miten ihmiset on hamstrannu ruokaa ja hyllyt tyhjillään.
Vastaukset 23
- Anonyymi
Ay-liittolaisten hihoihin merkit, ettei lakkolaisia tarvitse palvella
esim. minun bussiini turha tulla!
Kriittisen alan toimijat, kuten ambulanssikuskit tehkää sama!
EI kyytiin lakkolaisia! - Anonyymi
Vai että järkytti. Olet sitten onnellisessa asemassa koska elämässäsi järkytykset tulee moisista pikkuasioista!
- Anonyymi
Kovin on herkkiä ihmiset.
- Anonyymi
Ei tarvitse hamstrata! Ruokaa riittää kyllä. Viikonloppuna k-kauppa tiedotti.
- Anonyymi
siis: Muuten ajetaan lakkovahteja takaa piiskan kanssa. saamme liikuntaa
- Anonyymi
Nyt on viimeinen hetki täydentää varastot, ainakin vessapaperi.
Nyt koetti näläkävuos ja mierontie…🦴😱☠️
- Anonyymi
Useimille laihdutus olisi parempi vaihtoehto, kuin ruoan hamstraaminen.
- Anonyymi
Ei mitään syytä hamstrata. Itsekin kyllä syyllistyin siihen.
- Anonyymi
Tulehan ne ruuat syötyä kuitenkin.
Ei ainakaan täällä Rovaniemellä ole ruoka loppumassa, ei todellakaan.... ja Minimanissa oli tavaraa, seinät pullollaan...
- Anonyymi
Joo pohjalainen Minimani ei mene lakkoon. Ei täällä Seinäjoellakaan.
- Anonyymi
Idiootit hamstraa vaikka ei lainkaan syytä
- Anonyymi
Itsen hamstrasin Alkosta, vaikka lakko ei kosketa heitä
- Anonyymi
Ihan turhaa hamstrausta. Riippuu aikalailla kaupoista, mutta miltei kaikki ovat auki lakon ajan. Osa voi mennä jo joskus 17.00 kiinni ja avata vasta 9.00
- Anonyymi
Ite oon justiin tuon ajan töissä.
- Anonyymi
Mitä tässä viime aikoina on kuulutettu? Joka tuutista on tullut, että ruokaa ja lääkkeitä pitää varata kotivaraksi 3 päivän ajaksi. Etkö ole noudattanut ohjeita häh, kun valitat, että kaupan hyllyt ovat tyhjät?
- Anonyymi
Ei vissiin koskae ravintoloita eli mäkit ja heset sun muut kebballiat ja pizzeriat ovat auki myöhään iltaan..
Se rittää kun käy niissä syömässä.
- Anonyymi
Olisit mennyt ajoissa niinkuin PAM kehotti.
- Anonyymi
Hamstrasin kalapuikkoja koska ne ovat mun herkkua. Samoin makkaraa, hernekeittoa, voileipämargariinia ja perunoita.
- Anonyymi
WC paperit on jo loppu suurimmasta osasta kauppoja, millä pyyhit?
- Anonyymi
Suomalaiset ajattelee, ettei kaikkea löydy lakon aikaan kaupoista ja ettei kaikki kaupat ole aukikaan. Kauppiaat on vaan tyytyväisiä, kun kauppa käy, lisää tavaraa tulee kuitenkin kauppoihin heti ja lakon loputtuakin. Monet tuotteet tulee muualta kuin kauppojen keskusvarastojen kautta, joten tuotteita löytyy hyllyistä.
- Anonyymi
Minäkin järkytyin tuota naurettavaa hampstraamista kun menin tarkkailemaan tilannetta kauppaan. Ja kun kaupassa kerran olin niin ladoin sen ison kärrin aivan täyteen ruokaa. Mutta siis tosiaan vieläkin ihmetyttää nuo hampstraajat!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301169- 66809
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37676- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss266593- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47500Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?33465Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu15462