Lisää suolaa? Legendaarinen tv-kokki pois tv:n suosikkiohjelmasta - Kape Aihinen OUT!

16

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan uusi sopansotkemis ja taikinan vatkaamis ohjelma.
      Kapen keittiökaappaus.

• Anonyymi

Miten nämä samat naamat on joka kanavilla ruokaohjelmissa, uusia tuulia.

Myös Pimiät, Nordmanit, Katajat,Saariluomta pois ja sama koksee tätä kokki ohjelman Masteria, jo kyllästyttää eikö ole muuta tarjolla.

Oshan heistä pyöritttää omia firmoja miljoona tuloilla eli taitaa olla tosilla kovat liksat. Kun ajattelee Mtv3;n juontajia eikä heistä voisi osa juontaa ja vetää näitä ohjelmia ja tulisi aika paljon säästöä Mtv3lle.

Rahaa tuntuu olevan kun samoja suositaan ja sisäsiittoisuutta nähtävissä MTv3lla.

Kukahan vastaa ja on tuottaja eri ohjelmille kun Pimiä on myö nyt jo Katajan kanssa lähes jokaisessa ohjelmassa.

Katsojat kyllä näkevät ja kuulevat, vaihtoa, uudistumista ja uusia tuulia ja paljon, kiitos.

MIetin mikä syy on valita aina samat kasvot, mainoksiin, ohjelmiin ja eikö tosiaankaan uusia ole? Vai ettekö näe metsää puilta?

• Anonyymi

Vanhoja kuluneita naamoja on helppo haalia joka ohjelmaan.
      Vähänkin vihjaistaan jostakin uudesta ohjelmasta,niin siellä on jonoa studion oven takana,minä,minä ja minä ja minäkin haluan tulla,huudetaan kuorossa,
      Ketä kiinnostaa katsoa samoja naamoja kymmenessä eri ohjelmassa,
      saman illan aikana,sitten vielä muutamat mainokset päälle.

• Anonyymi

Jotenkin on mennyt ala-arvoiseksi kaikki telkkarin ohjelmat.
      Sopansotkemista,taikinan vatkaamista,asunnon stailaamista,
      hemmetinmoista, kamalaa, hurjaa remonttia,puutarhan tonkimista ja mönkimistä.
      Kaikki elokuvatkin tulee vuorotellen eri kanavilta 6 kertaa viikossa uusintoina.
      Musiikkiohjelmissa samat vinkujat ja inisijät.TARTTISKOHAN TEHDÄ JOTAIN.

• Anonyymi

Ykköseltäkin kartano-ohjelma ei oo edes ehtinyt loppua, kun jo pukkaa uusintaa. Tää on maailman dementoitunein kansa!

• Anonyymi

Tota kartano sarjaa esitetään TV1 kanavalla uusintana alusta alkaen jotain 130 jaksoa.
        Teema-Fem kanavalla tulee kolmas kausi samanverran jotain 130 jaksoa.

Vielä pitäis ylen neropattien laittaa TV2 kanavalle uusintana kausi 2 alusta alkaen 130 jaksoa.
        Siinähän sitä olisikin viihdettä dementoituneelle kansalle.

• Anonyymi

Kapee' lähti oikeisiin töihin.

• Anonyymi

Vaihtoi kanavaa siksi joutui lähtemään.

• Anonyymi

Varmaankin on seuraavaksi ylellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin on seuraavaksi ylellä.

Sitten Suomen huutokauppakeisarin kaikki kaudet uusintana,
        alusta alkaen YLE tietenkin ottaa ohjelmistoonsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten Suomen huutokauppakeisarin kaikki kaudet uusintana,
        alusta alkaen YLE tietenkin ottaa ohjelmistoonsa.

Mitähän siitäkin ukosta pitäis sanoa .VASINAINEN RUIHNAAJA, ANNA NYT ARMOA KUN OSTAN.OLETHAN SENTÄÄN PÄÄSYT TVEHEN.MYY NYT KYMPILLÄ KUN MUNKIN TÄYTYY VOITAA.NO ENHÄN MÄ ILMAISEKSSI NÄYTÄ NAAMAANI HEKO HEKO ARVAA KUINKA PALJON TULI YHTIÖMME TILILLE.TAAS OLI MUKAVA JA antavainen yleisö 10e nousi puolet voittoa 20e

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän siitäkin ukosta pitäis sanoa .VASINAINEN RUIHNAAJA, ANNA NYT ARMOA KUN OSTAN.OLETHAN SENTÄÄN PÄÄSYT TVEHEN.MYY NYT KYMPILLÄ KUN MUNKIN TÄYTYY VOITAA.NO ENHÄN MÄ ILMAISEKSSI NÄYTÄ NAAMAANI HEKO HEKO ARVAA KUINKA PALJON TULI YHTIÖMME TILILLE.TAAS OLI MUKAVA JA antavainen yleisö 10e nousi puolet voittoa 20e

Yks asia minkä osasi tehdä haki korona tukea mikä myönnettiin.Pieni kipinä iski yrittäjän päähän PALAUTAN TON PIKKU SUMMAN Ei tartte sitten p MOT RUVETA KAIVELEMAAN.JA ELÄMÄ JATKUU,JOS EI MUUTEN NIIN JETRON KANSSA ESPANJASSA. PS KOEPAUKUT JO KAI OTETTU

• Anonyymi

YLE aloitti SYKE saippuasarjan uusinnat alusta alkaen TV 2 kanavalla.
      Samaa sarjaa esitetään jo TV 4 ja Liv kanavilla.

• Anonyymi

Yleensä homma menee niin, että YLE näyttää jotain ohjelmaa tai sarjaa ja sitten muut kanavat huomaa, että tämähän onkin suosittu ja haalivat sen itselleen.

Mutta yleensä mainoskanavilla esitetään vain pitkästyttävää hömppäohjelmaa eli remonttia, ruokakilpailuja ja asunnonostamista...

Ja sitä paitsi: moniin ruokiin pitäisi lisätäkin suolaa, kun eivät maistu millekään...

• Anonyymi

Niinkuin ilmakuivattu kinkku

• Anonyymi

Voikaa hyvin lisää suolaa muuten ruoka nahistuu.ja sitten SYÖMÄÄN.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      83
      3014
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      305
      2657
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      189
      1486
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1182
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1078
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1001
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    8. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      940
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      920
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72