Etenkin jos on tehnyt toiselle pahaa. Kaikki tietää muttei kukaan puhu. Etenkin jos epäillään hyvää ihmistä tai politiikkaan menee ? Normaalia arkea vaan jatketaan. Onko täällä näin ?
Onko Kauhavan tapa vaieta ?
10
1476
Vastaukset
- Anonyymi
Avaatko vähän?
- Anonyymi
Ei avaa ei puhu, puskasta kirjoittelee.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Siitäki hetki vaijetaan kun polkaistaan lähinapurin emäntää
- Anonyymi00007
Ennoo koskahan pirätelly, josoon pimperoo ollu näkyvillä!
Oon tarttunu tiukalti hanurii ja rysähyttäny pajatson tyhjäks!
- Anonyymi00008
Joo just nih, työkeikalla ollaan sekä tupaan tullaan emäntää polkemaan seljän takana!
- Anonyymi00009
On. Tietyt ihmiset on niinku mitään ei olis tapahtunu ja hymyyllään vaan jopa lehtikuvis vaikka on toristetusti hakannu kersoja. Hyi saat.. mikä moukka.
- Anonyymi00011
Ai mitä kuka tehny ja mihinä lehdes?
Mutta kyllä toisten asioista puhutaan ei omista.
Hymyyllään vaikka kuinka omat asiat persiillään.
- Anonyymi00012
Varmaan poliittinen avaus. Sanoja paljon muttei mitään järkevää asiaa.
- Anonyymi00013
Lukekaa raamatusta jesajan kirje 3:38 jae 1.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632