Jalanvenyttäjät

Anonyymi-ap

Olen joskus lukenut, että joku mies liikkuu ihmisten joukossa mittanauha mukanaan. Ja jos joku ontuu, hän pysäyttää ja pyytää saada mitata jalat. Sitten hän saa sen näyttämään siltä kuin toinen jalka olisi lyhyempi. Ja siitä kuulemma johtuu ontuminen. Sitten hän vain venyttää toista jalkaa samaan pituuteen toisen kanssa.
Ei tämä vielä mitään. Mutta tätä hän nimittää evankelioimiseksi.

Onko joku muu joutunut pakenemaan tällaista toimintaa?

22

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nämä jalanpidentäjät viittaa helluntailaistyyppiseen toimintaan.
      Eräässä kokouksessa naisevankelista pidensi jalkoja.
      Jalat tulivat siellä samanmittaisiksi.

• Anonyymi

Nimettömä ilman paikkakuntaa voi kirjoittaa mitä vaan ajankuluksi.

• Anonyymi

Kaikenlaista voi olla ihmispoloisten keskuudessa.

Sellaistakin olen kuullut että vauvan kasteen kunniaksi juopoteltiin päiväkausia !

Kaikenlausta voi olla.

• Anonyymi

Tuo jalkojen venytys on ollut toiminnassa jo vuosikymmeniä. !970 luvulla jo niitä on ollut. Eivät taida olla helluntailaisia, vaan jotain luterilaispohjaisia.

• Anonyymi

Hellarit pyrkii sisälle oikeisiin Kritillisiin kirkkoihin eksyttämään, jotta heitä luultaisiin kristityiksi.

Yksi haara helluntailaisia otti nimekseen Helluntaikirkko , jotta heitä pidettäisiin yhtenä Kristillisenä kirkkona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hellarit pyrkii sisälle oikeisiin Kritillisiin kirkkoihin eksyttämään, jotta heitä luultaisiin kristityiksi.

Yksi haara helluntailaisia otti nimekseen Helluntaikirkko , jotta heitä pidettäisiin yhtenä Kristillisenä kirkkona.

Jopa rakkautesi on Kristuksen kaltaista- eikös vain?

• Anonyymi

Helluntailaiset kovia juoksemaan ihmeiden perässä.

• Anonyymi

Kaatajat ja jalkojen venyttäjät ovat helluntailaisia.
      Kovasti odottavat uutta kaatoherätystä.

• Anonyymi

Ammattitaikureita ja sirkusalan ammattilaisia naurattaa lahkolaisten alkeelliset temput, joilla ne eksyttää ihmisiä, kun saalistavat heitä lahkoihinsa.

• Anonyymi

Kuuluisilla lahkosaarnaajilla on iso liuta avustajia mukana esityksissä. Samoin erilaista rekvisiittaa, on pyörätuolia, kainalosauvoja, joita sitten esityksissä heitetään menemään.

• Anonyymi

Kenian pastori kuulemma heilutti ilmassa paperia, jonka väitti olevan hänen oma kuolintodistus.

Porukka huusi aameniaan ja halleeluujaa huutojaan.

Yksi älysi katsoa paperia tarkemmin ja selvisi, että oikeasti kuollut oli tuon pastorin serkku, jonka nimi oli hyvin samanlainen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onkohan lutteri jo herätetty, on niin samanlaatuista kommenttia ihan sakeena koko foorumi !

Oluttakin kuluu syntisten pöydissä samaan tahtiin osa pöydän alla hurmoksissa.

Osa revittelee eerikan tahtiin.

• Anonyymi

Parhami ja Olseni on ylennetty kirkkauteen ja julistettu suojeluspyhimyksiksi.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kaatoherätys tulossa? Oletko valmis?

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

• Anonyymi

Nopea tönäisy otsaan ja suorilta jaloilta selälleen pää edellä kovalle lattialle.

Juutalainen Borat meni Amerikassa helluntailaisten hurmoskokoukseen ja meinasi tulla hulluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nopea tönäisy otsaan ja suorilta jaloilta selälleen pää edellä kovalle lattialle.

Juutalainen Borat meni Amerikassa helluntailaisten hurmoskokoukseen ja meinasi tulla hulluksi.

Jer. 23:13

-- Samarian profeettojen minä näin tekevän mielettömiä tekoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jer. 23:13

-- Samarian profeettojen minä näin tekevän mielettömiä tekoja.

"Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra. Sentähden näin sanoo Herra, Israelin Jumala, paimenista, jotka kaitsevat minun kansaani: Te olette hajottaneet minun lampaani ja karkoittaneet ne pois ettekä ole pitäneet niistä huolta. Katso, minä pidän huolen teidän pahain tekojenne rankaisemisesta, sanoo Herra. Ja minä kokoan lampaitteni tähteet kaikista maista, joihin olen ne karkoittanut, ja tuon ne takaisin laitumelleen, ja ne ovat hedelmälliset ja lisääntyvät. Ja minä herätän heille paimenia, ja ne kaitsevat heitä; eivät he enää pelkää eivätkä säiky, eikä heistä yhtäkään puutu, sanoo Herra.
        (Jer 23:1-4)

Sinullekin ajatus. Vanhatestamentti on meille peili ja varoittava esimerkki, niin sinulle, kuin kaikille meille.

Hajotammeko ME- sinä - minä - hän - me - te - he????

Herra herättää uskovaisuuden ja tämänpäivän irvileuat- menettävät elämänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra. Sentähden näin sanoo Herra, Israelin Jumala, paimenista, jotka kaitsevat minun kansaani: Te olette hajottaneet minun lampaani ja karkoittaneet ne pois ettekä ole pitäneet niistä huolta. Katso, minä pidän huolen teidän pahain tekojenne rankaisemisesta, sanoo Herra. Ja minä kokoan lampaitteni tähteet kaikista maista, joihin olen ne karkoittanut, ja tuon ne takaisin laitumelleen, ja ne ovat hedelmälliset ja lisääntyvät. Ja minä herätän heille paimenia, ja ne kaitsevat heitä; eivät he enää pelkää eivätkä säiky, eikä heistä yhtäkään puutu, sanoo Herra.
        (Jer 23:1-4)

Sinullekin ajatus. Vanhatestamentti on meille peili ja varoittava esimerkki, niin sinulle, kuin kaikille meille.

Hajotammeko ME- sinä - minä - hän - me - te - he????

Herra herättää uskovaisuuden ja tämänpäivän irvileuat- menettävät elämänsä.

Parhami ja Olseni olivat hyviä paimenia. Tekivät ahkerasti poikatyötä.

• Anonyymi

"Jalkojen venyttäjät" oli osuva sana.
      Mutta Pyhä Henki vaikuttakoon, että ihmeet ja merkit seuraavat oikeaa evankeliumin julistusta.
      "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu, mutta joka ei usko, se tuomitaan helvettiin..." Mark. 16:16-20.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      177
      3558
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2640
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2496
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2351
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2016
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      302
      1907
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1431
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1383
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1347
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1255
    Aihe