Suomesta ei Suomalaisia sotaan laiteta.
Nyt riittää tää järjetön sota Suomen osalta.Yhdestäkään miehestä eikä naisesta luovuta tapettavaksi sotaan.
Jonkun on tosiaan lopetettava tuo Ukrainan uho.
Ja määräily muita maita kohtaan.
Ukrainan Presidentti haluaa nyt henkilöitä sinne sotaan!
Anonyymi-ap
3
138
Vastaukset
- Anonyymi
Meillähän näitä innokkaita sotahulluja riittää, Aaltola, Toveri jne.... sinne vaan rynkky mukaan
- Anonyymi
"Nyt riittää tää järjetön sota Suomen osalta.Yhdestäkään miehestä eikä naisesta luovuta tapettavaksi sotaan"
Olen koko ajan ollut sitä mieltä, että meidän olisi tullut pysyä Ukrainan sodan ulkopuolella. - Anonyymi
Vapaa-ehtoisilla on oikeus lähteä ja vain Venäjä päättää milloin tämä luovuttaa valtaamansa alueet takaisin ja poistaa joukkonsa takaisin oman valtion rajojen sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373137- 522694
- 1412580
- 1582114
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201888- 771845
- 401509
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa251338- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241032