”eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.”
1 Kor 6:10
Pilkkaajat EIVÄT PERI Jumalan valtakuntaa
76
496
Vastaukset 76
- Anonyymi
”Eikä varasten, eikä ahnetten, eikä juomarien, eikä pilkkaajain eikä raateliain pidä Jumalan valtakuntaa perimän.”
- Anonyymi
”varken tjuvar eller giriga eller drinkare eller smädare eller roffare skola få Guds rike till arvedel.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”varken tjuvar eller giriga eller drinkare eller smädare eller roffare skola få Guds rike till arvedel.”
”Nor thieves, nor covetous, nor drunkards, nor revilers, nor extortioners, shall inherit the kingdom of God.”
- Anonyymi
Apostoli ei maininnut tuomareita huomioksi vain.
- Anonyymi
Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.
Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.- Anonyymi
Juuri niin!
- Anonyymi
Paavali perusti Korinttoon ensimmäisen Mormonikirkon, jossa kastettiin ihmisiä
ns. sijaiskasteella kuolleitten omaisten puolesta.
1. Kor. 15:29
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan? - Anonyymi
Kukaan ei peri Jumalan valtakuntaa syntyissään.
Raamatun mukaan kaikki ihmiset perivät syntiinlankeemuksen seuraukset eli perisynnin.
Room. 9:8
Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.- Anonyymi
"Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." Ps.51:7
- Anonyymi
Ei Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt. Ei vielä ole perinnöt jaossa.
Jumala voi ja elää hyvin.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.- Anonyymi
Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."
Ps. 115:16
Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille. - Anonyymi
Näkymätön on olematon.
- Anonyymi
Se on totta. Räikeimmät pilkkaajat pilkkaavat apostoli Paavalia, koska hän on kuollut ja Jeesuksen luona, eikä voi puolustautua.
Pilkkaajat tulevat saamaan rangaistuksensa. Se on selvä.- Anonyymi
Näinhän se on. Pilkkaajat ovat pelkureita.
- Anonyymi
Se on just noin!
- Anonyymi
No Paavalihan sen oli saanut tuta lihassaan. Liekö aloitusviestin lainaus liian lyhyt, kun se pitää paikkansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Paavalihan sen oli saanut tuta lihassaan. Liekö aloitusviestin lainaus liian lyhyt, kun se pitää paikkansa?
Paavali keksi ns. lihateorian, synneistä ei tarvi itse ottaa vastuuta, kun syyttää synneistä lihoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali keksi ns. lihateorian, synneistä ei tarvi itse ottaa vastuuta, kun syyttää synneistä lihoja.
Paavali: "En minä, mutta kun ne lihat tekee sitä syntiä."
- Anonyymi00036
Anonyymi kirjoitti:
Miten on sinun syntiesi laita?
”Nyt hän kuitenkin kaivoi sieltä esille vain yhden, kaikkein inhottavimman asian, jolla en itse enää vuosiin ollut päätäni vaivannut. Olin sillä Ritvaa usein uhkaillutkin, sillä koin, että minullakin oli oikeus mennä vuoteeseen jonkun toisen kanssa. Niinhän hänkin oli tehnyt. Tutkamiesten vuotuisen tapaamisen yhteydessä, kun komennuksella oltiin, siihen kerran tilaisuus tuli. Tein aviorikoksen, ja sen jälkeen tunsin olevani tasavertainen Ritvan kanssa.” - Anonyymi00039
Jep
- Anonyymi
No kuule ihan sama.
- Anonyymi
Raamatun mukaan ihminen on yksi kokonaisuus, joka itse vastaa kaikista teoistaan Jumalalle: body, mind, spirit =elävä sielu.
- Anonyymi
Oikeita Karitsan apostoleita oli vain 12 kpl.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Vääriä itse itsensä apostoliksi julistaneita on paljon enemmän.
Niistä Raamattu varoittaa.
Ilm. 2:2
Minä tiedän sinun tekosi ja vaivannäkösi ja kärsivällisyytesi, ja ettet voi pahoja sietää; sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseänsä apostoleiksi, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi.- Anonyymi
Paavali: "Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan."
Room.3:7 - Anonyymi00087
Anonyymi kirjoitti:
Paavali: "Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan."
Room.3:7Sen takia kristityt valehtelee niin paljon
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Sen takia kristityt valehtelee niin paljon
Evankeliumi on Totuus.
- Anonyymi
Taas kierrellään Paavalin ympärillä ja arvuutellaan, ketkä ainakaan eivät peri, vaikka Jeesus vuorella puhuessaan sanoi suoraan, ketkä perivät. Ensin pitäisi olla ymmärrys perusasioista. Jos aloittaa Paavalista eikä evankeliumeista ja apostoleista, voi tulla sellainen ymmärrys kuin joillain luterilaisilla leipäpapeilla on.
- Anonyymi
Eikös ne Parhami ja Olseni tykännyt enemmän nuorista pojista, mitä ne tuli kuuluisaksi.
- Anonyymi
Näin on. Jumala toteuttaa sanansa lopullisesti ja rutosti!
- Anonyymi
Ei suuret puheet suuta halkaise.😀
- Anonyymi
Kurja on pilkkaajan osa!
- Anonyymi00038
Totuutta ne julistaa salatuimpaan saakka. Tietenkin voisi olla ihastunut johonkin muuuhun kuin homosteluun vaikka se onkin trendikästä nykyaikana ja kaikki sitä kannattavat ja ovat sen puolella, niin silti voisi homointoaan vähän hillitä. Päivi voi suuttua.
- Anonyymi00041
Eivät todellakaan!
- Anonyymi00044
Totta!
- Anonyymi00045
Selvää sanaa!
- Anonyymi00046
Suomalainen joka pilkkaa muita kuuluu ilmeisesti näihin.
- Anonyymi00047
Tämä VAROITUS pitäisi kirjoittaa jokaisen pilkkaajan ja solvaajan ja HERJAAJAN silmien eteen, niin etteivät voi sitten kerran ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ millään itseään puolustaa, sanomalla, että ”emme me tienneet!”
- Anonyymi00048
>Pilkkaajat EIVÄT PERI Jumalan valtakuntaa>
Mutta idiootit perivät sen, koska vain idiootit haluavat sitä! - Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
>Pilkkaajat EIVÄT PERI Jumalan valtakuntaa>
Mutta idiootit perivät sen, koska vain idiootit haluavat sitä!Et tiennyt pointtia.
- Anonyymi00049
<<<Pilkkaajat EIVÄT PERI Jumalan valtakuntaa<<<
Luukkaan evankeliumi:
<<<17:21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, JUMALAN VALTAKUNTA ON SISÄLLISESTI TEISSÄ."<<<
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=luu&luku=17
Tämä pitää kaiken järjen mukaan sitten ottaa ensin pois, jotta sen voi periä takaisin, vai mitä tarkoitat?- Anonyymi00051
Asia on nyt niin, että ODOTAN MYÖS VASTAUSTA TÄHÄN, olen niin kurkkuani myöten täynnä näitä teidän raamattuvalheitanne.
Mitä Jumalan valtakunnalle tapahtuu, että sinä väität, että se pitää periä takaisin? - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Asia on nyt niin, että ODOTAN MYÖS VASTAUSTA TÄHÄN, olen niin kurkkuani myöten täynnä näitä teidän raamattuvalheitanne.
Mitä Jumalan valtakunnalle tapahtuu, että sinä väität, että se pitää periä takaisin?Ja tämä ei tarkoita sitä, ettenkö minä tiedä mitä sille tapahtuu, vaan tarkoittaa sitä, että olisi teidänkin syytä tietää, kun olen sen täälläkin jo varmaan sata kertaa sanonut.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ja tämä ei tarkoita sitä, ettenkö minä tiedä mitä sille tapahtuu, vaan tarkoittaa sitä, että olisi teidänkin syytä tietää, kun olen sen täälläkin jo varmaan sata kertaa sanonut.
Ja kuten näkyy, on Jeesuksen evankeliumin puolelta, eikä Paavalin evankeliumin puolelta.
- Anonyymi00055
Edeltä:
<<<Kukaan ei peri Jumalan valtakuntaa syntyissään. Raamatun mukaan kaikki ihmiset perivät syntiinlankeemuksen seuraukset eli perisynnin.<<<
ELI SINÄ VÄITÄT JEESUKSEN VALEHDELLEEN? No ei valehdellut, mutta Paavali valehteli:
<<Käsitettä syntiinlankeemus ei esiinny Vanhassa testamentissa. Perisyntioppi pohjautuukin etenkin Paavalin kirjeeseen roomalaisille.[3] Tärkeimpänä raamatullisena lähtökohtana perisyntiopille pidetään Roomalaiskirjeen 5. luvun jaetta 12:[4]<<<
https://fi.wikipedia.org/wiki/Perisynti
Perisynti on vain PAAVALIN YHDEN KIRJEEN YKSI JAE, te uskotte ilman aivoja kaiken minkä Paavali sanoo, jopa petollisen Luojajumala valheen, mutta te ette usko mitään minkä Jeesus sanoo.
Mutta mihin katosi teidän taivasten valtakuntanne /Jumalan valtakunta sisällisesti teissä - edelleen kiinnostaa. Mitä te teitte, että se katosi? - Anonyymi00057
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ja kuten näkyy, on Jeesuksen evankeliumin puolelta, eikä Paavalin evankeliumin puolelta.
salaliittoteoria tulee taas esille.! satanismia Pyhää Raamattua kohtaan!
- Anonyymi00066
Anonyymi00057 kirjoitti:
salaliittoteoria tulee taas esille.! satanismia Pyhää Raamattua kohtaan!
Juu, taas sitä Jeesuksen salaliittoteoriaa, kun Jumalan valtakunta on hänen sanoin sisällisesti meissä, paitsi uskovaisilla.
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Juu, taas sitä Jeesuksen salaliittoteoriaa, kun Jumalan valtakunta on hänen sanoin sisällisesti meissä, paitsi uskovaisilla.
Onko ihme, että uskovaiset palvovat Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna uhrinaan!
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Onko ihme, että uskovaiset palvovat Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna uhrinaan!
Ja vielä Luojajumalana!
- Anonyymi00054
Entäs huarabukit ja muut huarat, kuten päivi räsänen?
- Anonyymi00058
Mitä hän tähän liittyy? Uskovainen uskovaisten joukossa - mutta sillä erolla, että hän on koko ajan puhunut kristinuskosta täsmällisesti juuri kuten se on, toisin kuin uskovaiset yleensä.
Mieleen on jääneet Päivi Räsäsen sanat, kun hän sanoi, että jos tekisi katugallupin ja kysyisi ihmisiltä, että mitä kristinusko on, saisi poikkeuksetta vastauksen, että se on lähimmäisen rakkausta, ja totesi: "Ja sitä se nimenomaan ei ole". - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Mitä hän tähän liittyy? Uskovainen uskovaisten joukossa - mutta sillä erolla, että hän on koko ajan puhunut kristinuskosta täsmällisesti juuri kuten se on, toisin kuin uskovaiset yleensä.
Mieleen on jääneet Päivi Räsäsen sanat, kun hän sanoi, että jos tekisi katugallupin ja kysyisi ihmisiltä, että mitä kristinusko on, saisi poikkeuksetta vastauksen, että se on lähimmäisen rakkausta, ja totesi: "Ja sitä se nimenomaan ei ole".Kuten edeltä näkyy - siinä on kokonaan jo itseltäkin hukattu Jeesuksen opettama taivasten valtakunta.
- Anonyymi00056
Kertokaa, miten peritään taivaan valtakunta ja miten sinne pääsee! Ottamalla Jeesus Kristus sydämeen. Hän muuttaa koko ajatusmaailman, ja ihminen alkaa mielellään elää sen mukaan. Näin hän vapautuu laista ja noudattaa sitä.
Kun on saanut syntinsä anteeksi ja saanut synnintunnon, lakia noudatetaan oman sydämen halusta. Rakkaus on lain täyttymys. Silloin ihminen ajattelee ja toimii toisen parhaaksi.- Anonyymi00061
Etkö sinä ihminen osaa lukea?! Kyse on siitä, että SE ON PERATTU POIS.
- Anonyymi00063
Paavalin oppi, kun synti on ihmisen ominaisuus, se ei katoa juutalaisuudessa yhtään mihinkään koskaan, kuten Luther sanoi, niin vielä kuolinvuoteellakin taistellaan Perkeleen kanssa.
- Anonyymi00065
Jeesus varoitti tuosta harhaopista, kun opetetaan, että lait ja käskyt on kumottu, eikä teoilla ole mitään merkitystä ja nyt vaan julistetaan sitä Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin omilla päätöksillään.
- Anonyymi00069
Anonyymi00065 kirjoitti:
Jeesus varoitti tuosta harhaopista, kun opetetaan, että lait ja käskyt on kumottu, eikä teoilla ole mitään merkitystä ja nyt vaan julistetaan sitä Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin omilla päätöksillään.
Ketähän mahtavat olla nämä tunkeutujat?
- Anonyymi00073
Anonyymi00063 kirjoitti:
Paavalin oppi, kun synti on ihmisen ominaisuus, se ei katoa juutalaisuudessa yhtään mihinkään koskaan, kuten Luther sanoi, niin vielä kuolinvuoteellakin taistellaan Perkeleen kanssa.
Noin puhuu Molokin palvelija, ihan pihalla hyvyydestä, ilkeyttä täynnä. Täyttä ymmärrystä vailla. Miten on sydämen tila, mitä levittää, ei pelastu kukaan. Niin kirjoitettu on! Paatunut on saatanan sydän.
- Anonyymi00081
Anonyymi00073 kirjoitti:
Noin puhuu Molokin palvelija, ihan pihalla hyvyydestä, ilkeyttä täynnä. Täyttä ymmärrystä vailla. Miten on sydämen tila, mitä levittää, ei pelastu kukaan. Niin kirjoitettu on! Paatunut on saatanan sydän.
Juu - olet oikeassa, kristinuskon perustana olevaa juutalaisten jumala Baalia palvottiin Molokilla laittamalla lapset elävältä tuleen, nämä uhripaikat, jotka oli rakentanut kuningas Salomo, särjetään 2.Kuningasten kirja luku 23.
Uhrikukkulapspit määrättiin syömään happamatonta leipää vain keskenään, eivätkä he saaneet edes tulla temppeliin.
Nyt kristinuskon temppelissä on jo ihmisuhri, syödään ruumis, juodaan veri, ja on happamaton leipä.
Puhumattakaan siitä, että uhrina on Jeesuksen nimeen itse Israelin Jumala. - Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Juu - olet oikeassa, kristinuskon perustana olevaa juutalaisten jumala Baalia palvottiin Molokilla laittamalla lapset elävältä tuleen, nämä uhripaikat, jotka oli rakentanut kuningas Salomo, särjetään 2.Kuningasten kirja luku 23.
Uhrikukkulapspit määrättiin syömään happamatonta leipää vain keskenään, eivätkä he saaneet edes tulla temppeliin.
Nyt kristinuskon temppelissä on jo ihmisuhri, syödään ruumis, juodaan veri, ja on happamaton leipä.
Puhumattakaan siitä, että uhrina on Jeesuksen nimeen itse Israelin Jumala.Mitä tapahtui, että vuonna 2026 onkin Moolokin palvonta valtiouskontona ihmisuhrauksella ruumiin syönnillä ja veren juonnilla 5000 vuoden takaa juutalaisuutena.
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Mitä tapahtui, että vuonna 2026 onkin Moolokin palvonta valtiouskontona ihmisuhrauksella ruumiin syönnillä ja veren juonnilla 5000 vuoden takaa juutalaisuutena.
Ja tällä kohdalla tilanne nyt live-elämässä konkretisoituu Jefrrey Epsteinin Baalin uhrikulttiorgioihin maailman johtotason kiristyksin ainakin toisesta maailman sodasta alkaen.
- Anonyymi00062
Jumalan valtakunta laskeutuu Jerusalemiin. Ei sinne ole Paavalin seuraajilla pakanoilla mitään asiaa.
Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
Ilm. 7:4
Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]- Anonyymi00072
Niin, juutalaiset eivät ole mitään muinaisia Israelilaisia, eivät edes kotoisin Palestiinan alueelta, he tappoivat Israelin heimon, joten tuo on tarpeeton huomio tarinasta 2000 vuotta myöhemmin.
- Anonyymi00070
Jäimme siihen kohtaan, kun Jeesus opettaa Jumalan valtakunnan olevan sisällisesti meissä, ja Paavalin uskojat pesisyntivalheella yrittävät nyt tunkea sinne, kun palvovat Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna uhrinaan Luojajumalana, niin mihin he hukkasivat taivasten valtakunnan, että sinne on nyt pyrittäväkin takaisin - suorastaan tunkeutumalla ja yrittävät temmata sen jopa itselleen?!
- Anonyymi00071
No ei nyt ihan Einstein tarvitse olla, kun miettiin, jos uhrina on itse Luojajumala, niin myös katosi taivasten valtakunta, mutta se on myös sanoitettu raamatussa.
- Anonyymi00079
Konteksti.
Jeesus puhui siinä oikeille apostoleilleen, joille hän oli puhaltanut suustaan omaa Totuuden Henkeä.Heillä se "Jumalan valtakunta oli sisällisesti heissä"..ei muissa.
- Anonyymi00074
Perkeleet julistaa vain salaliittoa Jeesuksen varastaneet ja niillä ei ole rakkautta sydämessä. Siitä niitä tuntee, ne hallitsee ja koittaa hallita koko maailmaa ja vallata ne mitkä kuuluu Jeesukselle ja pyhään elämään, ja saastaisuudesta alistaa ne orjikseen ja kaikennäköiseen saastaisuuteen palvelemaan heitä, alemmat palvelijat.
Myötätunto on tapettu.- Anonyymi00076
Kannattaisikohan sinun hakea apua? Et ole ongelmasi kanssa yksin.
- Anonyymi00075
Se mihin katosi Paavalia uskovien taivasten valtakunta on kuvattu Raamatussa näin:
Jeesus, Matteuksen evankeliumi:
<<<13:33 Taas toisen vertauksen hän puhui heille: "TAIVASTEN VALTAKUNTA ON HAPATUKSEN KALTAINEN, jonka nainen otti ja sekoitti kolmeen vakalliseen jauhoja, kunnes kaikki happani".<<<
Paavali, 1.Korinttolaiskirje:
<<<5:7 PERATKAA POIS VANHA HAPATUS, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.<<<
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=1ko&luku=5
Ja tarinan pointti on nimenomaan tuossa sanassa HAPAN, koska kun lapset uhrattiin, jotka myös syötiin ja veri juotiin, ei saanut olla mitään hapanta läsnä, ettei juotava veri juoksettunut. mitä riittiä nyt mukailee ehtoollinen, jolla on myös happamaton leipä, kun tämä ihmisuhri syödään.
Taivasten valtakunnassa, joka on Jeesuksen opetuksin meidän ympärillämme ja Jumalan valtakuntana sisällisesti meissä ei uhrata, eikä syödä ihmisiä.- Anonyymi00077
Paavalin juutalainen syntioppi - edelleen Roomalaiskirje 7 luku, se synti asuu uskojan sisällä, kuten Paavali kuvaa sisällään rusikoivan myös Saatanan enkelin.
Ei ihmisen sisällä voi olla yhtä aikaa Jeesuksen opettama Jumalan valtakunta, kuin Paavalin opettama Saatanan syntivaltakunta, joten se taivasten valtakunta on perattava pois, kun ryhtyy palvomaan teurastettua ihmisuhria Jeesuksen nimeen joka syödään. - Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Paavalin juutalainen syntioppi - edelleen Roomalaiskirje 7 luku, se synti asuu uskojan sisällä, kuten Paavali kuvaa sisällään rusikoivan myös Saatanan enkelin.
Ei ihmisen sisällä voi olla yhtä aikaa Jeesuksen opettama Jumalan valtakunta, kuin Paavalin opettama Saatanan syntivaltakunta, joten se taivasten valtakunta on perattava pois, kun ryhtyy palvomaan teurastettua ihmisuhria Jeesuksen nimeen joka syödään.Näin katosi Paavalia uskovilta Jeesuksen opettama taivasten valtakunta, eikä sitä ole ollenkaan Paavalin opissa.
- Anonyymi00080
Isä, Poika ja Pyhä Henki yhdessä ovat. Ei erikseen huseeraa.
1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.- Anonyymi00086
Miksi on miljoonia ateisteja jotka on kastettu, miksi kaste ei toimi?
- Anonyymi00084
<<Paavalin juutalainen syntioppi - edelleen Roomalaiskirje 7 luku, se synti asuu uskojan sisällä, kuten Paavali kuvaa sisällään rusikoivan myös Saatanan enkelin.<<<
et ymmärää s tarkoitusta.
Sydämestä lähtee kaikki saastaisuudet ja sen kyllä huomaa, ei ainoatakaan hyvää sanaa.- Anonyymi00085
Jumala tahtoo kaikki pelastaa, mutta sinä et. Mitä se kertoo sinun sielusta?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361912
- 41570
- 25480
- 37425
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne54411Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14393- 53385
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6377- 32371
- 39358