Heippa. Olin alalla kokopäiväisenä kuljettajana Helsingissä 2003-06 ja tuuraamassa vuoteen 2015. Ala muuttunut niiltä ajoilta. Olen miettinyt Uber-kuskiksi ryhtymistä. Pari kysymystä:
- Saako Uber ottaa asiakkaita taksitolpalta vai ainoastaan 'omia' kyytejä apin kautta?
- Onko Uberissa taksikupu katolla?
Entinen kuljettaja
14
454
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda, jos et kerran mitään tajua.
- Anonyymi
Kiitos asiantuntevasta vastauksesta. Sinulla varmasti paljonkin tietoa, mutta pidät sen itselläsi! Wautsi!!
- Anonyymi
Parempiin tienesteihin pääset, kun teet kuten Pentti:
Ansiot jopa 250 € per päivä – Pentti irtisanoutui töistä ja ryhtyi poimimaan mustikoita
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008919241.html?cs=email
Koska poiminta on kausiluontoista, suosittelen muina aikoina keräilemään tyhjiä pulloja ja tölkkejä. Pärjäät taksialan tienesteille mennen tullen, jos olet ahkera. - Anonyymi
Eikö yrittäjäkurssilla asiat selvinneet?
- Anonyymi
Ei kuskin tarvitse käydä yrittäjäkurssia, ainoastaan taksiyrittäjille se on pakollinen. Kuski tarvitsee vain taksinkuljettajan luvan.
- Anonyymi
Olen käynyt taksinkuljettaja kurssin vuonna 2003 :-)
- Anonyymi
Jakotaksi palkkaa uusia kuljettajia. Hyvä kalusto ja alan paras palkkaus. Työhaastattelut päivittäin alkaen klo 9.00 Pohjanpojassa.
- Anonyymi
Satusetä se jaksaa, jaksaa ja jaksaa.
- Anonyymi
Jakotaksi on paras työnantaja. Suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakotaksi on paras työnantaja. Suosittelen.
Ehdottomasti. Ei yhtään autoa. Ei yhtään työntekijää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti. Ei yhtään autoa. Ei yhtään työntekijää.
Höpö höpö. Jakotaksin kalusto on ylivertainen ja kuljettajat suomen huippua. Jakotaksi rulettaa. Simply the best.
- Anonyymi
Uberilla ei ole takseja. Uber on välitysyhtiö, jonka välittämiä ajoja ajavat jotkut luuserit toiminimillään.
- Anonyymi
Bolt paras sit yango uuder ei tule olenkaan
- Anonyymi
Minkäläinen näyttö on seksuaalirikoksista. Se on yleensä pääsyvaatimuksena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512