Tätä jäin pohdiskelemaan.
Vieläkö sosiaalidemokraatit harmittelee Berliinin muurin murtumista?
35
271
Vastaukset
- Anonyymi
Aika moni kiukuttelee edelleen.
- Anonyymi
Eikö sitä sanota, että jäljellä oleva muurin pätkä on demareiden itkumuuri. He käyvät pyhiinvaellusmatkalla Berliinissä suremassa muurin kaatumista.
- Anonyymi
Sitä ne harmittelee kun Ukrainalla ei ole Hornetteja .
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sitä sanota, että jäljellä oleva muurin pätkä on demareiden itkumuuri. He käyvät pyhiinvaellusmatkalla Berliinissä suremassa muurin kaatumista.
Käyvät "tiedostamassa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyvät "tiedostamassa".
Sanna saattaa lisäksi ottaa "parit" !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna saattaa lisäksi ottaa "parit" !
Huomenna vapaa, mä vedän tänään ihsn "Sannat".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ne harmittelee kun Ukrainalla ei ole Hornetteja .
Ja persut harmittelevat sitä, kun Ukrainalla on Horneteja.
- Anonyymi
Tuota on ihan mahtava pohtia, vaikkei liity mitenkään Demareihin.
Asia on ajankohtainen kun miettii tämänkin hallituksen Suomen tuhoa!
Muuten, jos et tiennyt, on maailmaan rakennettu kilometreittäin muureja ja lisää rakennetaan! Tämä sen jälkeen kun tuo idioottimuuri purettiin.
Suomikin rakentaa parasta aikaa muutia itärajalle. Nyt toisella puolella on äärioikeisto maa Venäjä!
USA on jo pitkään rakentanut muuria Meksikon rajalle ja lisää tulee.
Eikä enää muureja rakenneta vain valtioiden välille, nyt niitä rakennetaan jo valtioiden sisälle! Rikkaat erotetaan köyhistä muureilla. Näitä muureja on maailmassa jo satoja tuhansia kilometrejä. Myös Venäjällä näitä muureja on.
Näin- Anonyymi
Muuri on loistava keksintö. Muureja on rakennettu niin kauan kuin ihminen on ollut olemassa.
- Anonyymi
Kaikki sossut harmittelee.
- Anonyymi
Ei juma. Tollasia kehareita ei löydy mistään muualta kuin Suomesta.
- Anonyymi
Onhan Itävallassa ihan rehellisesti natsipuolue . Eivät oo kaapissa .
- Anonyymi
Eikö siellä Persujen puoluetoimistolla ole ketään jolla olisi mielikuvitusta ja siihen yhdistettyä järkeä ja makua? Nuo avaukset alkavat olla todella surkean tasoisia kauttaaltaan.
- Anonyymi
Siksihän ihmisestä tulee persu kun se ei kummempaan kykene.
- Anonyymi
Totuus osui punapanssiin😅🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus osui punapanssiin😅🤣😂
Aloitus on samaa sarjaa kuin se, että sinulta kysyttäisin että vieläkö sinä lyöt kumppaniasi.
- Anonyymi
Onneksi SDP ehti ottaa omaksi DDR:stä kansanterveystyön, koulu-uudistuksen Pirkkalan kokeilukouluineen, päiväkotien ideologisen kasvatuksen maailmanrauhoineen ja Lenineineen, rauhanpuolustuksen, kilpavarustelun estämisen amerikkalaisin asein, Amerikan inhoamisen ja sotaveteraanien halveksunnan ( koska itse lähtivät taistelemaan CCCP:tä vastaan) jne.
- Anonyymi
Ja kaikki nuo demareiden agendalla edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikki nuo demareiden agendalla edelleen.
On on !
- Anonyymi
Eniten varmaan olisi harmittanut SDP:n ex.puheenjohtaja Otto Wille Kuusista, jos olisi vielä elänyt.
- Anonyymi
Varmasti
- Anonyymi
Sinulla on liikaa pohtimista, koeta hellittää välillä.
- Anonyymi
Hyvä avaus.
- Anonyymi
Siinähän pohdiskelet, tollo! Et varmaan muuta osaa!
- Anonyymi
Minun mielestäni Berliinin muuri olisi pitänyt olla kiinni ainakin 1000 vuotta.
Sehän oli nazien unelma?
https://youtu.be/D7lH1jcxKOQ?si=Lvym0CZG-UfbChgK - Anonyymi
Paperitöitä KGB:ssä tyhnyt V.V.Putin työskenteli muurin murtumisen aikoihin DDR:ssä ja oli hyvin harmissaan muurin murtumisesta.
Tänään V.V.Putin saa kiittää muurin murtumisesta omaa asemaansa kansansa rakastamana johtajana, jolle ei löydy vertaista ihmissuvun keskuudesta.
Jos muuri ja sittemmin CCCP eivät olisi kaatuneet, CCCP olisi edelleen pystyssä ja Suomella YYA-sopimus, bilateraalinen idänkauppa, kultturisuhteet, rauhantyö, yhteiset sotaharjoitukset, Kokoomus ei olisi hallituksessa yleisten syiden vuoksi jne. - Anonyymi
Olen kuullut,
että edelleen pidetään muistotilaisuuksia asian tiimoilta.
Ilmoitukset lähetttään vain jäsenille,
mutta mukaan voi ottaa perheejäseniä ja ystäviä. - Anonyymi
Vastaus: kyllä
- Anonyymi
Täytyy myöntää että kyllä! AFD on nimenomaan Itä-Saksalainen puolue joka haikailee autoritäärisen järjestelmän perään. Jos muuri ei olisi murtunut, niin AFD ei uhkaisi saksalaista demokratiaa!
- Anonyymi
Ei kannata pohdiskella. Yleissivistys ei riitä.
- Anonyymi
Hyvää pohdintaa.
- Anonyymi
Kuulemma
- Anonyymi
Miten on?
- Anonyymi
Eiköhän ne ole persut joita sieppaa muurin kaatuminen, nimittäin EU on muurin kaatumisen suora seuraus, jos muuri ei olisi kaatunut, niin ei olisi persujen vihaamaa EU:ta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228