Teemana on ei enempää tai vähempää kuin että "Venäjän on hävittävä". Kolmas voitonsuunniotelma, jo. Onkohan tästä tulossa kolmoisvoitto Zelenskyin kehitysmaa, tynkävaltio Ukrainalle?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/zelenskyin-voitonsuunnitelma-nojaa-lahentymiseen-naton-kanssa-alueluovutuksille-tiukka-ei/9027566
Zelenskyi esitteli 3. voitonsuunnitelmansa
8
86
Vastaukset
- Anonyymi
Zelenskyin voitonsuunnitelmiin ei usko kukaan. Zele laski sen varaan että Ukrainan puolustuksen rahoittajilla on loputtomasti lahjarahaa ja aseita pois annettaviksi. Alkaa näyttää siltä että narun pää on tullut vetävän käteen.
- Anonyymi
Kunhan jatkaa Putinin joukkojen vähentämistä niin se kelpaa ainakin minulle.
- Anonyymi
Jatkaahan se mutta ei se siihen jää.
Omia joukkojaan ja lännen asearsenaalia vähentää niin paljon enemmän että häviö on ollut selvä sodan alusta alkaen.
Samankaltainen ryssävihan harha tuntuu olevan koko eurooppalaisella nato-maiden johdolla.
Ukrainalaisten tappamista on jatkettava, kuoleehan siinä jonkin verran venäläisiäkin!
Yhdysvallat pystyi siitä irroittautumaan mutta Euroopan maiden sodan jatkamisen päähänpinttymän virheeksi myöntäminen on niille ylivoimaista.
Kaikkien tosiasioiden vastaisesti ja venäläisten murhaamisen himosta sokeana jatketaan itsepintaisesti tuhoten paitsi ukrainalaisia ihmisiä, myös omien kansojen elinehtoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkaahan se mutta ei se siihen jää.
Omia joukkojaan ja lännen asearsenaalia vähentää niin paljon enemmän että häviö on ollut selvä sodan alusta alkaen.
Samankaltainen ryssävihan harha tuntuu olevan koko eurooppalaisella nato-maiden johdolla.
Ukrainalaisten tappamista on jatkettava, kuoleehan siinä jonkin verran venäläisiäkin!
Yhdysvallat pystyi siitä irroittautumaan mutta Euroopan maiden sodan jatkamisen päähänpinttymän virheeksi myöntäminen on niille ylivoimaista.
Kaikkien tosiasioiden vastaisesti ja venäläisten murhaamisen himosta sokeana jatketaan itsepintaisesti tuhoten paitsi ukrainalaisia ihmisiä, myös omien kansojen elinehtoja.Varovaistenkin arvioiden mukaan Ukrainan maavoimien koko on noin kolminkertaistunut kolmen sotavuoden aikana tappioista huolimatta ja mitä kalustotappioihin tulee, Venäjän dokumentoidut kalustotappiot pelkästään panssariajoneuvoissa viimeisen kolmen vuoden ajalta ovat noin 12 000 kpl.
https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html
Ukrainalla ei ole koko sodan aikana ollut niitä noin paljoa, vaikka laskisimme mukaan kaiken lännestä lähetyn ja venäläisiltä kaapatun kaluston - jos vain olisikin. Ja maailma saattaisi olla venäläisten "murhaamisesta" paljon enemmän huolissaan, jos venäläiset eivät itse olisi murhaamassa Ukrainassa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varovaistenkin arvioiden mukaan Ukrainan maavoimien koko on noin kolminkertaistunut kolmen sotavuoden aikana tappioista huolimatta ja mitä kalustotappioihin tulee, Venäjän dokumentoidut kalustotappiot pelkästään panssariajoneuvoissa viimeisen kolmen vuoden ajalta ovat noin 12 000 kpl.
https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html
Ukrainalla ei ole koko sodan aikana ollut niitä noin paljoa, vaikka laskisimme mukaan kaiken lännestä lähetyn ja venäläisiltä kaapatun kaluston - jos vain olisikin. Ja maailma saattaisi olla venäläisten "murhaamisesta" paljon enemmän huolissaan, jos venäläiset eivät itse olisi murhaamassa Ukrainassa.Olisi ehkä syytä olla vielä hiukkasen varovaisempi tehdessään noita "arvioita".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ehkä syytä olla vielä hiukkasen varovaisempi tehdessään noita "arvioita".
Laskematta aluejoukkoja tai meri- ja ilmavoimien yksikköjä, Ukrainan maavoimilla yksinään on nyt kolme kertaa enemmän prikaateja kentällä kuin sodan alkaessa. Jopa olettaen etteivät kaikki ole läheskään saman vahvuisia, arvio on siis lähes varmasti aivan liian varovainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laskematta aluejoukkoja tai meri- ja ilmavoimien yksikköjä, Ukrainan maavoimilla yksinään on nyt kolme kertaa enemmän prikaateja kentällä kuin sodan alkaessa. Jopa olettaen etteivät kaikki ole läheskään saman vahvuisia, arvio on siis lähes varmasti aivan liian varovainen.
Ja siitäkö johtuu Ukrainan menestys sodassa?
Että kohtapuoleen se sanelee antautumisehdot Putinille? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja siitäkö johtuu Ukrainan menestys sodassa?
Että kohtapuoleen se sanelee antautumisehdot Putinille?Osittain, ilman nykyisenlaista armeijaa Ukraina ei voisi pitää alueita Kurskissa samaan aikaan taistellessaan oman alueensa itäosissa.
Kuka puhui antautumisehdoista? Itse vielä väitit tunti sitten Ukrainan menettäneen enemmän miehistöä ja kalustoa, mutta se juttu näkyy vaivihkaa hävinneen jonnekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565140Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921426
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041388En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015