Ei luulo, vaan tieto

Anonyymi-ap

Jotenkin sitä luulisi, että kun ihminen on pitkälle kouluttautunut, hän olisi myös sivistynyt, fiksu ja viisaskin. Näinhän asia ei kuitenkaan aina ole.

11

858

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos minua tarkoitat niin en ole väittänytkään olevani fiksu ja viisas vielä vähemmän.

• Anonyymi

Riippuu, ootko Kiutulta tai Tuohiperältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu, ootko Kiutulta tai Tuohiperältä.

Täällä Vimpelissä on ihmiset fiksumpia kun esimerkisi matkailu kunnassa , jossa asiat eivät ole järjestyksessä . Hyvin epäselvätilanne on kylpylä Kivitipussa, samoin vieraslaituri joka valmistui hiukan epäselvissä olosuhteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä Vimpelissä on ihmiset fiksumpia kun esimerkisi matkailu kunnassa , jossa asiat eivät ole järjestyksessä . Hyvin epäselvätilanne on kylpylä Kivitipussa, samoin vieraslaituri joka valmistui hiukan epäselvissä olosuhteissa.

Sitä tarkoitin että täällä Vimpelissä ihmiset on fiksumpia, Kivitipun maisemissa.

• Anonyymi

Kenestäköhän nyt on kyse?

• Anonyymi

Opintiellä häiriköivät keskenkasvuiset rääpäleet eivät ole koskaan edes kuulleet sanaa fiksu.

Ja sama asia pätee heidän aivan yhtä typeriin vanhempiinsa.

• Anonyymi

Ei tietenkään ole. Ne jotka ovat itse kouluttautuneet pitkälle, myös tietävät tämän ihan normaalin tosiasian. Älykkyys ja viisaus eivät ole sama asia.

• Anonyymi

Se on kato sellainen juttu että älyä ei voi jakaa eikä se periydy,sen huomaa kun vähänkin seuraa tiettyjen ihmisten käyttäytymistä,mutta viisauksia voi jakaa,jopa niin ylenpalttisesti että menee typeryyksiin asti.

• Anonyymi

Ja mikä pahinta, aletaan valehdella.

• Anonyymi

Kunnan päättäjät täällä taas kiukuttelee... eikä kenelläkän ole järkeä päässä. Jakavat urakoita keskennään ja ihmettelevät, viimeksi taisi mennä omaan laariin liikenneympyrän tekeminen? on kyllä niin vammainen kylä tämä Vimpeli. Vetoa ei ole kuin kotio päin?

• Anonyymi

Muita vammaisen typeriä ei Vimpelissä ole kuin ne Opintiellä yöaikaan häiritsevät märkäkorva kakarat ja niiden yhtä typerät vanhemmat.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe