https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bce7045b-4c34-4cde-a679-be6e47efc0b3
"Eurooppa valmistelee sotilaiden lähettämistä Ukrainaan.
Yksi kysymyksistä on, mitkä Euroopan maat ovat valmiita osallistumaan Ukrainalle annettaviin turvatakuihin.
Stubb korosti, että tulitauko ja rauhanneuvottelut ovat kaksi eri asiaa.
– Ensin tehdään tulitauko, jossa on jonkinnäköiset turvallisuusjärjestelyt, mutta vasta niiden jälkeen alkavat rauhanneuvottelut. Sen takia ei ole mitään järkeä tässä vaiheessa pistää pöytään Ukrainan tai lännen tavoitteita, Stubb tähdensi.
Eurooppalaiset valtionjohtajat huokuvat nyt päättäväisyyttä. Kerrankin.
Käytännössä turvatakuiden antajissa puhutaan briteistä, ranskalaisista ja saksalaisista, Naton suurista eurooppalaisista jäsenmaista."
Eikös tuosta tule silloin venäjän ja naton välinen sota, jos sinne nato maan sotilaita laitetaan ja onko se vapaa ehtoista vai määrätäänkö sotilaat.
Helppohan se on euroopan valtionjohtajien määrätä kansalaisia sotilaisksi, kun
eivät itse joudu sinne ja omaa henkeä vaarantamaan.
Keitähän sotilaita Ukrainaan aiotaan lähettää, jos lähetetään
Anonyymi-ap
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Suomesta löytyy innokkaita varmaan useampi tuhat. Muihin rauhanturvatehtäviin on nyt vähän paikkoja tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673