On m monia syitä, miksi ei kannata olla ateisti!

Anonyymi-ap

Yksi osa kristityksi kääntymistä on se, että sinun pitää tunnustaa syntisi Jeesukselle ja rukoilla anteeksiantoa.
Jos olet tehnyt syntiä toisia ihmisiä vastaan, pitää sinun selvittää myös se. Mitä nopeammin sen teet, sitä parempi. Anteeksianto on suuri ilo ja helpotus!
Sinun ei tarvitse enää kantaa syyllisyyden taakkaa aikaisemmista synneistäsi, olivatpa ne kuinka suuria tai pieniä tahansa.
On valtava ilo, kun tiedät, että asiasi ovat järjestyksessä Jumalan ja ihmisten kanssa. Anteeksiannon myötä vapaudumme todellakin iankaikkisesta kadotuksesta ja tulemme sovitetuiksi itse Jumalan kanssa!

41

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toi on kuule kova pala ateistille, joka tykkää istua oman elämänsä jumalana sillä itse korotetulla mielikuvitusvaltaistuimellaan.

• Anonyymi

Sinulla on kiero määritelmä jumala termille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on kiero määritelmä jumala termille.

Jumalan tahto, joko tai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan tahto, joko tai

No ei, toi on sama jos sanoisi "Jos en ole henkilön X orja, niin kenen orja sitten olen?" tai "Jos en halua äänestää persuja, niin ketä mun pitää äänestää?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei, toi on sama jos sanoisi "Jos en ole henkilön X orja, niin kenen orja sitten olen?" tai "Jos en halua äänestää persuja, niin ketä mun pitää äänestää?"

Jumaluus ei tarvitse mitään äänestystä

• Anonyymi

Minä ateistina pyydän anteeksi siltä ihmiseltä itseltään ilman mitään välikäsiä.

• Anonyymi

Ei riitä mihinkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä mihinkään!

Riitti sille toiselle ihmiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riitti sille toiselle ihmiselle.

Ei riitä edelleenkään.
        Jeesus on välikäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä edelleenkään.
        Jeesus on välikäsi

Jos Jeesus ei siitä tykkää niin voi kertoa sen minulle henkilökohtaisesti. Turha ulista jos ei ota yhteyttä minuun asiasta.

• Anonyymi

Ateistina minun ei tarvitse tehdä mitään noista rituaaleistasi. Vituttaako?

• Anonyymi

O valintasi siitä seuraa ikuinen maatuminen!
        Me muut palataan takaisin PARATIISIIN.
        Miksi se kiinnosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

O valintasi siitä seuraa ikuinen maatuminen!
        Me muut palataan takaisin PARATIISIIN.
        Miksi se kiinnosta?

Sinä et palaa muualle kuin krematorioon!
        Ja siellä palaa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et palaa muualle kuin krematorioon!
        Ja siellä palaa!!!

Näin käy, mutta sieltä palataan takaisin kokonaisen Paratiisiin, Jumala hoitaa homman!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin käy, mutta sieltä palataan takaisin kokonaisen Paratiisiin, Jumala hoitaa homman!

Etkä palaa. Elämä ei ole videopeliä. Lakkaat olemasta kuoltuasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei hoida yhtään mitään!

• Anonyymi

On suuri helpotus, ettei tarvitse olla aloittajan kaltainen typerys.

• Anonyymi

Olet eri mieltä, kun Lkaa lopun ajan kovat ryskeet!
        Silloin se on vaan liian myöhäistä.
        Nyt avattava silmät todellisuudelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet eri mieltä, kun Lkaa lopun ajan kovat ryskeet!
        Silloin se on vaan liian myöhäistä.
        Nyt avattava silmät todellisuudelle!

Lapsellista länkytystä!
        Aivojesi lopunajat ovat jo näemmä meneillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsellista länkytystä!
        Aivojesi lopunajat ovat jo näemmä meneillään.

Kyllä, puhutaan jopa muutamista vuosista enää

• Anonyymi

Syy miksi kannattaa olla ateisti on sellainen , että kun tietää uskovaisten valehtelevan niin ei luota keneenkään 100% ja näin ollen ei ole vedätettävissä 🙂

• Anonyymi

Raamattu ei valetehtele

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu ei valetehtele

Raamattu on muuten vain keksittyä sontaa

• Anonyymi

Ateisti puhuu sontaa!

• Anonyymi

"Yksi osa kristityksi kääntymistä on se, että sinun pitää tunnustaa syntisi Jeesukselle ja rukoilla anteeksiantoa. "

Miksi pitäisi kääntyä juuri kristinusko uskontoon ?

• Anonyymi

Kristinusko ei eksytä, Mutt lahkot eksyttää
        JT auttaa löytän.ää oikean Raamatun mukaisen USKON toimikaa sen mukaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristinusko ei eksytä, Mutt lahkot eksyttää
        JT auttaa löytän.ää oikean Raamatun mukaisen USKON toimikaa sen mukaan!

Joko aloit uskomaan Allahiin ja lakkaat eksyttämään ihmisiä ihmistekoista soopaa olevan raamatun pariin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko aloit uskomaan Allahiin ja lakkaat eksyttämään ihmisiä ihmistekoista soopaa olevan raamatun pariin?

Muslimit eksyttää ja tappaa, koskahan ne vaikeudet saapuu suomeenkin

• Anonyymi

Sairasta.

• Anonyymi

Oikeudenmukaista!

• Anonyymi

Ateismi ei saa mitään aikaiseksi!

• Anonyymi

Teismi sen sijaan saa aikaan tänäkin päivään sotia, syrjintää ja tappamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teismi sen sijaan saa aikaan tänäkin päivään sotia, syrjintää ja tappamista.

JT ei sodi missään.
        Lahkot sotii ja ateistit

• Anonyymi

Teismi saa aikaan vain lapsellista jupinaa!

• Anonyymi

Kukapa sinne helvettiin tahtoisi joutua. Ateistikin salassa uskoo.

• Anonyymi

Saatana myös sinun henkesi kanssa niin prrrrrkeleesti!

• Anonyymi

Ihan olen itse antanut itselleni syntini anteeksi, itse olen ne tehnytkin.
      En pysty antamaan kenellekään ulkopuoliselle syntejäni anteeksi annettavaksi, silloinhan en voisi sanoa, että olen sujut itseni kanssa, kun olisin ns. ulkoistanut asian.

• Anonyymi

Tyypilliseen kristilliseen tapaan Itsekeskeinen, omahyväinen ja ylimielinen uskovainen kuvittelee, että vaihtoehdot olisivat kristinusko ja ateismi. Niin kuin kristinusko olisi ainoa uskonto.

Todellisuudessa, joka uskonharhaisen käsityksen vastaisesti sijaitsee hänen pienen mielestä ulko- eikä sisäpuolella, enemmistö teisteistä (eli jumaliin uskovista) ei usko mihinkään Jeesus-höpötyksiin.

Enemmistö heistä, jokta eivät ole ateisteja ei ole myöskään kristittyjä. Teidän Raamattu ei ole vakuuttanut edes teistien enemmistöä.

• Anonyymi

Raamattu faktaa, siihen pitää uskoa, ei se muuten toimi!

• Anonyymi

Tämä tuli itsellenikin mieleen aloituksesta.

En vain voi ymmärtää, miten voi edes elää elämänsä ilman, että tietää muiden uskontojen olevan olemassa? Olisi kiva jos joskus joku näistä voisi vastata tähän.

Tietysti hyvää kuvaa se ei anna ihan lähtökohtaisesti. Onko tuo vaatimus olla niin sivistymätön kiven alla elänyt, että edes voi kuulua kyseisen henkilön kulttiin? Tosin yksikään normaali henkilö ei kykene oikein mitenkään tyhmentämään itseään tuolle tasolle. Edes aivovaurio ei taida auttaa ilman, että siihen kuolee. Ja en usko kenenkään normaalin haluavan oleskella ryhmässä, jossa muut ovat niin heikolla tasolla. Ainakaan itse en haluisi oleskella aivokuolleiden seurassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tuli itsellenikin mieleen aloituksesta.

En vain voi ymmärtää, miten voi edes elää elämänsä ilman, että tietää muiden uskontojen olevan olemassa? Olisi kiva jos joskus joku näistä voisi vastata tähän.

Tietysti hyvää kuvaa se ei anna ihan lähtökohtaisesti. Onko tuo vaatimus olla niin sivistymätön kiven alla elänyt, että edes voi kuulua kyseisen henkilön kulttiin? Tosin yksikään normaali henkilö ei kykene oikein mitenkään tyhmentämään itseään tuolle tasolle. Edes aivovaurio ei taida auttaa ilman, että siihen kuolee. Ja en usko kenenkään normaalin haluavan oleskella ryhmässä, jossa muut ovat niin heikolla tasolla. Ainakaan itse en haluisi oleskella aivokuolleiden seurassa.

Uskontoja on vain yhdenlaista, Raamatunmukainen.
        Sitä Harjoitta enää J T maailmassA
        Eksyttäjät ovat toimineet esimerkillisesti!
        Mutt se on varma, että kukaan ei eksytä koskaan JT.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1610
    2. 210
      1487
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      777
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      755
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      702
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      696
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    Aihe