Kaikkivaltiaalla Jumalalla on jokaiselle hyvä polku ja suunnitelma, johon kuuluu oikean kumppanin löytyminen Jumalan johdatuksen mukaisesti.
Sillä tavalla on Jumala maailmaa rakastanut, että uskon kautta Jeesuksen Kristuksen sovitustyöhön tie on jo valmis: Hän on tie, totuus ja elämä.
Joh14:6 Jeesus vastasi: ”Minä olen tie, totuus ja elämä."
Oikea kumppani ei välttämättä ole uskonnollinen
5
150
Vastaukset
- Anonyymi
”Oikea kumppani ei välttämättä ole uskonnollinen” Kyllä se on. Oikea kumppani on uskonnollinen.
- Anonyymi
Ihmisen ei tarvitse olla yksin. Jumala on opettanut sanassa, että veljeys on hyvää ja kiitoksen ansaitsevaa.
1Moos2:18 Ja Herra Jumala sanoi: "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä."
Vapahtaja ei enimmäkseen kulkenut eikä toiminut yksin. Yhdessä on monesti parempi.
Matt4:18Ja kulkiessaan Galilean järven rantaa hän näki kaksi veljestä, Simonin, jota kutsutaan Pietariksi, ja Andreaan, hänen veljensä, heittämässä verkkoa järveen; sillä he olivat kalastajia. 19Ja hän sanoi heille: "Seuratkaa minua." 25Ja häntä seurasi suuri kansan paljous. 5:1 kun hän oli istuutunut, tulivat hänen opetuslapsensa hänen tykönsä.
Luuk10:1 Sen jälkeen Herra valitsi seitsemänkymmentä muuta ja lähetti heidät kaksittain edellänsä jokaiseen kaupunkiin ja paikkaan, jonne hän itse aikoi mennä.
Tuom1:3 Niin Juuda sanoi veljellensä Simeonille: "Lähde minun kanssani minun arpaosaani, ja sotikaamme kanaanilaisia vastaan, niin minäkin tulen sinun kanssasi sinun arpaosaasi". Niin Simeon lähti hänen kanssaan.
Matt7:7 Anokaa, niin teille annetaan.
Matt18:19 Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa. 20 Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."- Anonyymi
Kaikki kumppanit, ystävät tai yhteistyöt eivät ole Jumalan tarkoittamia, tai ne voivat olla epäonnistuneita. Matt7:7 Anokaa, niin teille annetaan.
Apt15:37 Niin Barnabas tahtoi ottaa mukaan Johanneksenkin, jota kutsuttiin Markukseksi. 38 Mutta Paavali katsoi oikeaksi olla ottamatta häntä mukaan, koska hän oli luopunut heistä Pamfyliassa eikä ollut heidän kanssaan lähtenyt työhön. 39 Ja he kiivastuivat niin, että erkanivat toisistaan, ja Barnabas otti mukaansa Markuksen ja purjehti Kyproon. 40 Mutta Paavali valitsi Silaan, ja veljet jättivät hänet Herran armon haltuun.
Tuom14:3 Hänen isänsä ja äitinsä sanoivat hänelle: "Eikö ole yhtään naista veljiesi tyttärien joukossa ja minun koko kansassani, kun aiot mennä ottamaan vaimon ympärileikkaamattomien filistealaisten joukosta?" Mutta Samson sanoi isälleen: "Ota hänet minulle, sillä hän on mieluinen minun silmissäni". 4 Mutta hänen isänsä ja äitinsä eivät tienneet, että se tuli Herralta. 20 Mutta Samsonin vaimo joutui sille sulhaspojista, joka oli ollut yljän ystävänä.
Gal5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen. (Toisaalta:) Matt20:28 ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan.
Matt11:30 "Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."
- Anonyymi
Voi jeesus mitä paskaa!!!
- Anonyymi
Omalla kohdallani oikea kumppani ei taatusti ole uskonnollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950