Kiina aina liioittelee, tarpeettomasti?

Anonyymi-ap

Jokainen tietää kiinan muurin, rakennelma joka näkyy avaruuteen saakka.
Vihollisen takia rakennettiin 1500 km pitkä muuri, siihen meni aikaa vuosisatoja.
Kun muuri valmistui, viholliset olivat kuolleet jo sukupuuttoon?

Sama toistuu.

Pentagon on ollut yksi maailman suurimmista toimistorakennuksista. Se rakennettiin alkaen vuonna 1941 toisen maailmansodan aikana.

Kiina on nyt alkanut rakentaa omaa "Pentagonia" vuonna 2024.
Ripeän rakennustoiminnan ansiosta alkavat jo mittasuhteet näkyä, ellei avaruuteen saakka niin ainakin satelliitteihin.

Kiinan oma Pentagon on kymmenen kertaa suurempi mitä Yhdysvaltain Pentagon.
Maanalainen ydinpommin kestävä verkosto kymmenille tuhansille ihmisille.

Vain Kiinassa tuollainen investointi on edes mahdollista toteuttaa, tekevät sen vaikka sen rakentamiseen menisi muutama sata vuotta.
Ihme muurahaisia ovat he.

https://www.youtube.com/watch?v=yTLh52v0XAY

6

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suhteessa siihen ettei Suomi pystynyt elättämään edes kahta Panda Karhua, ero on todella ääretön.

• Anonyymi

Ei Suomen kokoisella maalla ole varaa ostaa 40 kg bambua päivässä, ja tuoreesta pitävät.
        Hinnakkaaksi tulisi tuollaisten elättäminen, menisi melkein tuhannesosan kymmenys Ukrainatuesta:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Suomen kokoisella maalla ole varaa ostaa 40 kg bambua päivässä, ja tuoreesta pitävät.
        Hinnakkaaksi tulisi tuollaisten elättäminen, menisi melkein tuhannesosan kymmenys Ukrainatuesta:)

Ei kai kaksi Pandaa voi syödä Suomea vararikkoon, vai voiko?

• Anonyymi

Ei Suomen valtio ole hankkinut pandoja vaan Ähtärin eläinpuisto vuokrasi ne.

Miljoonan takapakki tuli ja ja yksiyisen perse ei kestänyt eikä Pandaa voinut laittaa edes grilliin kuten venäläinen olisi tehnyt.

Päätän raporttini tähän.

• Anonyymi

Pandat taisi olla Kiinalta kunnianosoitus Suomelle, ei pandoja kaikille anneta.
        Vähän hävettää, kun palautimme.

• Anonyymi

Tuo Kiinan muuri on aika pientä siihen nähden mitä euroopassa on rakennettu satoja tuhansia linnoja. Muuri on näihin verrattuna aika simppeli ja vähäpätöinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe