Olen joskus lukenut, että joku mies liikkuu ihmisten joukossa mittanauha mukanaan. Ja jos joku ontuu, hän pysäyttää ja pyytää saada mitata jalat. Sitten hän saa sen näyttämään siltä kuin toinen jalka olisi lyhyempi. Ja siitä kuulemma johtuu ontuminen. Sitten hän vain venyttää toista jalkaa samaan pituuteen toisen kanssa.
Ei tämä vielä mitään. Mutta tätä hän nimittää evankelioimiseksi.
Onko joku muu joutunut pakenemaan tällaista toimintaa?
Jalanvenyttäjät
22
150
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä jalanpidentäjät viittaa helluntailaistyyppiseen toimintaan.
Eräässä kokouksessa naisevankelista pidensi jalkoja.
Jalat tulivat siellä samanmittaisiksi. - Anonyymi
Nimettömä ilman paikkakuntaa voi kirjoittaa mitä vaan ajankuluksi.
- Anonyymi
Kaikenlaista voi olla ihmispoloisten keskuudessa.
Sellaistakin olen kuullut että vauvan kasteen kunniaksi juopoteltiin päiväkausia !
Kaikenlausta voi olla. - Anonyymi
Tuo jalkojen venytys on ollut toiminnassa jo vuosikymmeniä. !970 luvulla jo niitä on ollut. Eivät taida olla helluntailaisia, vaan jotain luterilaispohjaisia.
- Anonyymi
Hellarit pyrkii sisälle oikeisiin Kritillisiin kirkkoihin eksyttämään, jotta heitä luultaisiin kristityiksi.
Yksi haara helluntailaisia otti nimekseen Helluntaikirkko , jotta heitä pidettäisiin yhtenä Kristillisenä kirkkona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellarit pyrkii sisälle oikeisiin Kritillisiin kirkkoihin eksyttämään, jotta heitä luultaisiin kristityiksi.
Yksi haara helluntailaisia otti nimekseen Helluntaikirkko , jotta heitä pidettäisiin yhtenä Kristillisenä kirkkona.Jopa rakkautesi on Kristuksen kaltaista- eikös vain?
- Anonyymi
Helluntailaiset kovia juoksemaan ihmeiden perässä.
- Anonyymi
Kaatajat ja jalkojen venyttäjät ovat helluntailaisia.
Kovasti odottavat uutta kaatoherätystä.- Anonyymi
Etsi Herraasi...
https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta_s80342/
https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta/kristus-jumalan-kirkkauden-sateily-osa-1-4_p102915/
https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta/kristus-jumalan-kirkkauden-sateily-osa-2-4_p102916/
https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta/kristus-jumalan-kirkkauden-sateily-osa-3-4_p102917/
https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta/kristus-jumalan-kirkkauden-sateily-osa-4-4_p102918/
kuunntelepa nuo- katso linkki ja käy niitä läpi. Ehkä saat elämän ja suusi uuden puheen
- Anonyymi
Ammattitaikureita ja sirkusalan ammattilaisia naurattaa lahkolaisten alkeelliset temput, joilla ne eksyttää ihmisiä, kun saalistavat heitä lahkoihinsa.
- Anonyymi
Kuuluisilla lahkosaarnaajilla on iso liuta avustajia mukana esityksissä. Samoin erilaista rekvisiittaa, on pyörätuolia, kainalosauvoja, joita sitten esityksissä heitetään menemään.
- Anonyymi
Kenian pastori kuulemma heilutti ilmassa paperia, jonka väitti olevan hänen oma kuolintodistus.
Porukka huusi aameniaan ja halleeluujaa huutojaan.
Yksi älysi katsoa paperia tarkemmin ja selvisi, että oikeasti kuollut oli tuon pastorin serkku, jonka nimi oli hyvin samanlainen.
- Anonyymi
Ihmehenget vaikuttavat helluntailaisperäisissä uskonnoissa.
Näyttävät henkivalloilta.
Mitä mieltä sinä olet ?
https://youtu.be/3p7M7n4tByA?si=uJKxza_EAUbfQUM- - Anonyymi
Onkohan lutteri jo herätetty, on niin samanlaatuista kommenttia ihan sakeena koko foorumi !
Oluttakin kuluu syntisten pöydissä samaan tahtiin osa pöydän alla hurmoksissa.
Osa revittelee eerikan tahtiin. - Anonyymi
Parhami ja Olseni on ylennetty kirkkauteen ja julistettu suojeluspyhimyksiksi.
- Anonyymi
Koskahan sinäkin pääsisit Kristuksen todistajaksi, että Elämänkirja t untisi nimesi- kun kerran käyt perille.
https://www.tv7.fi/arkki/voimaa-sanasta/kahdenlainen-kylvo-osa-1-4_p102919/
- Anonyymi
Kaatoherätys tulossa? Oletko valmis?
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."- Anonyymi
Nopea tönäisy otsaan ja suorilta jaloilta selälleen pää edellä kovalle lattialle.
Juutalainen Borat meni Amerikassa helluntailaisten hurmoskokoukseen ja meinasi tulla hulluksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopea tönäisy otsaan ja suorilta jaloilta selälleen pää edellä kovalle lattialle.
Juutalainen Borat meni Amerikassa helluntailaisten hurmoskokoukseen ja meinasi tulla hulluksi.Jer. 23:13
-- Samarian profeettojen minä näin tekevän mielettömiä tekoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jer. 23:13
-- Samarian profeettojen minä näin tekevän mielettömiä tekoja."Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra. Sentähden näin sanoo Herra, Israelin Jumala, paimenista, jotka kaitsevat minun kansaani: Te olette hajottaneet minun lampaani ja karkoittaneet ne pois ettekä ole pitäneet niistä huolta. Katso, minä pidän huolen teidän pahain tekojenne rankaisemisesta, sanoo Herra. Ja minä kokoan lampaitteni tähteet kaikista maista, joihin olen ne karkoittanut, ja tuon ne takaisin laitumelleen, ja ne ovat hedelmälliset ja lisääntyvät. Ja minä herätän heille paimenia, ja ne kaitsevat heitä; eivät he enää pelkää eivätkä säiky, eikä heistä yhtäkään puutu, sanoo Herra.
(Jer 23:1-4)
Sinullekin ajatus. Vanhatestamentti on meille peili ja varoittava esimerkki, niin sinulle, kuin kaikille meille.
Hajotammeko ME- sinä - minä - hän - me - te - he????
Herra herättää uskovaisuuden ja tämänpäivän irvileuat- menettävät elämänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra. Sentähden näin sanoo Herra, Israelin Jumala, paimenista, jotka kaitsevat minun kansaani: Te olette hajottaneet minun lampaani ja karkoittaneet ne pois ettekä ole pitäneet niistä huolta. Katso, minä pidän huolen teidän pahain tekojenne rankaisemisesta, sanoo Herra. Ja minä kokoan lampaitteni tähteet kaikista maista, joihin olen ne karkoittanut, ja tuon ne takaisin laitumelleen, ja ne ovat hedelmälliset ja lisääntyvät. Ja minä herätän heille paimenia, ja ne kaitsevat heitä; eivät he enää pelkää eivätkä säiky, eikä heistä yhtäkään puutu, sanoo Herra.
(Jer 23:1-4)
Sinullekin ajatus. Vanhatestamentti on meille peili ja varoittava esimerkki, niin sinulle, kuin kaikille meille.
Hajotammeko ME- sinä - minä - hän - me - te - he????
Herra herättää uskovaisuuden ja tämänpäivän irvileuat- menettävät elämänsä.Parhami ja Olseni olivat hyviä paimenia. Tekivät ahkerasti poikatyötä.
- Anonyymi
"Jalkojen venyttäjät" oli osuva sana.
Mutta Pyhä Henki vaikuttakoon, että ihmeet ja merkit seuraavat oikeaa evankeliumin julistusta.
"Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu, mutta joka ei usko, se tuomitaan helvettiin..." Mark. 16:16-20.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773558
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262640Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542496- 1462351
- 672016
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3021907- 311431
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211383Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381347Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161255