Onko teillä vastaavaa? Kiihottaa kuunnella paskantamisen ääniä viereisestä WC-kopista ja kyrpä värähtää oikein kunnolla jos tulee paskan hajua samalla. Erityisesti kiihottaa teinipoikien paskalla olo.
Paskanhajufetissi
13
408
Vastaukset
- Anonyymi
Poikien pierut on kiimasia
- Anonyymi
Joo! Monesti tulee hierottua koko kroppa täyteen paskaa viikoloppuisin. Mahtava fiilis, kun voi kattoa uutisia telkkarista paskanhajussa.. ja ehkä vähän tulee myös maisteltua omaa paskaa. Kissanpaskaa oon myös syönyt, mutta jotsin syystä se oksettaa.
M55 - Anonyymi
Ois hienoo jos olis sellainen pieni paskahuussi jossa itse olisi aukon alla ja joukko teinipoikia kävisi vuorotellen paskalla siinä päällä. Makaisin siellä paskan, kusen ja paskasten papereiden joukossa.
- Anonyymi
Siellähän meitä on kesäfestareilla bajamajoissa paskan seassa alan harrastajia melkein joka vessassa. Monta kertaa olen ollut aamusta iltaan piilossa paskan seassa ja nauttinut oikein kunnolla!
Mukaan vaan!
M55 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän meitä on kesäfestareilla bajamajoissa paskan seassa alan harrastajia melkein joka vessassa. Monta kertaa olen ollut aamusta iltaan piilossa paskan seassa ja nauttinut oikein kunnolla!
Mukaan vaan!
M55Porsas röh röh
- Anonyymi
Joo tosi kiihottavaa haistella kun julkisimmassa vessassa lounaan jälkeen täysistunto ja lämmin paskan haju lemahtaa koko ajan
- Anonyymi
Porsas röh röh
- Anonyymi
Olin tässä jokunen aamu sitten lentokentällä aamukuuden jälkeen jo wc ovella haju vastassa ja useammassa kopissa istunnolla. oli tosi kiihottavaa kuunnella kun miehet ähki tavaraa ulos
- Anonyymi
Mikäpä sen kiimaisempaa kuin vasta perseestä tullut pierun haju
- Anonyymi
Armeijassa oli kiimasta kun metsäkeikan jälkeen tultiin kasarmille ja iso joukko meni paskalle, koppeihin jonot ja tuore paskan haju leijui jatkuvasti ilmassa.
- Anonyymi
Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
- Anonyymi
Voisin tulla "ratsaille" ja voisit läheltä katsella, kun anus aukeaa ja pötköä alka työntyä ulos ja tippuu rintakehällesi, nuoletko puhtaaksi?
- Anonyymi
Ois kiimasta olla poikien leirin paskahuussissa pöntössä, mihin paskannetaan, kustaan ja heitetään paskapaperit. Lounaan jälkeen olisi paras aika. Haistelisin myös pierut suoraan perseestä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524538
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253800
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433625Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142404