Entinen kuljettaja

Anonyymi-ap

Heippa. Olin alalla kokopäiväisenä kuljettajana Helsingissä 2003-06 ja tuuraamassa vuoteen 2015. Ala muuttunut niiltä ajoilta. Olen miettinyt Uber-kuskiksi ryhtymistä. Pari kysymystä:
- Saako Uber ottaa asiakkaita taksitolpalta vai ainoastaan 'omia' kyytejä apin kautta?
- Onko Uberissa taksikupu katolla?

14

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohda, jos et kerran mitään tajua.

• Anonyymi

Kiitos asiantuntevasta vastauksesta. Sinulla varmasti paljonkin tietoa, mutta pidät sen itselläsi! Wautsi!!

• Anonyymi

Parempiin tienesteihin pääset, kun teet kuten Pentti:
      Ansiot jopa 250 € per päivä – Pentti irtisanoutui töistä ja ryhtyi poimimaan mustikoita
      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008919241.html?cs=email
      Koska poiminta on kausiluontoista, suosittelen muina aikoina keräilemään tyhjiä pulloja ja tölkkejä. Pärjäät taksialan tienesteille mennen tullen, jos olet ahkera.

• Anonyymi

Eikö yrittäjäkurssilla asiat selvinneet?

• Anonyymi

Ei kuskin tarvitse käydä yrittäjäkurssia, ainoastaan taksiyrittäjille se on pakollinen. Kuski tarvitsee vain taksinkuljettajan luvan.

• Anonyymi

Olen käynyt taksinkuljettaja kurssin vuonna 2003 :-)

• Anonyymi

Jakotaksi palkkaa uusia kuljettajia. Hyvä kalusto ja alan paras palkkaus. Työhaastattelut päivittäin alkaen klo 9.00 Pohjanpojassa.

• Anonyymi

Satusetä se jaksaa, jaksaa ja jaksaa.

• Anonyymi

Jakotaksi on paras työnantaja. Suosittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jakotaksi on paras työnantaja. Suosittelen.

Ehdottomasti. Ei yhtään autoa. Ei yhtään työntekijää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti. Ei yhtään autoa. Ei yhtään työntekijää.

Höpö höpö. Jakotaksin kalusto on ylivertainen ja kuljettajat suomen huippua. Jakotaksi rulettaa. Simply the best.

• Anonyymi

Uberilla ei ole takseja. Uber on välitysyhtiö, jonka välittämiä ajoja ajavat jotkut luuserit toiminimillään.

• Anonyymi

Bolt paras sit yango uuder ei tule olenkaan

• Anonyymi

Minkäläinen näyttö on seksuaalirikoksista. Se on yleensä pääsyvaatimuksena.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9397
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      72
      4877
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      44
      4551
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      2338
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1576
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      42
      1373
    7. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      51
      1302
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1286
    9. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1252
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      169
      1174
    Aihe