Minne menee Soten MRD 28 kuka valvoo käyttöö

Anonyymi-ap

Vai jaetaanko sulle mulle naapurin kis Salle menetelmällä 10.MRD vois saa DA pois noin vain säästöä

8

142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella hyvä kysymys

• Anonyymi

Rahan käyttöä valvotaan huonosti.
      Terveydenhoidon budjetointikaan ei perustu muuhun kuin siihen, että edellisen vuoden kulutettuun summan laitetaan muutama prosentti päälle ja kaikki käytetään kiireellä loppuun ennen vuoden vaihdetta.

Olen melkein koko työurani myynyt tavaraa sairaaloille ja sama homma toistuu joka vuosi. Loppuvuodesta tilataan turhaakin tavaraa, jos vain rahaa on jäänyt käyttämättä.

Terveydenhoito rikkoo harkitusti sille asetettuja sääntöjä. Laskua ei saa tehdä ennen kuin tavara on toimitettu. Siitä huolimatta vuoden vaihteeseen pyydetään laskuja etukäteen, vaikka tavara tulisi pitkälle seuraavan vuoden puolelle.

Syynä on se, että kaikki raha pitää käyttää koska jos sitä ei käytetä, se katoaa kokonaan ja mahdollisesti seuraavan vuoden budjettiakin pienennetään.
      Terveydenhoito on paljon persompi rahalle kuin ihmisten hoitamiseen.
      Ihmisiä hoidetaan mahdollisimman hitaasti ja rahaa käytetään mahdollisimman paljon.

• Anonyymi

Rahan käytöllä mitataan sairaalan johtajan kullin pituutta.

• Anonyymi

Lentopisteitä hmmm

• Anonyymi

Siis Valtion hommissa ei ole valvontaa mitä helevettii ilmankos 5 mrd e ei riitä mihinkään pääasia että sitä hävii vitusti

• Anonyymi

No suhmureiden taskuihin. Mikä siinä nyt on että asia ei mene perille. Kokoomus ym. suhmurit täyttävät aina omat taskunsa ensin.

• Anonyymi

Löytäisikö kukaan mitään taulukkoa tms. Miten hyvinvointialueet käyttävät rahat. Eli lueteltuna johtoportaasta toimenpiteisiin ja terveydenhuoltoon?

• Anonyymi

Sanni Lotto-Laasonen: Yksityistetään, yksityistetään. Valtion rahat pitää tyrkyttää monikansallisille terveysjätelle. Sillä Suomi pelastetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe