Fatim Diarra otti rasismikortin käyttöön

Anonyymi-ap

– Kyllä se vituttaa – tiedättekö – olla aina se, jonka joka vitun asiasta tehdään juttuja.

– Mua vittu, mua niin kuin... vittu mitä paskaa, oikeasti. Mua vituttaa se, että kun minä teen ihan saman asian, mitä moni muu ihminen tekee ennen minua, mutta ne sattuvat olemaan valkoisia ihmisiä. Ei niistä tule lehtijuttua. Ei siitä vittu tule lehtijuttua.

– Sitten, kun minä vittu teen sen, tehdään vittu viisi lehtijuttua. Vittu viisi lehtijuttua! Mun, vittu, mun sähköpostini on ollut viimeisen viikon vittu täynnä...

40

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palasi juuri Taiwanin matkalta...

• Anonyymi

Matka maksoi 8000 euroa.

• Anonyymi

Myös miehen matka maksettiin. Turha valittaa ja uhriutua. Aina ottaa R sanan esiin kun jäärysän päältä kiinni housut kintuissa.

• Anonyymi

Tuolla rahalla sai luksusta ison perseensä alle...

• Anonyymi

Kahmii etuja ja ihan kaiken mitä on otettavissa. Hyvin oppinut siinä mielessä, osanneeko muuta.

• Anonyymi

Mitens muut ???

• Anonyymi

Pitää muistaa, että tämä Diarra on vihreä.

• Anonyymi

Sivistyneisyydestä ei pisteitä. Kansanedustajalta edellytettävästä arvokkuudesta ei pisteitä. Tyylipisteitä nolla. Kaksi vuotta kärsimystä jäljellä, kunnes vapautetaan kansanedustajan tehtävistä.

• Anonyymi

Toivottavasti häntä äänestäneet tajuavat omaan pussiin pelaaja (joskin kaikki ovat), ei jatkoon.
        Onpa sivistymätöntä käytöstä ko. naiselta eikö yhtään hävetä/nolota? Ei kai, jos on röyhkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti häntä äänestäneet tajuavat omaan pussiin pelaaja (joskin kaikki ovat), ei jatkoon.
        Onpa sivistymätöntä käytöstä ko. naiselta eikö yhtään hävetä/nolota? Ei kai, jos on röyhkeä.

Täytyy muistaa, että tuossa näkyy vihreiden kansanedustajien älykkyystaso. Mitkähän huumehörhöt ja aktivistit noitakin äänestää ja mitähän he luulevat saavansa tuolta puolueelta.

• Anonyymi

Diarra on jotenkin vastenmielinen, ilkeä, on kova kritisoimaan muita. Tyyppiesimerkki ihmisestä, jolla on peiliinkatsomisen paikka. Ollut jo vuosia.

• Anonyymi

Sanoo muiden tekevän samaa. Kukaan suomalainen ei ole nimitellyt maalaisia insestistä, paitsi Diarra
        . Diarra ei ole pyytänyt anteeksi nimittelyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo muiden tekevän samaa. Kukaan suomalainen ei ole nimitellyt maalaisia insestistä, paitsi Diarra
        . Diarra ei ole pyytänyt anteeksi nimittelyään.

Matkii muita kuin ... eipäs sanokaan

• Anonyymi

Onko tuo puhetyyli tyypillistä vihreille?

• Anonyymi

Ei auta muiden syyttelyt, eikä vitun huutaminen. Onko joku Suomalainen politikko saanut 4000€ sähköpyörän ilmaiseksi. Diarra sai muuten olisi tullut R kortti.

• Anonyymi

Suomessa saa tehdä lehti juttuja, siinä ei auta mikään suojaväri, tai R kortti.

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa, Suomalainen sananlasku.

• Anonyymi

Saa nähdä mitä saa seuraavana, uutta kohua odotellaan. Mitä keksii pyytää.

• Anonyymi

Oletteko huomanneet YLE uutiset vaikenee fatiman sekoiluista ja sikailuista täysin? Olisiko sitten niin että YLE uutiset ei halua esittää vihreitä negatiivisessa valossa näin kevään vaalien alla? Me kaikki tiedetään että jos jonkun toisen puolueen kansanedustaja olisi käyttäynyt tuolla tavoin niin se olisi YLE:llä ykkösuutinen, mutta kun kyseessä on tummanvihreä nainen niin YLE vaikenee.

• Anonyymi

Perjantaina tulin junalla ja kyllä siellä oli tulevaa vihreää porukkaa.
      Vit*tu oli joka kolmas sana ja kun nuoriso kertasi viikon tapatumia, kaikilla sama nuotti, niin oli aika puuduttavaa pakkokuuntelua.
      Vihreät osaa kalastella ääniä 😖😖

• Anonyymi

Fatima on varomaton. Pitäs tietää kansanedustajan, että ennen vaaleja seinilläkin on korvat. Rosa Meriläinen sais nyt ottaa vastuun tulevasta vaalitappiosta.

• Anonyymi

Toinen hyvä. Jessus sentään tuota porukkaa.

• Anonyymi

YLE on hiljaa. Mutta, jos kyseessä olisi perussuomalainen, niin asiaa puitaisiin A-Studiossa ja A-talkissa moneen otteeseen. Lisäksi tietysti Jälkiviisaissa.

• Anonyymi

A-studioon tuotaisiin rekkalastillinen ns asiantuntijoita kauhistumaan persun käytöstä...

• Anonyymi

Ja iltapäivälehdet lööppejä kirjoittaisivat kaksi viikkoa.

• Anonyymi

Vitun läski.

• Anonyymi

Pahantuulisen näköinen

• Anonyymi

Olen aina ajatellut, että kansanedustajien kuuluu käyttäytyä arvokkaasti. Kuitenkaan edustaja Diarran käytös ei sitä ollut. Kuinka paljon auttoi se, kun huusi kai joka lauseessa jalkoväliään apuun, parhaassa jopa useammin. Eikö yhtään hävetä v-sanan jatkuva käyttö?

• Anonyymi

Siinä on meillä kansanedustaja. Ruma ulkoisesti ja käytökseltään. Voi vittu mikä ämmä.

• Anonyymi

Tuolla ei taida olla lapsia? Sen tietää mikä ensimmäinen sana olisi: voi vittu..

• Anonyymi

Fat Darra on kyllä,vastenmielisin suomalaisista poliitikoista. Mennyt heittämällä Sinnemäen ohitse, se on kova saavutus. Mutta onneksi on tälläisiä vihreitä poliitikkoja, saadaan virheet poistumaan politiikan kentältä näiden avulla.

• Anonyymi

F on hyvin syönyt

• Anonyymi

Miten joku voi olla noin röyhkeä ?

• Anonyymi

Fatima. Ihana ihminen 🤩

• Anonyymi

Otappa kainaloon ja vie vaikka Afrikkaan.

• Anonyymi

Ei tartte. Täällä Hesassa me pidetään toistemme puolta. Kukaan ei lähde Afrikkaan tai mihinkään muuallekaan.

• Anonyymi

Diarrahan on vain tyypillinen opportunistipoliitikko.
      Vaalien alla nää on aina kaikkien asialla.
      Valituksi tultuaan lupaukset unohtuu ja alkaa omien etujen kahmiminen.
      Nolosti kiinni jäätyään nämä sitten nostavat metelin, kieltäytyvät katsomasta peiliin ja syyttelevät muita.
      Ei tämäkään ole ensimmäinen eikä viimeinenkään.
      Kansa on tyhmää, kerta toisensa jälkeen valitaan samat naamat valtaan ja sirkus pyörii loputtomiin….

• Anonyymi

Tulee kyllä mieleen joku ihan muu puolue.

• Anonyymi

Minulla tulee mieleen vihreät. Syystä, että Diarra on vihreiden kansanedustaja.

• Anonyymi

Stadissa on rahaa päätteli Diarra ja tilasi edestakaisin matkan

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      90
      2045
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1825
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      49
      1470
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1425
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      143
      1360
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1314
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1244
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1106
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1005
    10. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      102
      986
    Aihe