Löytyykö täältä hyvää korjaamoa, jossa koulutetut asentajat? Mekonomen oli ennen muuttoa hyvä.Mutta nykyään ihme sakkia siellä töissä?
Autokorjaamot
7
681
Vastaukset
- Anonyymi
Hangon Autohuolto ihan Paras!
- Anonyymi
Onko kokemuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kokemuksia?
Kyllä on
- Anonyymi
Mekonomen oli huono edellisessäkin paikassa. Hangon autohuollolle ääni tai glennulle jos omistaa toyotan
- Anonyymi
Hah siellä Mekonomenilla yks asentaja, kun melkein vuoden vaihtoi vaihdelaatikkoa! Kaverin tutun autoon. Lopulta meni auto paaliin.
- Anonyymi
Joo mä oon kans kuulu tosta :D Mä en ymmärrä miten on mahdollista? Muutenkin vähän outo tyyppi se.Leikkii jotain teiniä vaikka on kai yli 40v jo.
- Anonyymi
Hangon paras auto korjaamo on tällä hetkellä EGA-Huolto missä saadaan ensisijaisesti Teslan RGA-huoltoa mutta myös kaikki muut merkit otetaan vastaan. Viimeksi tuntipalkka oli 83€/h. Suositelleen tätä paikkaa jos ongelmia auton kanssa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20411863- 298208
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586266Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725194- 514948
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai484500Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164408- 1183890
- 813383
- 511907