Mitäs nyt? Persut suunnittelee vegemakkaroiden tarjoamista vaaliteltoilla, kun Juuson vetämän ministeriön suunnitelmat tulevat voimaan.
No, onneksi Atrian banaanissa ei ole, kovinkaan paljon lihaa. On jo lähes terveysnormit täyttävää.
Purrakin voi niitä syödä smoottien kera.
Makkarat loppuu vaaliteltoilla?
16
343
Vastaukset
- Anonyymi
Avoimet työpaikat vähentynyt puolelle tällä hallituskaudella,pitääpä käydä kysymässä onko tääki edellisen hallituksen vika
- Anonyymi
Heh, viime hallituskaudella laitettiin porukkaa kaiken maailman kursseille ja suojatyöhön, että saatiin tilastot näyttämään hyviltä, eli feikkiä sekin " hyvinvointi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, viime hallituskaudella laitettiin porukkaa kaiken maailman kursseille ja suojatyöhön, että saatiin tilastot näyttämään hyviltä, eli feikkiä sekin " hyvinvointi".
Miksei nykyhallitus tee samaa? Kun kykenemättömiä ovat, kaiketi. Leikata osaavat, varsinkin eläkeläisiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei nykyhallitus tee samaa? Kun kykenemättömiä ovat, kaiketi. Leikata osaavat, varsinkin eläkeläisiltä.
En minä ole huomannut, että minun eläkkeestäni olisi leikattu, mutta kyllä, kaikki osallistuvat talkoisiin, halusit tai et, maailmanpelastus oli kallis vasemmistohallituksen harrastus, mikä yllätti monet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole huomannut, että minun eläkkeestäni olisi leikattu, mutta kyllä, kaikki osallistuvat talkoisiin, halusit tai et, maailmanpelastus oli kallis vasemmistohallituksen harrastus, mikä yllätti monet.
Nythän mäkin ymmärrän, Persut on rakentamassa maailmanloppua, sitä ennen siniristiloppuamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mää nyt niin kalliina pirä Mariinin hallituksen touhuja, kun velkaa otettiin kolmena vuotena alle 10mrd€ / vuosi ja korona vuonna sitten otettiin 17mrd€. Purrahan on ottanut kahdessa vuodessa velkaa 27mrd€ ja jos ensi vuonna otetaan lainaa taas yli 10mrd€ niin varmistuu että Purra/Orpo akseli ottaa velkaa miljardeja enemmän kuin Marin otti.. Kalliit velat jää tuleville hallituksille maksettaviksi tästä Purran ja Orpon jäljiltä..
Sanoisin jopa, että kalliiksi tulee nämä hallituksen ideologiset tappelut työtä tekevän duunariporukan kanssa. Ja työttömyys vaan kasvaa :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mää nyt niin kalliina pirä Mariinin hallituksen touhuja, kun velkaa otettiin kolmena vuotena alle 10mrd€ / vuosi ja korona vuonna sitten otettiin 17mrd€. Purrahan on ottanut kahdessa vuodessa velkaa 27mrd€ ja jos ensi vuonna otetaan lainaa taas yli 10mrd€ niin varmistuu että Purra/Orpo akseli ottaa velkaa miljardeja enemmän kuin Marin otti.. Kalliit velat jää tuleville hallituksille maksettaviksi tästä Purran ja Orpon jäljiltä..
Sanoisin jopa, että kalliiksi tulee nämä hallituksen ideologiset tappelut työtä tekevän duunariporukan kanssa. Ja työttömyys vaan kasvaa :DKelpasi koronatuet ja sähkötuet Kokoomuksen cityporvareille.Olihan se hienoa lämmittää uima-allasta ja kesämökkiä tuilla. Lisäksi sähköauto lataukseen ja yhteiskunta maksoi.
- Anonyymi
Hehän ovat kuin kaksi marjaa;
Muumipeikkojen mörkö ja Venäjän Medvedev.
Katso! Oletko samaa mieltä? Et vai? HÖH - Anonyymi
Vegemakkaraa ei saa sanoa makkaraksi. Pitää olla tietty määrä lihaa, jotta on makkara.
- Anonyymi
Persujen vaaliohjelmassa. Lapsi ei tarvitse tofua.
Reilu viikko meni ja takki kääntyi, tässäkin asiassa. - Anonyymi
Persut hyökkää suomea vastaan joka käänteessä. Nyt pakottavat syömään tofua.
- Anonyymi
Ilmajoen ainut SDP:n Wokettaja jaksaa päästää ilmavaivojaan päivästä toiseen.
- Anonyymi
Petosjytkyhallitus ei osaa kuin pettää ja leikata köyhiltä. Ja nostaa Veroja..
- Anonyymi
Ei kannata olla köyhä, tee elämänmuutos.
- Anonyymi
Persuus eniten köyhiä peräkamaripoikia jotka pelkää että mamut vie niiden (sossu)rahat,ja Möykkä-Maukka on niille Jumalasta seuraava,ja vielä ylöspäin.
- Anonyymi
No sittenhän leikkaaminen on oikein, eikö niin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392105Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1891565- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886