Tuet muka liian isot. Minä olen lihonut selvästi 3-4 kg puntarin mukaan.
Pitänee laittaa rahaa enemmän säästöön ja ostaa vähemmän ruokaa jotta laihdun 10 kg.
Lihoo vaan koko ajan.
20
266
Vastaukset
- Anonyymi
Ala hakemaan olutta vain pari tölkkiä kerrallaan ja jos kauppa lähellä niin menet ns mutkan kautta. Kengänpohjathan tuossa kuluvat mutta paino laskee kun päivittäin helposti 20 000 askelta. Vasta illan viimeisellä kauppareissulla 10 laakerin osto.
- Anonyymi
Se on kyllä semmonen jutska että ruaka ei ninkään lihota vaan työ laihduttaa.
Melkein voipi pupeltaa mitä vaan kunhan käy TYÖSSÄ!
t.työ ja elinkeino tsto - Anonyymi
Välttele niitä ruokia ja eineksiä, mitkä sisältää paljon rasvaa ja sokeria.
- Anonyymi
Myös "rasvaa" täytyy elimistön saada, mutta mieluummin kasvisöljyjä kuin kovia eläinrasvoja.
- Anonyymi
Ruokaa saa köyhäkin,mut muuta ei.
- Anonyymi
Liikatuet lihottaa. Miksei hallitus tajua leikata.
- Anonyymi
ostan tukirahoilla kaljaa
Uuno Tupanen, rautavaara. Savo? - Anonyymi
Väärin meni aloittajalta(kin). Jos tahdot laihtua, syö riittävästi kunnollista, oikeaa, ravitsevaa ruokaa. Kaikki muu, varsinkin valkoisella sokerilla ja vehnäjauhoilla tehdyt jätä kauppaan. Laihdut varmasti.
- Anonyymi
Jep, lihoo vaan kun pitää köyhyydessään ostaa halvinta joka epäterveellisintä ja vähäravinteista, huonoja rasvoja yms.
- Anonyymi
Olut on ennen kaikkea ruokaa ja ruuan jälkeenkin kaikki kaikessa.
t. Savon laihuttajat Team (ennen kisakuntoa) - Anonyymi
Kaalia köyhän kannattaa syödä paljon.
- Anonyymi
Iltapalaksi vettä ja leipää, niin laihtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltapalaksi vettä ja leipää, niin laihtuu.
Kai dieetti sallii sentään yhden ison sipsipussin ahmaisun tositeeveetä katsellessa jos muuten syö vähän?
Siis joka pv tietenkin
tupauun o, savo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai dieetti sallii sentään yhden ison sipsipussin ahmaisun tositeeveetä katsellessa jos muuten syö vähän?
Siis joka pv tietenkin
tupauun o, savo.Oikeaa ruokaan napaan kunnolla, niiin sipsipusseja ei tarvita lainkaan. Eikä muutenkaan; epätervettä mättöä.
- Anonyymi
Jos laiha syö tukevan aterian niin laihtuuko tukeva?
rasvanapa .
Savo - kuntosali - Anonyymi
Olen lihonut 17kg, kilpirauhasen vajaatoiminta.
- Anonyymi
Kaupan valmispopcornit ovat mauttomia.
Teen itse ison kipollisen, lilluttelen ja uittelen valmiit popparit todella runsaassa voi suola seoksessa ja katselen savolaisia paikallis uutisia kolpakko toisessa käessä.
makoisa combo! vuiis kaatta vuiis - Anonyymi
Vaikka söisi vähän ,lihoo ,jos ei liiku päivittäin. Liikkuvassa työssä kuluu kalorit kun sitten taas työttömänä ei liiku 8h päivässä.
- Anonyymi
Se miksi köyhät lihoo on se että hiilapitoinen ruoka on halpaa ja ei ole varaa ostaa muuta...
- Anonyymi
Tein makaronilaatikon tänään, nin söin kaikki vaikka piti olla kolomex päiväx.
Onko kokin paikkoja?
erityisosaamiset: makaronilaatikko, sätkänkäärintä, kaljan kittaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22062Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361260Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 961182
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61743Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709