Ivalossa alkuperäiset IVALOLAISET kuulemma kävelee puvut päällä kylällä.

Anonyymi-ap

Minusta tuo on kyllä kohtuutonta vaatia meitä pukeutumaan pukuihin, koska FACEBOOKISSA saavat olla vaikka ALASTI JA MUUALTA MUUTTANEET SEKÄ MOLDOVALAISET SAAVAT PUKEUTUA MITEN HUVITTAA SEKÄ KAIVELLA TORIN LAIDASSA MOLOKEISTA ROSKIA.
Edes KUNNANJOHTAJA EI PIDÄ MEIDÄN PUOLIA.

13

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuten päästäs kaikki kreiveiksi ja kreivitäriksi, mutta KREIVIN SUKU ON PERKELE OMINUT MEIDÄN AATELI ARVON!
      Minä sentään KUNNIOITIN ENKÄ VITTU MENNYT KEVITSALLE NIIN, KUIN HÄN OLI SANONUT.
      NYT SAATANA KREIVIN MULUKKU ITSE TÖRRÖTTÄÄ MINUN VITUN EDESSÄ EIKÄ KUNNIOITA VAAN SYRJII SUORAAN, KOSKA HEIDÄN PITÄÄ SAADA KREIVEJÄ JA MEIDÄN MUIDEN ALKUPERÄISTEN IVALOLAISTEN PASKOJA!!!

• Anonyymi

SIELTÄHÄN PAMAHTI OIKEIN KUNNON DIRTY DICKSON JA MINUSTA ON AIKA NOLOA VAATIA HOLMANA NUOLEMAAN KREIVIN PERSETTÄ, KUN ON SENTÄÄN HOLMANA MAHDOLLISTA SAADA AATELIS ARVO KREIVITÄR.
        KYSYTÄÄNKÖ POLIISI HOLMALTA, ETTÄ KUMPI HÄNESTÄ ON HEIDÄN SUVUN ARVOJEN MUKAAN
        1. Luoda KREIVITÄR sukuhaara
        2. Pyöriä Holmana Kreivin suvun haarojen välissä

• Anonyymi

En minä ole edes tämän HOLMAN munia nähnyt, mutta kyllä hän sen ihan varmasti tietää että jos KREIVITÄREN minusta tekee niin minun on PAKKO SAADA OIKEAN KREIVIN MUNAT AINAKIN KERRAN SUUHUN.
        KREIVITÄRENÄ PÄÄSEN SENTÄÄN ALOITTAMAAN SEN KERRAN ELÄMÄSSÄ LISTAN IHAN ALUSTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole edes tämän HOLMAN munia nähnyt, mutta kyllä hän sen ihan varmasti tietää että jos KREIVITÄREN minusta tekee niin minun on PAKKO SAADA OIKEAN KREIVIN MUNAT AINAKIN KERRAN SUUHUN.

Kukaan ei voi sen jälkeen alkaa edes väittämään, että MINÄ OLEN HEIDÄN SUKULAINEN TAI TUTTU.
        SE ON KUNNIANLOUKKAUS, KOSKA EIVÄT HE OLE AATELISIA VAAN ME OLLAAN.
        MUMMOHAN SE FIKSU OLI, KUN SIUNASI MINUT SANOMALLA: PERKELE SINÄ OLET VERESI JUONUT JA JUOT KANSSA KUPIN TYHJÄKSI!
        MINÄ SITTEN KILTTINÄ PERKEELENÄ JOIN JA EI TARVINNUT EDES KUMPPUKSIA SYÖDÄ JOS MUMMO TEKI NIITÄ.
        IVALON MUMMOLASSA MINÄ SÖIN VAIN VIILIÄ. EI MINUN TARVINNUT SYÖDÄ RUOKAA JOS EN HALUNNUT. MUMMO SANO: MENE KARTANOLLE LEIKKIMÄÄN.
        MINÄ TULIN YKSIN JA MUMMO SANOI: OTA KAAPISTA MITÄ HALUAT SYÖDÄ.
        IVALON MUMMO OLI MEILLÄ TEKEMÄSSÄ VERILÄTTY TAIKINAA, KUN MINÄ TULIN KOULUSTA. HÄN SANOI: EI SINUN TARVI SYÖDÄ NÄITÄ VAAN OTA KAAPISTA RUOKAA JA SYÖ ENSIN NIIN MINÄ KERRON SEN JÄLKEEN.
        MINÄ SÖIN JA MUMMO KERTOI SEN JÄLKEEN MINULLE, ETTÄ: MUMMO ON KUOLLUT JA SINÄ SAAT KERTOA SISKOLLES.
        MINÄ OLIN KESÄLLÄ SANONUT MUMMOLLE, ETTÄ: SINÄ VOISIT MUUTTAA SUOMEEN KANSSA NIIN SYÖPÄ PARANEE JA MINÄ VOIN ANTAA OMAN HUONEEN SULLE JA NUKKUA VAIKKA LATTIALLA.
        IVALON MUMMO ASUI MEILLÄ MINUN HUONEESSA, KUN ÄITI OLI HAKEMASSA TOISTA MUMMOANI JA HÄNEN MUUTTOKUORMAA. HÄN MUUTTI SUOMEEN JA HÄNEN SIELUNSA ASUU EDELLEEN MINUN HUONEESSA.
        HÄNEN MAALLINEN OMAISUUS IVALON VANHALLA HAUTAUSMAALLA.
        MUMMO NUKKUI MINUN HUONEESSA ENSIN, KUN ME TULTIIN IVALON KOTIIN ENSIMMÄISTÄ KERTAA.
        MINÄ NUKUIN ISÄN SÄNGYSSÄ JA MINÄ NUKUIN MYÖS SILLOIN, KUN IVALON MUMMO ASUI MINUN HUONEESSA.
        KYLLÄ MINÄ KUNNIOITAN EDELLEEN OMIA MUMMOJANI JA VAAREJANI SEKÄ PIDÄN HEIDÄN SIELUISTAAN HUOLTA.
        EI HE OLE KOSKAAN HALUNNEET, ETTÄ MINÄ KULJEN HEIDÄN HAUDOILLA KOSKA KUOLLEIDEN HAUTAKIVIEN PALVOMINEN SYNTIÄ. MINÄ OLEN KÄYNYT TOISTEN IHMISTEN SUKULAISTEN HAUTAJAISSA.

• Anonyymi

SAALEMIN TAKANA ON MYÖS HOLMAN KREIVIKUNTAA!
        HOLMAN KREIVIKUNTA VOI LOPPU PELEISSÄ OMISTAA VAIKKA KOKO IVALON JA MONTA MUUTA KYLÄÄ SEKÄ KAUPUNKIA, KOSKA ERÄÄT HULLUT ALKOIVAT VAATIMAAN KUNNIAA KÄRÄJIEN KAUTTA.
        OLISIHAN HE VOINEET ANTAA KAIKEN MEILLE ILMAN KÄRÄJIÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no hae kaupata issoon munnoo strutsin munnooaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SAALEMIN TAKANA ON MYÖS HOLMAN KREIVIKUNTAA!
        HOLMAN KREIVIKUNTA VOI LOPPU PELEISSÄ OMISTAA VAIKKA KOKO IVALON JA MONTA MUUTA KYLÄÄ SEKÄ KAUPUNKIA, KOSKA ERÄÄT HULLUT ALKOIVAT VAATIMAAN KUNNIAA KÄRÄJIEN KAUTTA.
        OLISIHAN HE VOINEET ANTAA KAIKEN MEILLE ILMAN KÄRÄJIÄ!

Ei Facebook kunnialliset halunneet hyväksyä, että minä olin SATUILLUT omasta päästä juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Facebook kunnialliset halunneet hyväksyä, että minä olin SATUILLUT omasta päästä juttuja.

Markus Lohi minusta sanoi vielä USKOVAISENA MIEHENÄ, ETTÄ LAPIN LÄÄNISSÄ ON VIELÄ KOMIAT TANSSIT!
        EN MINÄ KYLLÄ OSAA TÄMMÖSIÄ TANSSEJA OSAA TANSSIA, MUTTA ONNEKSI SAAN SENTÄÄN LAITTAA SEMMOSEN MEKON PÄÄLLE, ETTÄ EI HAITTAA VAIKKA ILMASSA LIITÄÄ. MIES VIE JA KYLLÄ KAI HÄN OSAA TANSSIA.
        EN MINÄ OLE TANSSINUT MIESTEN KANSSA TANSSEJA JOITA EI KYLLÄ EDES LUKION VANHOJEN TANSSEISSA TANSSITA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markus Lohi minusta sanoi vielä USKOVAISENA MIEHENÄ, ETTÄ LAPIN LÄÄNISSÄ ON VIELÄ KOMIAT TANSSIT!
        EN MINÄ KYLLÄ OSAA TÄMMÖSIÄ TANSSEJA OSAA TANSSIA, MUTTA ONNEKSI SAAN SENTÄÄN LAITTAA SEMMOSEN MEKON PÄÄLLE, ETTÄ EI HAITTAA VAIKKA ILMASSA LIITÄÄ. MIES VIE JA KYLLÄ KAI HÄN OSAA TANSSIA.
        EN MINÄ OLE TANSSINUT MIESTEN KANSSA TANSSEJA JOITA EI KYLLÄ EDES LUKION VANHOJEN TANSSEISSA TANSSITA.

Olen viimeksi tanssinut miehen kanssa pari tanssia Freud Marx Engels & Jungingin keikalla.
        Minä olin yksin tanssimassa ja katsoin keikkaa samalla. Minä satuin olemaan taas sellaisella paikalla josta näki hyvin lavalle.
        Me oltiin isolla porukalla lähdetty ja yksi mies puoleinen meidän kavereista oli nähnyt, että minulla on hyvä paikka ja meno päällä.
        Hän tuli tanssimaan minun kanssa ja minä vilasin, että kuka minun kanssa tanssii.
        Näin ja en minä välittänyt vaan tanssittiin menemään.
        Samana iltana minä juttelin vielä heidän kanssa ja kotona vasta huomasin myöhemmin, että minä olin jutellut Pekka Myllykosken kanssa.
        Minä luin netistä, että hän oli kuollut.
        Minä join kahvia ja samalla luin netistä lehteä.
        Minulla lensi kahvit suusta ja sanoin ääneen " Mitä helevettiä! Minähän juttelin hänen kanssa en edes tiennyt, että oli Pekka Myllykoski."
        Toisen kyllä tunnistin jonka kanssa otin kuvan.
        Minä sanoin hänelle, että: Sulla on niin hieno parta sekä viikset joten minä haluan sinun kanssa selfien.
        Minä sanoin hänelle, että: Sinähän olet Freukkareiden ROUDARI.
        Hän sanoi minulle, että: Niin olen.
        Minä jäin Virkkalaan yhden kaverin luo menin bussilla ja kaverit istu kioskilla kahvilla.
        Minä hain kahvia ja näytin kuvaa sekä sanoin: Jätitte minut Virkesbyhyn ja minä jouduin tämmösten äijien kanssa olemaan ja tänään vasta suostuvat päästämään minut pois.
        Minun kaverit aina nauroivat aina kun minä jostain tulin. Minä kävin Lohjalla vain kaupassa niin minä keksin jonkun jutun niin saatiin uusia juttuja kioskille niin ei tarvinnut niitä samoja juttuja puhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen viimeksi tanssinut miehen kanssa pari tanssia Freud Marx Engels & Jungingin keikalla.
        Minä olin yksin tanssimassa ja katsoin keikkaa samalla. Minä satuin olemaan taas sellaisella paikalla josta näki hyvin lavalle.
        Me oltiin isolla porukalla lähdetty ja yksi mies puoleinen meidän kavereista oli nähnyt, että minulla on hyvä paikka ja meno päällä.
        Hän tuli tanssimaan minun kanssa ja minä vilasin, että kuka minun kanssa tanssii.
        Näin ja en minä välittänyt vaan tanssittiin menemään.
        Samana iltana minä juttelin vielä heidän kanssa ja kotona vasta huomasin myöhemmin, että minä olin jutellut Pekka Myllykosken kanssa.
        Minä luin netistä, että hän oli kuollut.
        Minä join kahvia ja samalla luin netistä lehteä.
        Minulla lensi kahvit suusta ja sanoin ääneen " Mitä helevettiä! Minähän juttelin hänen kanssa en edes tiennyt, että oli Pekka Myllykoski."
        Toisen kyllä tunnistin jonka kanssa otin kuvan.
        Minä sanoin hänelle, että: Sulla on niin hieno parta sekä viikset joten minä haluan sinun kanssa selfien.
        Minä sanoin hänelle, että: Sinähän olet Freukkareiden ROUDARI.
        Hän sanoi minulle, että: Niin olen.
        Minä jäin Virkkalaan yhden kaverin luo menin bussilla ja kaverit istu kioskilla kahvilla.
        Minä hain kahvia ja näytin kuvaa sekä sanoin: Jätitte minut Virkesbyhyn ja minä jouduin tämmösten äijien kanssa olemaan ja tänään vasta suostuvat päästämään minut pois.
        Minun kaverit aina nauroivat aina kun minä jostain tulin. Minä kävin Lohjalla vain kaupassa niin minä keksin jonkun jutun niin saatiin uusia juttuja kioskille niin ei tarvinnut niitä samoja juttuja puhua.

Menin Lohjalle puhelinmyyjäksi töihin ja minä kävin haastattelussa.
        Minä menin bussilla kioskille kahville ja joku kysy : Mistä oot tulossa?
        Minä sanoin, että: Mie kävin LOJOSSA työhaastattelussa ja minä aloitan maanantaina työt.
        Kysy: Mihin menet töihin ja mitä töitä sinä teet?
        Minä sanoin, että: MINUSTA TULEE PUHUVA POHJANTÄHTI!
        Kaveri sanoi, että: Voi vittu näitä sinun juttuja.
        EN VARMASTI VALEHDELLUT VAAN KYLLÄ MINÄ OLEN OLLUT TÖISSÄ PUHUVANA POHJANTÄHTENÄ. SOITTIVAT VIELÄ JA PYYSIVÄT TAKAISIN JOTEN MINÄ MENIN SEKÄ LÄHDIN TAAS POIS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menin Lohjalle puhelinmyyjäksi töihin ja minä kävin haastattelussa.
        Minä menin bussilla kioskille kahville ja joku kysy : Mistä oot tulossa?
        Minä sanoin, että: Mie kävin LOJOSSA työhaastattelussa ja minä aloitan maanantaina työt.
        Kysy: Mihin menet töihin ja mitä töitä sinä teet?
        Minä sanoin, että: MINUSTA TULEE PUHUVA POHJANTÄHTI!
        Kaveri sanoi, että: Voi vittu näitä sinun juttuja.
        EN VARMASTI VALEHDELLUT VAAN KYLLÄ MINÄ OLEN OLLUT TÖISSÄ PUHUVANA POHJANTÄHTENÄ. SOITTIVAT VIELÄ JA PYYSIVÄT TAKAISIN JOTEN MINÄ MENIN SEKÄ LÄHDIN TAAS POIS.

Ei varmasti löydy IVALOSTA TOISTA HOLMAA JOKA ON VIELÄ SYNTYNYT IVALOSSA JA OLLUT LOHJALLA TÖISSÄ PUHUVANA POHJANTÄHTENÄ!
        Minä olen sentään JOUTESSANI TYÖTTÖMÄNÄ EHTINYT OLEMAAN PUHUVA POHJANTÄHTIKIN!

• Anonyymi

kysy sampo kalulaseta sehän vasrati poromiehiltää sata viiskytä tuhtta poro eikä ne rievit vielääkkään tajuaa sitääkesko sano sen irti koka totuus meinas paljasutau suurin poro rorvo ..

• Anonyymi

11 miljoonaa makso keskoo varatetuista poroista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      7031
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      63
      2686
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2178
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      65
      1330
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      356
      1289
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1254
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      18
      1166
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1000
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      980
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      978
    Aihe