Onko teillä vastaavaa? Kiihottaa kuunnella paskantamisen ääniä viereisestä WC-kopista ja kyrpä värähtää oikein kunnolla jos tulee paskan hajua samalla. Erityisesti kiihottaa teinipoikien paskalla olo.
Paskanhajufetissi
9
279
Vastaukset
- Anonyymi
Poikien pierut on kiimasia
- Anonyymi
Joo! Monesti tulee hierottua koko kroppa täyteen paskaa viikoloppuisin. Mahtava fiilis, kun voi kattoa uutisia telkkarista paskanhajussa.. ja ehkä vähän tulee myös maisteltua omaa paskaa. Kissanpaskaa oon myös syönyt, mutta jotsin syystä se oksettaa.
M55 - Anonyymi
Ois hienoo jos olis sellainen pieni paskahuussi jossa itse olisi aukon alla ja joukko teinipoikia kävisi vuorotellen paskalla siinä päällä. Makaisin siellä paskan, kusen ja paskasten papereiden joukossa.
- Anonyymi
Siellähän meitä on kesäfestareilla bajamajoissa paskan seassa alan harrastajia melkein joka vessassa. Monta kertaa olen ollut aamusta iltaan piilossa paskan seassa ja nauttinut oikein kunnolla!
Mukaan vaan!
M55
- Anonyymi
Joo tosi kiihottavaa haistella kun julkisimmassa vessassa lounaan jälkeen täysistunto ja lämmin paskan haju lemahtaa koko ajan
- Anonyymi
Olin tässä jokunen aamu sitten lentokentällä aamukuuden jälkeen jo wc ovella haju vastassa ja useammassa kopissa istunnolla. oli tosi kiihottavaa kuunnella kun miehet ähki tavaraa ulos
- Anonyymi
Mikäpä sen kiimaisempaa kuin vasta perseestä tullut pierun haju
- Anonyymi
Armeijassa oli kiimasta kun metsäkeikan jälkeen tultiin kasarmille ja iso joukko meni paskalle, koppeihin jonot ja tuore paskan haju leijui jatkuvasti ilmassa.
- Anonyymi
Voisin tulla "ratsaille" ja voisit läheltä katsella, kun anus aukeaa ja pötköä alka työntyä ulos ja tippuu rintakehällesi, nuoletko puhtaaksi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823