Kuinka moni ihailee ja rakastaa kauniita vaaleita naisia sydämestään? Kauniit vaaleat naiset ovat mun suosikkijuttuni. ❤️ Olen itsekin vaalea mies ja tykkään olla vaalea ja käyttää naisten nahkahanskoja. Tykkään kauniista vaaleista naisista yli kaiken ja riemuitsen aina kun heillä onnistuu joku asia hyvin. ❤️🔥 Ihaillessa kauniiden vaaleiden naisten kuvia tuntuu tosi hyvältä hangata kikulia vessassa. 🔥Kauniit vaaleat nahkahanskanaiset ovat kaiken lisäksi extra-suosikkijuttujani & kikuli pomppaa. ❤️🔥 Rakastan heitä sydämestäni! ❤️
Ihailla kauniita vaaleita naisia & hangata kikulia
Anonyymi-ap
1
279
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt liiallinen innokkuus vähentää aloittajan järkeä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392457
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529