Vittu samaa paskaa mitä aina joten kyllä se eutanasia on hyvä ratkaisu.
Menin torille viemään roskia niin samat MOLDOVALAISET oli siellä ja samat pipot päässä, kun viime vuoden marraskuun lopulla, kun viimeksi kävin. Samalla tavalla lähtivät, kun silloinkin. Sen verran oli vaihtelua, että moldovalaisten TRANSITISTA oli kuskin puolen takavalot pimiänä.
Kävin kylällä pimppi-ralli kierroksen.
24
199
Vastaukset
- Anonyymi
Meinasin vielä kun ajelin, että käyn S-marketista kattomassa niitä kumilenksuja. Katoin sitä taloa ja toitesin, että se on ihan sama miltä näyttää koska SAMA PASKA KYLÄ JA KUNTA tämä on edelleen vaikka KUNNIALLISIA ON 6.
EI NÄMÄKÄÄN OLE EDES KIITTÄNEET INARILAISESSA, KUN OLEN SENTÄÄN HEILLE KUNNIAA KÄRÄJIEN KAUTTA ANTANUT!- Anonyymi
Kyllä minä ajattelin samalla, kun ajelin että ei se poliisi Holman elämäkään kyllä kovin rapiaa ole.
Hän joutuu vielä töissäkin kattomaan samaa paskaa mitä hän joutuu katsomaan vapaalla.
Kyllähän se vaihtelua elämään tuon, kun saa ainakin kuolinpäivän päättää ja kenen kanssa kuolee. Kyllä minäkin kuolin itseni kanssa, koska minä sentään tiedän että en minä kuole vaan minä jatkan elämää.
Sitä varten minä olen käynyt koulutuksen että tiedän miten toimitaan, kun kuolen.
Oon sentään 2 kertaa jo ollut ihan varma, että " NYT SE TAPAHTUU!"
Molemmilla kerroilla saanut PERSETTÄ myöden kahloa lumessa tielle ja kironnut, että " Vittu taas joutuu töihin ja kauhea homma kun pitää autoki saada PENKASTA pois vaikka minä kyllä niin mielelläni jättäsin sen."
Lopulta jätin ja sanoin, että: Hakekoot kuka haluaa ja ei ole pakko edes maksaa, kun viet vaan pois.
Minä olin nähnyt unta jossa minä ajoin autoa ja mulla tuli riitaa. Minä pysäytin isoon risteykseen jossa palo punaiset valot. Minä nousin autosta sekä sanoin: Pidä paskas koska en minä jaksa vääntää sinun kanssa asioista.
Minä lähdin kävelemään ja heräsin siihen.
Molemmilla kerroilla, kun minä olen jättänyt auton sen takia, kun se on ollut rikki ja joku vienyt sen niin minä olen ollut helpottunut koska ei tarvi stressata että hajoaako se.
Sen verran hyvä onni on ollut, että minä päässyt kämpille ja se hajonnut siihen.
- Anonyymi
Moldot tonkivat roskiksia nämä Orpon tulevat EU kansalaiset.
- Anonyymi
He yrittävät saada kunnianloukkas tuomiota, koska Moldova on KREIVIKUNTA ja meistä ei kukaan tiedä kuka heistä on aatelisia.
He voivat perustaa Kreivikunnan Suomeen.
He voivat tuon saada jo syrjintä perusteella.
Jos he vaikka haisevat pahalle niin se on jo kunnianloukkas sekä syrjintää heitä kohtaan.
Minusta he ovat LAPPALAISTEN VIISAILLA HOTELLI YRITTÄJILLÄ NELLIMISSÄ AINAKIN OLLEET TÖISSÄ JA HEITÄ ON KUULEMMA AINAKIN 10 ja minua ei ole, kun YKSI.
Se minun kunnianloukkas tuomio on varmaan jo heidänkin tiedossa niin, kuin se että kuka minä olen. Sen tietää myös kaikki, että minä kuljen enimmäkseen yksin ja nämä moldovalaiset kulkevat aina porukassa. Sehän riittää jo että he näkevät minut, koska heitä on kaksi ja toinen todistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He yrittävät saada kunnianloukkas tuomiota, koska Moldova on KREIVIKUNTA ja meistä ei kukaan tiedä kuka heistä on aatelisia.
He voivat perustaa Kreivikunnan Suomeen.
He voivat tuon saada jo syrjintä perusteella.
Jos he vaikka haisevat pahalle niin se on jo kunnianloukkas sekä syrjintää heitä kohtaan.
Minusta he ovat LAPPALAISTEN VIISAILLA HOTELLI YRITTÄJILLÄ NELLIMISSÄ AINAKIN OLLEET TÖISSÄ JA HEITÄ ON KUULEMMA AINAKIN 10 ja minua ei ole, kun YKSI.
Se minun kunnianloukkas tuomio on varmaan jo heidänkin tiedossa niin, kuin se että kuka minä olen. Sen tietää myös kaikki, että minä kuljen enimmäkseen yksin ja nämä moldovalaiset kulkevat aina porukassa. Sehän riittää jo että he näkevät minut, koska heitä on kaksi ja toinen todistaa.Ei minua voi pakottaa kulkemaan joka paikassa toisen ihmisen kanssa.
Minä en ole edunvalvonnan tarpeessa, mutta minä asun vanhempien luona jo sen takia, että EI TARVI PASKAA JAUHATTAA JA KEKSIÄ JUTTUJA OMASTA PÄÄSTÄ, että minä olen ollut jossain ja loukannut kunnioita.
MINÄ OLEN SENTÄÄN ERONNUT 15 VUOTTA SITTEN JA MINÄ OLEN HYVIN PÄRJÄNNYT ILMAN HOLHOAVAA MIESTÄ ETELÄ SUOMESSAKIN JOTEN MIKSI EN PÄRJÄISI IVALOSSA JOSSA MINÄ OLEN SENTÄÄN SYNTYNYT! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua voi pakottaa kulkemaan joka paikassa toisen ihmisen kanssa.
Minä en ole edunvalvonnan tarpeessa, mutta minä asun vanhempien luona jo sen takia, että EI TARVI PASKAA JAUHATTAA JA KEKSIÄ JUTTUJA OMASTA PÄÄSTÄ, että minä olen ollut jossain ja loukannut kunnioita.
MINÄ OLEN SENTÄÄN ERONNUT 15 VUOTTA SITTEN JA MINÄ OLEN HYVIN PÄRJÄNNYT ILMAN HOLHOAVAA MIESTÄ ETELÄ SUOMESSAKIN JOTEN MIKSI EN PÄRJÄISI IVALOSSA JOSSA MINÄ OLEN SENTÄÄN SYNTYNYT!Minä en ala LUMPUISSA JA RÄÄSYISSÄ KULKEMAAN SEN TAKIA, ETTÄ MINÄ EN VAIN LOUKKAA MUIDEN KUNNIOITA.
MINÄ SATUN TIETÄMÄÄN, ETTÄ MINÄ VOIN TYÖTTÖMÄNÄ SYYLLISTYÄ MYÖS SIIHEN.
HARVA TYÖTÖN TÄSSÄ KUNNASSA JOKA KELAN TYÖMARKKINATUKEA SAA KULKEE 500 EUROA MAKSAVAT VAATTEET PÄÄLLÄ, KOSKA EI KAIKILLA TÖISSÄ KÄYVILLÄKÄÄN OLE VARAA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ala LUMPUISSA JA RÄÄSYISSÄ KULKEMAAN SEN TAKIA, ETTÄ MINÄ EN VAIN LOUKKAA MUIDEN KUNNIOITA.
HARVA TYÖTÖN TÄSSÄ KUNNASSA JOKA KELAN TYÖMARKKINATUKEA SAA KULKEE 500 EUROA MAKSAVAT VAATTEET PÄÄLLÄ, KOSKA EI KAIKILLA TÖISSÄ KÄYVILLÄKÄÄN OLE VARAA.ELÄMÄ ON VALINTOJA JA MINÄ OSTAN MIELUMMIN VAATTEITA, KENKIÄ, KÄSILAUKKUJA SEKÄ MUUTA MITÄ VOIN KÄYTTÄÄ, KUN MAKSAN VUOKRAA TAI RYYPPÄÄN RAHANI.
MINÄ MAKSAN ASUMISEN SEKÄ RUUAN OLEMALLA KOTIAPULAINEN JOKSI ÄITINI MINUA KUTSUU. MINÄ OLEN KYLLÄ TIETOINEN, ETTÄ MINÄ EN TULE EDES SAAMAAN PERINTÖJÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ELÄMÄ ON VALINTOJA JA MINÄ OSTAN MIELUMMIN VAATTEITA, KENKIÄ, KÄSILAUKKUJA SEKÄ MUUTA MITÄ VOIN KÄYTTÄÄ, KUN MAKSAN VUOKRAA TAI RYYPPÄÄN RAHANI.
MINÄ MAKSAN ASUMISEN SEKÄ RUUAN OLEMALLA KOTIAPULAINEN JOKSI ÄITINI MINUA KUTSUU. MINÄ OLEN KYLLÄ TIETOINEN, ETTÄ MINÄ EN TULE EDES SAAMAAN PERINTÖJÄ.Oikeastaan minähän voin tehdä heistä itse kunnianloukkas rikosilmoituksen niin minusta tulee IVALON KREIVITÄR HOLMA.
Moldovalaiset olisivat varmaan onnellisia, kun VOIVAT AUTTAA MINUA.
EN MINÄ NYT NIIN RUMA SENTÄÄN OLE, ETTÄ MEIKILLÄ PITÄÄ NAAMA VIELÄ SOTKEA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan minähän voin tehdä heistä itse kunnianloukkas rikosilmoituksen niin minusta tulee IVALON KREIVITÄR HOLMA.
Moldovalaiset olisivat varmaan onnellisia, kun VOIVAT AUTTAA MINUA.
EN MINÄ NYT NIIN RUMA SENTÄÄN OLE, ETTÄ MEIKILLÄ PITÄÄ NAAMA VIELÄ SOTKEA.Sehän on ISÄNMAALLINEN TEKO, kun minä saa KUNNIANI HEILTÄ TAKAISIN SEKÄ KIITOKSENA KREIVITÄREN ARVON.
He ovat silloin tehneet jotain Suomen valtion hyväksi ja he ovat yhdenvertaisia meidän suomalaisten kanssa.
He käyttävät sentään töissä ja minä en pääse töihin, mutta KREIVITÄR EI KÄY TÖISSÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on ISÄNMAALLINEN TEKO, kun minä saa KUNNIANI HEILTÄ TAKAISIN SEKÄ KIITOKSENA KREIVITÄREN ARVON.
He ovat silloin tehneet jotain Suomen valtion hyväksi ja he ovat yhdenvertaisia meidän suomalaisten kanssa.
He käyttävät sentään töissä ja minä en pääse töihin, mutta KREIVITÄR EI KÄY TÖISSÄ.Rikosilmoitusta kehiin niin saan KUNNIANI takaisin ja moldovalaiset TEKEVÄT PANOSTAJAN KANSSA SUOMEN VALTION ETEEN TÖITÄ JA KYLLÄ HE SAAVAT MYÖS KUNNIAA.
Minä olen sentään katsonut lapsena KREIVITÄREN ILLALLISTA.
EI OIKEIN SOINNU HIENOSTI KREIVITÄR HOLMA, MUTTA EI HAITTAA KOSKA EXÄN SUVULLA VITUTTAA KOSKA MINUN TYTÖSTÄ TULEE SEURAAVA KREIVITÄR HOLMA. MEILLÄ TULEE NAISISTA JA TOISILLA TULEE VAIN MIEHISTÄ.
TYTTÖ JOUTUU PITÄMÄÄN SUKUNIMEN JA HÄNELLE PITÄÄ LÖYTÄÄ KUNNON MIES JONKA MINÄ HYVÄKSYN TAI HÄNESTÄ EI TULE KREIVITÄRTÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikosilmoitusta kehiin niin saan KUNNIANI takaisin ja moldovalaiset TEKEVÄT PANOSTAJAN KANSSA SUOMEN VALTION ETEEN TÖITÄ JA KYLLÄ HE SAAVAT MYÖS KUNNIAA.
Minä olen sentään katsonut lapsena KREIVITÄREN ILLALLISTA.
EI OIKEIN SOINNU HIENOSTI KREIVITÄR HOLMA, MUTTA EI HAITTAA KOSKA EXÄN SUVULLA VITUTTAA KOSKA MINUN TYTÖSTÄ TULEE SEURAAVA KREIVITÄR HOLMA. MEILLÄ TULEE NAISISTA JA TOISILLA TULEE VAIN MIEHISTÄ.
TYTTÖ JOUTUU PITÄMÄÄN SUKUNIMEN JA HÄNELLE PITÄÄ LÖYTÄÄ KUNNON MIES JONKA MINÄ HYVÄKSYN TAI HÄNESTÄ EI TULE KREIVITÄRTÄ.Minulla on myös Ruotsin sotu ja siellä voi kuka vaan KREIVITÄR.
Ei tarvitse edes omistaa maata.
Minä olin työtön näillä kunnianloukkas käräjillä. Minä voin KORKEIMMAN OIKEUDEN KAUTTA LAITTAA HEILLE KIITOSTA IHMISARVON ALENTAMISESTA TEKEMÄLLÄ MINUSTA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄKIN HUONOMMAN IHMISEN JA HEISTÄ EI OLE EDES TÖIHIN VAAN HE OVAT ITSEKKIN MYÖNTÄNEET OLEVANSA YHTEISKUNNAN POHJASAKKAA JA IHMETTELEVÄT MITEN MINÄ VOIN LOUKATA KUNNIOITA, MUTTA HE EIVÄT LOUKKAA KENENKÄÄN KUNNIOITA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on myös Ruotsin sotu ja siellä voi kuka vaan KREIVITÄR.
Ei tarvitse edes omistaa maata.
Minä olin työtön näillä kunnianloukkas käräjillä. Minä voin KORKEIMMAN OIKEUDEN KAUTTA LAITTAA HEILLE KIITOSTA IHMISARVON ALENTAMISESTA TEKEMÄLLÄ MINUSTA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄKIN HUONOMMAN IHMISEN JA HEISTÄ EI OLE EDES TÖIHIN VAAN HE OVAT ITSEKKIN MYÖNTÄNEET OLEVANSA YHTEISKUNNAN POHJASAKKAA JA IHMETTELEVÄT MITEN MINÄ VOIN LOUKATA KUNNIOITA, MUTTA HE EIVÄT LOUKKAA KENENKÄÄN KUNNIOITA!Minä saan syrjintä korvauksia heiltä ja minähän voin niillä rahoilla tehdä omia KREIVITÄRIÄ.
Ei tarvitse syrjiä lapsia jotka ovat muiden isien lapsia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä saan syrjintä korvauksia heiltä ja minähän voin niillä rahoilla tehdä omia KREIVITÄRIÄ.
Ei tarvitse syrjiä lapsia jotka ovat muiden isien lapsia.Joo minä luin niin RAHALLA SAA VAIKKA 70 VUOTIAANA ITSENSÄ RASKAAKSI.
KREIVITÄR ON SEN VERRAN KOVA ARVO, ETTÄ KYLLÄ SUKU PITÄÄ KYLLÄ SAADA JATKUMAAN.
MINULLA ON SENTÄÄN AIKAA KASVATTAA KREIVITÄRIÄ JA MINÄ VOIN SANOA, ETTÄ: TÄNNE EI TARVI TULLA NEUVOMAAN MITEN KREIVITÄRIÄ KASVATETAAN! MINÄ PÄÄTÄN KUKA SAA LAPSIA EDES NÄHDÄ, KOSKA HE EIVÄT OLE MITÄÄN KOIRIA.
MEILLE EI TARVI MITÄÄN LAHJUKSIA TUODA, KOSKA ME OSATAAN ITSE OSTAA LAPSILLE SEN MITÄ HE TARVIVAT!
EN MINÄ VIELÄ TIEDÄ KUKA ON ISÄ, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN NAINEN JA VOIN MUUTTAA MIELTÄNI JA SANOA: MIKSI MINÄ SINUA KUNNIOITTAISIN? OLEN SENTÄÄN KREIVITÄR HOLMA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo minä luin niin RAHALLA SAA VAIKKA 70 VUOTIAANA ITSENSÄ RASKAAKSI.
KREIVITÄR ON SEN VERRAN KOVA ARVO, ETTÄ KYLLÄ SUKU PITÄÄ KYLLÄ SAADA JATKUMAAN.
MINULLA ON SENTÄÄN AIKAA KASVATTAA KREIVITÄRIÄ JA MINÄ VOIN SANOA, ETTÄ: TÄNNE EI TARVI TULLA NEUVOMAAN MITEN KREIVITÄRIÄ KASVATETAAN! MINÄ PÄÄTÄN KUKA SAA LAPSIA EDES NÄHDÄ, KOSKA HE EIVÄT OLE MITÄÄN KOIRIA.
MEILLE EI TARVI MITÄÄN LAHJUKSIA TUODA, KOSKA ME OSATAAN ITSE OSTAA LAPSILLE SEN MITÄ HE TARVIVAT!
EN MINÄ VIELÄ TIEDÄ KUKA ON ISÄ, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN NAINEN JA VOIN MUUTTAA MIELTÄNI JA SANOA: MIKSI MINÄ SINUA KUNNIOITTAISIN? OLEN SENTÄÄN KREIVITÄR HOLMATeen huomenna kunnianloukkas rikosilmoituksen sähköisesti ja KYLLÄ MUUTEN LÄPI, KOSKA HOLMA ISTUU TÖISSÄ PÄIVYSTÄMÄSSÄ.
TULEVANA KREIVINÄ ON PIIRTÄNYT JO VARMAAN KARTAN KREIVIKUNNAN MAISTA.
HÄN AMPUU VARMAAN OMAN SUKUNSA ULOS KAUPUNGISTA NIIN SAADAAN KREIVIKUNTA TEHTYÄ.
EXÄKI ON KUULEMMA OMAN VELJENSÄ KANSSA JOUTUNUT RIITOIHIN TÄMÄN MEIDÄN RIIDAN TAKIA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen huomenna kunnianloukkas rikosilmoituksen sähköisesti ja KYLLÄ MUUTEN LÄPI, KOSKA HOLMA ISTUU TÖISSÄ PÄIVYSTÄMÄSSÄ.
TULEVANA KREIVINÄ ON PIIRTÄNYT JO VARMAAN KARTAN KREIVIKUNNAN MAISTA.
HÄN AMPUU VARMAAN OMAN SUKUNSA ULOS KAUPUNGISTA NIIN SAADAAN KREIVIKUNTA TEHTYÄ.
EXÄKI ON KUULEMMA OMAN VELJENSÄ KANSSA JOUTUNUT RIITOIHIN TÄMÄN MEIDÄN RIIDAN TAKIA.Kreivitären mieshän on KREIVI jota mitä me IVALOON JÄÄDÄÄN JOS ME VOIDAAN YHTÄ HYVIN KUNNIOILLA VALLATA PAREMPIAKIN KAUPUNKEJA.
EI ME SENTÄÄN SAAMELAISTEN JA KOLTTIEN KUNNIOITA JÄÄDÄ LOUKKAAMAAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kreivitären mieshän on KREIVI jota mitä me IVALOON JÄÄDÄÄN JOS ME VOIDAAN YHTÄ HYVIN KUNNIOILLA VALLATA PAREMPIAKIN KAUPUNKEJA.
EI ME SENTÄÄN SAAMELAISTEN JA KOLTTIEN KUNNIOITA JÄÄDÄ LOUKKAAMAAN!Ei me kenestäkään PASKOJA olla TEKEMÄSSÄ.
ME LÄHDETÄÄN SUOSIOLLA POIS, KUN MINÄ HOIDAN TÄMÄN ASIAN KUNTOON.
EN MINÄ ALA VENÄJÄN KANSSA MITÄÄN SOPIMUKSIA TEKEMÄÄN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me kenestäkään PASKOJA olla TEKEMÄSSÄ.
ME LÄHDETÄÄN SUOSIOLLA POIS, KUN MINÄ HOIDAN TÄMÄN ASIAN KUNTOON.
EN MINÄ ALA VENÄJÄN KANSSA MITÄÄN SOPIMUKSIA TEKEMÄÄN!SUTKIEN KUNNIOILLA SAA PYYHKIÄ PERSETTÄ, KOSKA MOLDOVALAISET OVAT SENTÄÄN TULLEET TÖIHIN.
HE NÖYRTYVÄT JA ANTAVAT KUNNIAA ELI ARVOSTUSTA MINUN TYÖLLE JOTA MINÄ OLEN TEHNYT VANHEMMAN PANOSTAJAN TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA HELSINGISSÄ OLYMPIA STADIONILLA.
2017 vuosi oli SUOMI 100 VUOTTA KUNNIA VUOSI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUTKIEN KUNNIOILLA SAA PYYHKIÄ PERSETTÄ, KOSKA MOLDOVALAISET OVAT SENTÄÄN TULLEET TÖIHIN.
HE NÖYRTYVÄT JA ANTAVAT KUNNIAA ELI ARVOSTUSTA MINUN TYÖLLE JOTA MINÄ OLEN TEHNYT VANHEMMAN PANOSTAJAN TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA HELSINGISSÄ OLYMPIA STADIONILLA.
2017 vuosi oli SUOMI 100 VUOTTA KUNNIA VUOSI.Minä annan heille takaisin arvostusta sekä kunniaa, koska he ovat REHELLISESTI tulleet Suomeen asumaan sekä töihin.
Kyllä minä arvostan heitä enemmän mitä venäläisiä jotka eivät tee töitä.
Venäläiset naiset jotka ovat naimalla tulleet Suomeen ja eronneet ovat työttöminä suurin osa.
Minä olin Raaseporissa koulutuksessa niin siellä venäläinen nainen joka oli eronnut ja ei ollut ikinä edes ollut töissä.
Hän oli ruotsin kielen koulutuksessa jossa puhumalla opiskeltiin ruotsia.
Meidän piti jokaisen ruotsiksi kertoa Suomen kartasta jotain. Minä kerroin sekä näytin kartasta, että " Minä asun täällä Raaseporissa ja minä olen muuttanut täältä Ivalosta tänne. Minä ajoin yksin autolla täältä näin. "
Näytin Murmanskin ja sanoin, että tämä on suurin kaupunki Venäjällä joka on lähimpänä IVALOA.
Venäläinen EI OLLUT IKINÄ EDES KUULLUT MURMANSKIN KAUPUNGISTA.
Olisin saanut vetää tuosta KUNNIANLOUKKAUS käräjille, mutta me oltiin molemmat työttömiä ja ei se venäläinen olisi kuitenkaan lähtenyt töihin.
Albaanialaiset pakolliset suuttuvat kun minä puhuin vain suomea ja puhuin ohjaajan kanssa ruotsia. Minä sanoin saameksi TERVETULOA PERÄREIKÄ ja sanoin, että se on saamea ja tarkoittaa " Minä lähden nyt kotia." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä annan heille takaisin arvostusta sekä kunniaa, koska he ovat REHELLISESTI tulleet Suomeen asumaan sekä töihin.
Kyllä minä arvostan heitä enemmän mitä venäläisiä jotka eivät tee töitä.
Venäläiset naiset jotka ovat naimalla tulleet Suomeen ja eronneet ovat työttöminä suurin osa.
Minä olin Raaseporissa koulutuksessa niin siellä venäläinen nainen joka oli eronnut ja ei ollut ikinä edes ollut töissä.
Hän oli ruotsin kielen koulutuksessa jossa puhumalla opiskeltiin ruotsia.
Meidän piti jokaisen ruotsiksi kertoa Suomen kartasta jotain. Minä kerroin sekä näytin kartasta, että " Minä asun täällä Raaseporissa ja minä olen muuttanut täältä Ivalosta tänne. Minä ajoin yksin autolla täältä näin. "
Näytin Murmanskin ja sanoin, että tämä on suurin kaupunki Venäjällä joka on lähimpänä IVALOA.
Venäläinen EI OLLUT IKINÄ EDES KUULLUT MURMANSKIN KAUPUNGISTA.
Olisin saanut vetää tuosta KUNNIANLOUKKAUS käräjille, mutta me oltiin molemmat työttömiä ja ei se venäläinen olisi kuitenkaan lähtenyt töihin.
Albaanialaiset pakolliset suuttuvat kun minä puhuin vain suomea ja puhuin ohjaajan kanssa ruotsia. Minä sanoin saameksi TERVETULOA PERÄREIKÄ ja sanoin, että se on saamea ja tarkoittaa " Minä lähden nyt kotia."Minä olin Karjaalla vanhassa MARGARIINI TEHTAASSA kuntouttavassa työtoiminassa.
Minä laitoin kirpputoria sekä siivoosin samalla.
Albaanit oli kassalla ja minä tein SIIVOOJANA ENEMMÄN KAUPPAA mitä he. Minun kaverit kysyvät minulta jos he tarvi jotain. Hain heille valmiiksi ja otin kuvan jonka laitoin sekä ilmotin " Vittu oikeesti tuu jo hakeen ku en minä voi piilottaa LIPASTOA KOKO PÄIVÄÄ!"
Ei saanut varata joten piti piilottaa niin kukaan ei osta sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ala LUMPUISSA JA RÄÄSYISSÄ KULKEMAAN SEN TAKIA, ETTÄ MINÄ EN VAIN LOUKKAA MUIDEN KUNNIOITA.
HARVA TYÖTÖN TÄSSÄ KUNNASSA JOKA KELAN TYÖMARKKINATUKEA SAA KULKEE 500 EUROA MAKSAVAT VAATTEET PÄÄLLÄ, KOSKA EI KAIKILLA TÖISSÄ KÄYVILLÄKÄÄN OLE VARAA.Kyllä minä MOLDOVALAISTEN KUNNIAA voin ottaa, mutta venäläisten kunnian kanssa pitää miettiä.
- Anonyymi
Pillumammuttejako siellä on?
- Anonyymi
Jos ne oli Tsiuttajoen hevodmiehiä mitä näit. Ovat kyllä mongolien näköisiä. Lyhyt jalkaisia iso päiviä. Mutta neroja ku ainstain.
- Anonyymi
Entäs n e e k e r e i t ä?
Näkyikö niitä siellä?
- Anonyymi
Niin, jotkut käy töissä, maksaa elämisestään ja asumisestaan, oli se sitten vuokraa tai asuntolainaa.
Jotkut asuu hyyryläisinä iäkkäiden vanhempiensa nurkissa vielä yli viiskymppisinäkin. Tuntuu jotenkin epänormaalilta.
Luojan kiitos, että työnantajat voivat valita työntekijänsä, ettei heidän tarvitse palkata ketään täyspöpiä, joka hihittelee yksikseen, luulee olevansa nokkela ja fiksu, mutta on oikeasti vaan vinksahtanut päästään luultavasti jo synnärillä. Tai sitten on vaan jokin geenivirhe.
Mutta kyllähän joka kylässä pitää olla ainakin yksi kylähullu tai vaikka kokonainen perhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030