Miksi kielivapaus toteutettiin ainoastaan ahvenanmaalla ?
Vastaukset 23
- Anonyymi
Koska suomalainen on itsetunnoton orjakansa joka kumartaa pakonomaisesti joka suuntaan.
- Anonyymi
Tuhatvuotinen historia ruotsalaisten ja venäläisten alamaisena olemassa oleminen on muovannut kansanluonnetta
- Anonyymi
Minusta me suomalaiset nyt voisimme jo hieman aikuistua , vai mitä mieltä ruotsinkieliset on ?
- Anonyymi
Pakkoruotsituksesta olisi järkevää säästää.
- Anonyymi
Miksi ainoastaan ahvenanmaalla .
- Anonyymi
Miksi ainoastaan ahvenanmaalle ?
- Anonyymi
Epätasa-arvoinen järjestely .
- Anonyymi
Semmoisilla, jotka osaavat vain yhtä kieltä, ei ole kielivapautta. Ja juuri sellaisia ovat ne, jotka puhuvat kielivapaudesta.
- Anonyymi
Eikö olekkin kumma että kielivapaus annettiin ainoastaan ahvenanmaalle .
- Anonyymi
Eli suomenkielinen enemmistö.
- Anonyymi
Eli meidän kielipolitiikka on epäonnistunut ja se pitäisi muuttaa kokonaan toiseen asentoon, pois kahden pikkukielen pakosta.
- Anonyymi
Miksi vaan ahvenanmaalle ?
- Anonyymi
Miksi vastaava on kielletty mannersuomessa ?
- Anonyymi
Kielivapaus , milloin myös meille ?
- Anonyymi
Miksi kielivapaus on meiltä kielletty ?
- Anonyymi
Outoa tosiaan että kielivapaus myönnettiin juuri ainoastaan ahvenanmaalle.
- Anonyymi
Miksi ainoastaan yhteen maakuntaan kielivapaus ?
- Anonyymi
Toisilla ruotsipakot toisilla kielivapaus.
- Anonyymi
Miksi kielivapaus annettiin vaan ahvenanmaalle ?
- Anonyymi
Niin miksi vaan ahvenanmaalle ?
- Anonyymi
Tosiaan miksi vaan yhdessä maakunnassa ?
- Anonyymi
Milloin vastaava myös meille ?
- Anonyymi
Missä viipyy mannersuomen kielivapaus ?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 77622
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398