Miksi kielivapaus toteutettiin ainoastaan ahvenanmaalla ?
Kielivapaus
20
690
Vastaukset
- Anonyymi
Koska suomalainen on itsetunnoton orjakansa joka kumartaa pakonomaisesti joka suuntaan.
- Anonyymi
Tuhatvuotinen historia ruotsalaisten ja venäläisten alamaisena olemassa oleminen on muovannut kansanluonnetta
- Anonyymi
Minusta me suomalaiset nyt voisimme jo hieman aikuistua , vai mitä mieltä ruotsinkieliset on ?
- Anonyymi
Pakkoruotsituksesta olisi järkevää säästää.
- Anonyymi
Miksi ainoastaan ahvenanmaalla .
- Anonyymi
Miksi ainoastaan ahvenanmaalle ?
- Anonyymi
Epätasa-arvoinen järjestely .
- Anonyymi
Semmoisilla, jotka osaavat vain yhtä kieltä, ei ole kielivapautta. Ja juuri sellaisia ovat ne, jotka puhuvat kielivapaudesta.
- Anonyymi
Eikö olekkin kumma että kielivapaus annettiin ainoastaan ahvenanmaalle .
- Anonyymi
Eli suomenkielinen enemmistö.
- Anonyymi
Eli meidän kielipolitiikka on epäonnistunut ja se pitäisi muuttaa kokonaan toiseen asentoon, pois kahden pikkukielen pakosta.
- Anonyymi
Miksi vaan ahvenanmaalle ?
- Anonyymi
Miksi vastaava on kielletty mannersuomessa ?
- Anonyymi
Kielivapaus , milloin myös meille ?
- Anonyymi
Miksi kielivapaus on meiltä kielletty ?
- Anonyymi
Outoa tosiaan että kielivapaus myönnettiin juuri ainoastaan ahvenanmaalle.
- Anonyymi
Miksi ainoastaan yhteen maakuntaan kielivapaus ?
- Anonyymi
Toisilla ruotsipakot toisilla kielivapaus.
- Anonyymi
Miksi kielivapaus annettiin vaan ahvenanmaalle ?
- Anonyymi
Niin miksi vaan ahvenanmaalle ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662