Lihoo vaan koko ajan.

Anonyymi-ap

Tuet muka liian isot. Minä olen lihonut selvästi 3-4 kg puntarin mukaan.
Pitänee laittaa rahaa enemmän säästöön ja ostaa vähemmän ruokaa jotta laihdun 10 kg.

20

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ala hakemaan olutta vain pari tölkkiä kerrallaan ja jos kauppa lähellä niin menet ns mutkan kautta. Kengänpohjathan tuossa kuluvat mutta paino laskee kun päivittäin helposti 20 000 askelta. Vasta illan viimeisellä kauppareissulla 10 laakerin osto.

• Anonyymi

Se on kyllä semmonen jutska että ruaka ei ninkään lihota vaan työ laihduttaa.
      Melkein voipi pupeltaa mitä vaan kunhan käy TYÖSSÄ!

t.työ ja elinkeino tsto

• Anonyymi

Välttele niitä ruokia ja eineksiä, mitkä sisältää paljon rasvaa ja sokeria.

• Anonyymi

Myös "rasvaa" täytyy elimistön saada, mutta mieluummin kasvisöljyjä kuin kovia eläinrasvoja.

• Anonyymi

Ruokaa saa köyhäkin,mut muuta ei.

• Anonyymi

Liikatuet lihottaa. Miksei hallitus tajua leikata.

• Anonyymi

ostan tukirahoilla kaljaa

Uuno Tupanen, rautavaara. Savo?

• Anonyymi

Väärin meni aloittajalta(kin). Jos tahdot laihtua, syö riittävästi kunnollista, oikeaa, ravitsevaa ruokaa. Kaikki muu, varsinkin valkoisella sokerilla ja vehnäjauhoilla tehdyt jätä kauppaan. Laihdut varmasti.

• Anonyymi

Jep, lihoo vaan kun pitää köyhyydessään ostaa halvinta joka epäterveellisintä ja vähäravinteista, huonoja rasvoja yms.

• Anonyymi

Olut on ennen kaikkea ruokaa ja ruuan jälkeenkin kaikki kaikessa.

t. Savon laihuttajat Team (ennen kisakuntoa)

• Anonyymi

Kaalia köyhän kannattaa syödä paljon.

• Anonyymi

Iltapalaksi vettä ja leipää, niin laihtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltapalaksi vettä ja leipää, niin laihtuu.

Kai dieetti sallii sentään yhden ison sipsipussin ahmaisun tositeeveetä katsellessa jos muuten syö vähän?

Siis joka pv tietenkin

tupauun o, savo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai dieetti sallii sentään yhden ison sipsipussin ahmaisun tositeeveetä katsellessa jos muuten syö vähän?

Siis joka pv tietenkin

tupauun o, savo.

Oikeaa ruokaan napaan kunnolla, niiin sipsipusseja ei tarvita lainkaan. Eikä muutenkaan; epätervettä mättöä.

• Anonyymi

Jos laiha syö tukevan aterian niin laihtuuko tukeva?

rasvanapa .
      Savo - kuntosali

• Anonyymi

Olen lihonut 17kg, kilpirauhasen vajaatoiminta.

• Anonyymi

Kaupan valmispopcornit ovat mauttomia.
      Teen itse ison kipollisen, lilluttelen ja uittelen valmiit popparit todella runsaassa voi suola seoksessa ja katselen savolaisia paikallis uutisia kolpakko toisessa käessä.

makoisa combo! vuiis kaatta vuiis

• Anonyymi

Vaikka söisi vähän ,lihoo ,jos ei liiku päivittäin. Liikkuvassa työssä kuluu kalorit kun sitten taas työttömänä ei liiku 8h päivässä.

• Anonyymi

Se miksi köyhät lihoo on se että hiilapitoinen ruoka on halpaa ja ei ole varaa ostaa muuta...

• Anonyymi

Tein makaronilaatikon tänään, nin söin kaikki vaikka piti olla kolomex päiväx.

Onko kokin paikkoja?

erityisosaamiset: makaronilaatikko, sätkänkäärintä, kaljan kittaaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe