Oletteko jo päivittäneet Win11 24H2 ?

Anonyymi-ap

WIndows pakottaa nyt tuon päivityksen automaattisesti. Olen jo siirtänyt 5 vkoa enää en pysty. Miten tuon asennus sujuu? Meneekö tuntikausia? Mulla on uusi Lenovon kone jossa pitäisi olla muistia. Silti jännittää aloittaa tuon päivitys.

13

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

24H2 on jo lokakuussa asentunut, Tänään on ladattu ja asennettu kumulatiivinen päivitys Windows 11 Version 24H2 x64 -pohjaisille järjestelmille (KB5051987). Nou problems.

• Anonyymi

Ok kiitos. Muistatko kestikö tuo päivitys pari kolmekin tuntia?

• Anonyymi

Äänet katosi ja USB levy näyttää tyhjää. Sellaista!

• Anonyymi

Kyllä se W11 päivitys yhteen koneeseen laitettiin. Vanhahko HP, jossa 8:nen sukupolven i5. Ei mitään ihmeellistä, hyvin se meni.
      Sitten kaksi vielä vanhempaa konetta, joissa kymppi, eikä niihin 11:sta saakaan, ainakaan virallisesti, mutta niissäkin omat päivityksensä onnistuu, vaikka toisessa niistä aikaa ottaakin.

• Anonyymi

Ei siinä mitään ongelmaa ole ellet ole itse tehnyt jotain "ihme säätöjä" ja ne sitten sekoittaa pakan. Liki kaikki nuo palstalla vuosien mittaan kirjoitetut valitusvirret johtuu yleensä siis omista virheistä, mutta onhan niistä tietysti kiva syyttää Microsoftia ja pitää loputonta meteliä trollaamisen käsikirjan mukaisesti.

Eikun kuppi kuumaa ja enteriä kehiin 😎

• Anonyymi

Ok kiitos. Mietin vaan että meneekö tuossa tosiaan pari-kolme tuntia kuten olen lukenut. Eli pitääkö varata koko ilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok kiitos. Mietin vaan että meneekö tuossa tosiaan pari-kolme tuntia kuten olen lukenut. Eli pitääkö varata koko ilta.

Sain päivitettyä mutta mitä uusia ominaisuuksia tässä pitäisi olla? En ole huomannut mitään.

• Anonyymi

Kone kaatu ja edelleen jumissa, en keksi miten saisin sen toimiin!

• Anonyymi

Olen 80 vuotias leskimummo. Minulla 3 vuotta vanha Lenovo. Tänään tuli kaksi
      päivitystä, jotka kestivät pari minuuttia. Luultavasti minulla on käytössä 11 versio.
      Pelottaa pirusti yksin tämän tietokoneen kanssa, mieheni oli tässä niin taitava.
      En nimittäin ymmärrä mitään näitä konejuttuja, käytän vain sähköpostia ja verkkopankkia. Jotain se nyt sönköttää englanniksi että vaatii jotain sovellusta, jota en ole hankkinut edes! Kone on suljettava ja aukaistava uudelleen jotta se toimisi! Olisiko antaa ohjetta miten tämän saisi "eliminoitua" pois kiusaamasta?

• Muista seuraavalla kerralla kirjoittaa sanatarkasti ylös mitä kone herjaa.

Jos ihminen olisi selvänäkijä, hän ei olisi tietokonealalla, vaan miljardööri ihan omin avuin.

• Anonyymi

Trump: Järjettömät valtavat tappiot, keskimäärin 10 000 ihmistä on kuollut tai loukkaantunut viikoittain Ukrainan pitkittäessä sotaa. Zelenskyi on kykemätön rauhaan.
      Meidän etumme on antaa Venäjän voittaa.

• Anonyymi

Jos Venäjä voittaa, se hyökkää seuraavaksi johonkin toiseen maahan, siksi Venäjän EI SAA ANTAA VOITTAA!

• Anonyymi

Trump sanoo puhuneensa Putinille Ukrainan sodan lopettamisesta
      Presidentti sanoi ilmoittavansa välittömästi Ukrainan presidentille Volodymyr Zelenskyille suunnitelmasta aloittaa neuvottelut uudelleen.

WASHINGTON - Presidentti Donald Trump kertoi puhuneensa keskiviikkona puhelimitse Venäjän presidentin Vladimir Putinin kanssa Ukrainan sodan lopettamisesta ja että Putin ilmoitti olevansa valmis neuvottelemaan suoraan Ukrainan presidentin Volodymyr Zelenskyyn kanssa.

"Kuten me molemmat sovimme, haluamme lopettaa miljoonat kuolemantapaukset sodassa Venäjän/Ukrainan kanssa", Trump kirjoitti Truth Socialille heidän ensimmäisestä tunnetusta kutsustaan ​​toisen kautensa aikana.

"Sopimme työskentelevämme yhdessä, hyvin tiiviisti, mukaan lukien vierailemme toistemme maissa", hän lisäsi. "Olemme myös sopineet, että tiimimme aloittavat neuvottelut välittömästi."

Trump sanoi antaneensa ulkoministeri Marco Rubion, CIA:n johtajan John Ratcliffen, kansallisen turvallisuuden neuvonantajan Michael Waltzin ja suurlähettiläs ja erityislähettilään Steve Witkoffin tehtäväksi johtaa neuvotteluja Venäjän kanssa.

Onko Zelenskyillä valtaa neuvotella? Minsk 1 ja 2. Ihan turhaan! Olisiko nyt eriasia?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4263
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2395
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      1989
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      391
      1615
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1475
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      30
      1456
    7. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      177
      1442
    8. 250
      1295
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      78
      1174
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      278
      1162
    Aihe