mutta hän ei ole uskonnollinen (eli uskovaisten mielestä ateisti!). Olemme rakastaneet toisiamme yli 20 vuotta!
Rakastan myös tyttäriäni ja oletan heidänkin rakastavan minua. Meillä on aina ollut hyvät ja läheiset välit. Ja molemmat tyttäreni ovat myös ateisteja!
Uskovaiset kuvittelevat, että rakkaus olisi jotenkin heidän yksityisomaisuuttaan. Naurettavaa...- Anonyymi
Teeskentelyä hoet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teeskentelyä hoet!
Tarkoitatko, että ateistien rakkaus on teeskentelyä? Oletko oikeasti noin typerä?
Uskovaiset jatkuvasti esittävät selviä järjettömyyksiä ja sitten ateisti kertoo, miten asiat oikeasti ovat, ei pystytä kuin tyhjään ininään.
Rakastavatko uskovaiset enemmän Jumalaa kuin lapsiaan? Heistä mielikuvitusolennon rakastaminen on tärkeämpää kuin omien lapsiensa, jotka kuitenkin ovat oikeasti olemassa. Aika sairasta...
Typeryyksiä hoet! - Anonyymi
Kuulepas nyt, kun ei mitään Saatanaa ole oikeasti olemassa... :)
Ainoastaan sekaisin oleva uskovainen voi kuvitella, että jokin Saatana olisi olemassa. Se on kyllä vielä typerämpää kuin johonkin jumalaan uskominen.
Missä lahkoissa oikeasti uskotaan johonkin Saatanaan tai demoneihin? No huh-huh...
- Anonyymi
tunne ? en minä kaikista pidä , mutta ulkomaalaisia löytyy myös sellaisia joista todella pidän 😍
- Anonyymi
Uskovaiset näyttävät huonoa esimerkkiä lähimmäisen rakkaudestaan syrjimällä uskosta eronneita veljiään, homoja ja uskonnottomia ja pitämällä naisia heikompina astioina. Varsinkin kun miehiltä puuttuu seksuaalinen kontrolli. Näinkö jeesus rakkauden tarkoitti? Tuskinpa.
- Anonyymi
Uskovaiset tietävät, että heidän Jumalansa on keksittyä höttöä. Tästä katkeroituneina heidän lähimmäisrakkautensa onkin vihaa ja heidän puhuva aasinsa huutaa JIHAA!
- Anonyymi
Raamattu ei ole mitään huuhaata.
Huuhaata tuputtaa ateistit, karttakaa!
- Anonyymi
Katsos uskovainen on totuus ja jotkut tahot aina pyrkii kusettamaan oman edun nimissä muita , tuossa hieman totuutta lukujen valossa https://www.youtube.com/watch?v=0kcPRgwM0hI
- Anonyymi
Raamattu ei eksytä ketään lukutaitoiselle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ei eksytä ketään lukutaitoiselle!
olen sen lukenut ja se oli lasten satukirja !!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757204
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes682971- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671415Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191229Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998