Tämän jalokiven minulta ryösti kokenut tyttönen.
Ajattelin että olin hänen mielestään komea, nätti tai jotain sellaista...
Pudotti sitten myöhemmin pikku pommin:
- Annoin sulle säälistä kun olit niin laiha..!
Niin se maailma koulii askel askeleelta... DD
Menetin poikuuteeni jo varhaisessa murrosiässä.
21
236
Vastaukset
- Anonyymi
Siveyden sipulit ja kristinuskovaiset ovat aina sanoneet että tyttösen neitsyys on hänen kallein aarteensa. Eivät ole yksilöineet sitä materiaalisesti.
Viki meille kertoi että se on jalokivi,.. kai hiomaton?
Muuten ihan muuten vain niin Iranissa on valmisteilla laki 9-vuotiaiden tyttöjen naimakelpoisuudesta.
Menee ohi Japanin 12-vuotiaiden turvarajasta. - Anonyymi
Tosin fakta on se että Viktor ei ole vieläkään menettänyt sitä, täysin kokematon naisten suhteen.
- Anonyymi
Viki on nyt kyllä juonnut pari lasillista liikaa kun on taas uho päällä.
- Anonyymi
Itsehän olen sitä mieltä ettei ole vielä juonut riittävästi kun vieläkin on uho päällä.
Matti otti tarpeeksi...
- Anonyymi
Minä menetin poikuuteni jos synnystyslaitoksella.
- Anonyymi
Minä kai sitten saattohoidossa
.....no ei vaiteskaan.
- Anonyymi
Kaikki lasketaan!
- Anonyymi
Viki on hyvä esimerkki siitä mitenkä seksuaalinen hyväksikäyttö (Viki on tässä siis uhrin asemassa, vaikkei kypsymättömyytensä takia sitä sellaisena kokenut/koe) nuorella iällä on haitaksi yksilön kehitykselle ja vaikuttaa koko loppuelämän ajan.
Hänen seksuaalinen ymmärryksensä on täysin vääristynyt.- Anonyymi
Lisätään, Viki on myös puheillaan osoittanut toisen stereotypian oikeasi seksuaalisen hyväksikäytön uhrien kohdalla.
Usein, lähes poikkeuksetta, laittavat myöhemmällä iällään tuon vääristymisen takia "pahan kiertämään".
- Anonyymi
Rintamäkeläisissä tv-sarjassa 70-luvulta sanoi jo Veikkokin että se kuuden käskyn noudattaminen niin se on niin pirun vaikeeta mutta voi käydä niinki että menettää uskonsa kaikkeen jos poikuutta ei menetä viimein ollenkaan tai koskaan. Näinkin vain on käynyt, uskoo ken tahtoo !!
- Anonyymi
Minä menetin poikuuteni vasta yli 30-vuotiaana söpölle tytölle ja kaikki meni kuin paratiisissa mutta jostakin syystä iski sitten myöhemmin ns. takavitutus kun piti odottaa niin kauan eli siitä se ajatus lähti laukalle ja annoin sitten noin 10v myöhemmin itse Trans-naisen panna pyllyyn yli 33cm vehkeellä. Elämä tasaantui mukavasti ja nyt sinkkuna lutviutuu aivan makeasti eikä muuta kaipaa kuin rentoa elämää kuten nyt on jopa ilman seksiä tai itsetyydytys riittää vallan mainiosti.
- Anonyymi
Valitettavasti sekin on totta että koin valtavaa seksuaalista nautintoa jo viisi vuotiaana lastenneuvolassa sekä kuumemittareista 70-luvulla tai oli se nautinto mitä oli mutta kaikkihan nämä jää historian hämäriin ja moni haluaa että maailma on niin tasapaksuisen viaton.
- Anonyymi
Minä unelmoin noin seitsen vuotiaana poikana 70-luvulla että vanhempi tyttö tai nainen pitäisi sylissä ja tekisi jotakin mutta haaveeksi se jäikin mutta tosi on haaveet.
- Anonyymi
Muistan hämärästi kasari-luvulla pikkupoikana kun oli monia pihaleikkejä myös pikkumetsässä ja eräs vanhempi tyttö koppasi syliinsä ja puristi kivasti ja kovaa. Se tunne kantaa vieläkin aivan nautinnollisesti.
- Anonyymi
Metsäleikit oli totta tosiaan aivan toista 80-luvulla kun juostiin toisia ja myös vanhempia tyttöjä pakoon. Se oli ainakin Pohjanmaalla luonnollista että tyttö otti syliin ja piti jonkinaikaa rosvo ja poliisi leikeissä kiinni. Tunne on vieläkin aivan sanoin kuvaamaton. Se onkin sitten eriasia että pilasiko koulu, yhteiskunta vai murrosikä sen luonnollisen kehityksen jatkumon??
- Anonyymi
Milloin lienee menettänyt peppuneitsyytensä.
- Anonyymi
2020-luvulla lopullinen poikuus menetetään vasta sitten kun Trans-nainen on nainut pojan neitseelliseen pyllyyn. "Näin se nyt vain on": kuten sanoi PäämajaMestar,i Päämaja - elokuvassa kun antoi hyökkäyskäskyn Karjalan kannaksella Viipurin puolustamiseksi, Venäjää, silloista Neuvostoliittoa vastaan mutta sama asia kuin että poikuus lähtee viimein lopullisesti vasta omasta anaalista vaikka muuten sitten vain nai miten nai!. Nämä on näitä elämän syvimpiä totuuksia.
- Anonyymi
Ei ole pienintäkään tarvetta kokea tuollaista.
Mutta kukin mitä haluaa.
- Anonyymi
Onko tässä jokin salaliitto?
- Anonyymi
Tavallaan normiseksi on kokenut rajun inflaation koska wanhan liiton jyystäminen ja takominen ei juuri wc käynnistä eroa tai kun laittaisi Diesel-moottorin käyntiin ja sitten katsoo kun se jyskyttää, PÖH PUH. Ei pojat ei. Sen sijaan kokemus noitatytön tai oikein vanhemman naisen käsittelyssä parantaa jo asemia huomattavasti. Ilmankos noituutta pelättiin aikoinaan koska se antoi naisella mahtavan valta aseman. Fantasia seksielämä on kuumin hitti ja uskoisin eri leluineen asian olevan nautintohuipussa. Noita ja Valtiatar on kyllä kokemus aivan uudessa ulottuvuudessa ja melkoinen yhdistelmä. Noita, magia ja seksi on todellinen mauste coctail JA SE ON ELÄMÄÄ SE.
- Anonyymi
Minä vertaisin wanhan ajan seksiä asunnottomaan lentoasemalla, ei asumtoa, ei määränpäätä matkoineen mutta katto on pään päällä kun hukkuu massaan ja on matkustavinaan johonkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822148
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451834- 1231533
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641388Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1731373Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771191- 711023
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P301015- 15949