Olemme kauan keskustelleet puolisoni kanssa tästä ideasta ja nyt kyllä himoitsee tämän kokeminen. Kiinostuneita ollaan ottaa mukaan nainen leikkeihimme mukaan. Olisiko joku kiinnostunut helsingin seudun alueelta 😍🤤
Ryhmäseksi mieheni ja minun kanssa?
10
1266
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ikäisiä ootte?
- Anonyymi
Minä 27 & mieheni 30
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä 27 & mieheni 30
Olitko kiinnostunut 🫶🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko kiinnostunut 🫶🏼
Ja te haluatte pelkästään naisen? Olen mies 27 vee
- Anonyymi
26v rouva olisi halukas parin mukaan.
Olen Järvenpäästä kotoisin.- Anonyymi
Ihanaa 🫶🏼 Pääsetkö kuinka tänne Helsingin seudulle. Olsii kiva nähdä ensin sua 😍 Miten voidaan jakaa järkevästi yhteystietoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa 🫶🏼 Pääsetkö kuinka tänne Helsingin seudulle. Olsii kiva nähdä ensin sua 😍 Miten voidaan jakaa järkevästi yhteystietoja?
Pääsen junalla ei Järvenpää niin kaukana ole.
Saako miehesi panna myös minua?
- Anonyymi
Täällä Vantaalainen 48v mies kiinnostui
- Anonyymi
Kirjoittivat tohon että haluavat naisen kolmanneks pyöräks
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070