Jeesus Kristus, Jumalan Poika

Anonyymi-ap

”Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,
ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.
Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.”
Kol 1:14-20

14

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos kaikki pääsee taivaaseen, ota luotiliivit ja kypärä mukaan, putini odottaa portilla!

• Anonyymi

VT:n mukaan Jumala yksin loi taivaan ja maan ja kaiken mitä siinä on.

Jes. 44:24

Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, hän, joka jo kohdussa muovasi sinut: -- Minä olen Herra, olen tehnyt kaiken! Yksinäni minä leväytin auki taivaan, muovasin maan kenenkään auttamatta.

Vasta Uuteen Testamenttiin on tehty lisäys, että Jeesus olisi silloin ollut mukana luomisessa.

• Anonyymi

Oikea usko onkin sen uskomista, että Jeesus on ihminen ja ihmisenä kykeni sovittamaan ihmisten synnit, koska oli ainoa synnitön ihmisuhri.

Jos maan päältä olisi löytynyt joku muu täysin synnitön ihminen, niin eihän silloin olisi Jeesusta tarvittu.

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea usko onkin sen uskomista, että Jeesus on ihminen ja ihmisenä kykeni sovittamaan ihmisten synnit, koska oli ainoa synnitön ihmisuhri.

Jos maan päältä olisi löytynyt joku muu täysin synnitön ihminen, niin eihän silloin olisi Jeesusta tarvittu.

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta,

Jeesus myös itse korostaa, että ei hän ole Jumala.

Mark. 10:18

Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.

• Anonyymi

Ei Jeesuksesta puhuta mitään.

1. Moos. 1:1

Alussa Jumala loi taivaan ja maan.

• Anonyymi

Mitä se teki ennen sitä tyhjässä avaruudessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se teki ennen sitä tyhjässä avaruudessa?

Kuka sanoi että se olisi tyhjä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sanoi että se olisi tyhjä?

1. Moos. 1:2

Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.

Vesi on kaiken luomisen perusta. Samoin kasteen vesi on uudestiluomisen perusta.

2. Piet. 3:5

Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun mukaan Jeesus on ihminen, joka sikisi Pyhästä Hengestä.

Kasteessa Jumala synnytti Jeesuksen omaksi Pojakseen ja tunnusti isyytensä Kasteessa Jordanilla.

Hepr. 1:5

Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jer. 4:23

Minä katselin maata, ja katso, se oli autio ja tyhjä, ja taivasta, eikä siinä valoa ollut.

• Anonyymi

Eli jhumala leijaili pimeässä ja kylmässä avaruudessa.

• Anonyymi

Jumala ei ole ihminen, sanoo Raamattu.

• Voe herjan lutjake! - Vesanto - 😇

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      177
      3588
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2660
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2496
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2351
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2016
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      304
      1914
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1431
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1383
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1357
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1265
    Aihe