Windows 11 S tekstinkäsittelyohjelma

Anonyymi-ap

Ostin uuden koneen ja huomasin että käyttöjärjestelmä on Windows 11 S. Voiko koneeseen asentaa ilmaisen tekstinkäsittelyohjelman? Kone on vielä paketissa joten asennettavaa riittää.

19

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käsittääkseni tuo S-versio on sellainen että sovelluksia voi asentaa vain Microsoft Storesta, mutta muistelisin että tuon rajoitteen saa pois, kytkemällä se pois. En vaan muista miten.

Eli neuvokoon ne jotka tietää miten S-versiosta saadaan tuo rajoite pois, sen jälkeen voit asentaa vapaasti muistakin lähteistä sovelluksia ja esim. LibreOfficen jossa on ilmainen teksturi. MS Storessa nuo ohjelmat maksaa jotain, vaikka olisivat muutoin ilmaisia mutta MS haluaa maksun niistä!

• Anonyymi

Windows 11:n 24H2 bugi voi rikkoa kiintolevyn yhdellä väärällä klikkauksella – Yhtiö kehottaa käyttäjiä olemaan tarkkana.
        Microsoft kehottaa käyttäjiä varovaisuuteen.
        --------------------------------------------------------

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Windows 11:n 24H2 bugi voi rikkoa kiintolevyn yhdellä väärällä klikkauksella – Yhtiö kehottaa käyttäjiä olemaan tarkkana.

Ja mikähän se klikkaus mahtaa olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on nyt kova potilasryntäys päällä. Parhaimmillaan jono oli useamman korttelin päähän! Katsokaas, kun win1O-tuki loppui.

• Anonyymi

Ei! Libre Officekin maksaa windstoressa 5€

• Anonyymi

Toi on jo törkeetä!

• Anonyymi

Kyllä voi asentaa ilmaisen tekstinkäsittelyohjelman mutta se S-moodi pitää ensin kytkeä pois!
        Nimittäin juuri sen takia se pitää kytkeä pois, että voi asentaa M$ Storen ulkopuolelta ohjelmia, M$ Store velottaa ILMAISISTAKIN OHJELMISTA RAHAA!!

• Anonyymi

Lopeta putlerin trolli! Ukrainassa ei ole natseja vaan ne on kaikki teillä venäjällä! Ja itse pääpiru Putler on päänatsi.

• Anonyymi

Apteekit avautuu huomenna, Pietarissa voi tilanne olla toisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta putlerin trolli! Ukrainassa ei ole natseja vaan ne on kaikki teillä venäjällä! Ja itse pääpiru Putler on päänatsi.

Lopeta gayzelen trolli! Venäjällä ei ole natseja vaan ne on kaikki teillä ukrainassa! Ja itse pääpiru Zelenskyy on päänatsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Zelensky Lensi toisen kerran ulos valkoisesta talosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene "K" Hoitoon!

• Anonyymi

MS tykkää rahastaa

• Anonyymi

Windows Maksa - Osta! On pakko maksaa.

• Anonyymi

TöRKEETÄ RAHASTUSTA!

• Anonyymi

Asenna Storesta Exell ja Word ne riittävät ja toimivat.

• Anonyymi

Siitä S-modesta pääsee pois. Netti on ohjeita täynnä, jotka opastavat tässä.

• Anonyymi

Rahastus on törkeää.

• Anonyymi

S windows on typerä keksintö.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3018
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2841
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      46
      2381
    4. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      42
      2371
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2137
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      2035
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1005
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      946
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      909
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      884
    Aihe