On kyllä siellä sakalla joku keksinyt typerän paikan kaupalle.
Vanhassa paikassa oli hyvin tilaa autoille. Nyt tuossa uudessa paikassa ei autot enää mahdu pihaan, vaan siinä on viety Askon ja Sotkan asiakaspaikatkin vaihtoautoille.
SAKA Seinäjoki
9
404
Vastaukset
- Anonyymi
No 'ku, kauppa ei käy.
- Anonyymi
Tuskin käy jatkossakaan
- Anonyymi
Paljon parempi paikka SAKAlle. Itse en edes tiennyt että Ässäjoella on Sakan liike kunnes kävin Prismassa ja pois lähtiessä huomasin kyltin Autokaaren yhteydessä.... JA KAUPAT TEIN HYVÄN PALVELUN KANSSA.
- Anonyymi
Tämä nykyinen Sakahan on PALJON isompi, kuin edellinen. Ootko käynyt sisällä?
Kävin Sotkasta ostamassa viime viikolla maton ja hyvin mahtui maasturi pihaan 😁 - Anonyymi
Niin ei se kauppa varmaan käy kun muuttivat isompaan lukaaliin.
- Anonyymi
Tämä heidän uusihan on tuplasti isompi kun vanha ja mahtuu tuplasti enemmän autoja. Ja onhan tuo paljon paremmalla paikallakin. Olipas erikoinen aloitus😵💫.
- Anonyymi
Piha on ammuttu niin täyteen vaihtoautoja, että ei kannata sotkaan mennä ostoksille
- Anonyymi
Toiset ne tekee ja menestyy. Toiset kateellisena valittaa milloin mistäkin.
- Anonyymi
Sakalla hyvä paikka nyt kun samalla voi käydä Motonetissä, Gigantissa ja Sotkassa samalla parkilla. YES 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913