Kai Pekan murhaajat .Jäätte vielä kii ja e.k paukkuu.
Kummitteleeko möröt
15
565
Vastaukset
- Anonyymi
Viisikkoa jännittää
- Anonyymi
Yks tosta porukasta on jo laulanut kylille joten on tekijä kuulema se 53v .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks tosta porukasta on jo laulanut kylille joten on tekijä kuulema se 53v .
Ja muut saa avunannosta tuomion ovat olleet mukana touhus kun ruumis paloteltiin .O onko mörköi unis ?? Ajattele miltä tuntuu omaisista kun uhri ei saa oikeutta .Tulee päivä vielä kun jäätte kii ,murha kun ei vanhene.
- Anonyymi
Painajaiset on heidän seuranaan. Viinalla yrittävät lääkitä. Kovanaama esittävät. Yöllä yksin itkevät ahdistustaan.
- Anonyymi
Juopot !!
- Anonyymi
Karma vielä kostaa .
- Anonyymi
Murha ei vanhene !
- Anonyymi
Ei 😡😡😡
- Anonyymi
Jos jollakin on oikeasti todisteita murhasta, kannattaisi varmaan ilmoittaa tietonsa mahdollisimman nopeasti poliisille, eikä Suomi24 palstalla kirjoitella epämääräisiä vihjailuja!
- Anonyymi
Jos teillä on asiasta varmaa tietoa, ilmoittakaa hyvät ihmiset ne poliiseille, älkääkä täällä uhotko!
- Anonyymi
Eikös tästä pitänyt poliisien informoida jotakin lisää ennen kesää? DNA näytteitä valmistuu?
- Anonyymi
Toivottavasti syylliset jäävät kiinni!
- Anonyymi
Kertokaa pienimmätkin tietonne poliisille!
- Anonyymi
Onko tapauksesta kuulunut mitään uutta?
- Anonyymi
Nyt kaikki ilmoittamaan pienimmätkin tiedot asiasta viranomaisille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512