Teslan omistajat hukkaavat autojaan vauhdilla

Anonyymi-ap

23

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä estää Teslalla ajamisen, todella paljon niitä näkee päivittäin liikenteessä?
      Se että Musk hölmöilee, niin varmasti vaikuttaa Teslan myyntiin aikansa, mutta aika näyttää. Suurin osa ei tuosta kuitenkaan välitä paskaakaan ja ostaa uutta ja käytettyä Teslaa kuten ennenkin.

      • Anonyymi

        Sähköauton toimintamatka ei koskaan toteudu.

        Jos ulkona on :

        -pakkasta
        -hellettä
        -sataa
        -tuulee
        -käytetään radiota tai navigaattoria
        -kuski painaa yli 60kg
        -joku kyytiläinen on juuri syönyt
        -matkalla on ylämäkiä, mutkia, soraa
        -kärpänen lentää tuulilasiin
        -jos ajon aikana aivastaa
        -tai paikallisella liito-oravapopulaatiolla on vuotuinen lisääntymisaika


        Tuossa ainakin muutama yleisin syy.

        https://www.youtube.com/watch?v=fOgQELlmJHw


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauton toimintamatka ei koskaan toteudu.

        Jos ulkona on :

        -pakkasta
        -hellettä
        -sataa
        -tuulee
        -käytetään radiota tai navigaattoria
        -kuski painaa yli 60kg
        -joku kyytiläinen on juuri syönyt
        -matkalla on ylämäkiä, mutkia, soraa
        -kärpänen lentää tuulilasiin
        -jos ajon aikana aivastaa
        -tai paikallisella liito-oravapopulaatiolla on vuotuinen lisääntymisaika


        Tuossa ainakin muutama yleisin syy.

        https://www.youtube.com/watch?v=fOgQELlmJHw

        Vieläkin viitsit spämmätä lapsellista ja yhtä typerimmistä teksteistä aikoihin.
        Kateusko on voimavarasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin viitsit spämmätä lapsellista ja yhtä typerimmistä teksteistä aikoihin.
        Kateusko on voimavarasi?

        Mitä ihmettä, onko joku hidas sähköpoju kateellinen lämpöisestä bensa-autostani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä, onko joku hidas sähköpoju kateellinen lämpöisestä bensa-autostani?

        Valitettavasti voin sinulle kertoa, että sähköauto on noin yleisesti lämpimämpi ja varsinkin nopeampi lämpenemään.
        Tuollako yritit peitellä tyhmää ja lapsellista spämmäsi?


    • Anonyymi

      Ei kai se auto siitä huonone että Elon Musk sekoilee julkisuudessa.

      • Anonyymi

        Tesla on niin huono vekotin, ettei se voi siitä enää huonommaksi mennä
        teki Muskin poika mitä hyvänsä.


        HEH HEH


      • Anonyymi

        Menee kuskilta myös maine Myskin lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee kuskilta myös maine Myskin lisäksi.

        Miten Muskin hölmöilyt vaikuttaa autoilijan maineeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla on niin huono vekotin, ettei se voi siitä enää huonommaksi mennä
        teki Muskin poika mitä hyvänsä.


        HEH HEH

        mullakin oli tesla josta tuli kosla


    • TROOOOLLL ! ! TRÖÖÖÖÖLLL ! ! TROLLITEHTAAN DISSAUS AVAUS ! ! YLI 90 % AVAUKSISTA TROLLITEHTAALTA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ RUOKI NARSU VAAAJUUUK SEEEKOPÄÄ TROLLIA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! RYYYYSSÄKIN VIELÄ KANNATTAA ÄÄRIOIKEISTOA PUTINIA JA TRUMPPIA ! !

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista että polttiskuskit ovat ihmeissään Teslan sopivuudesta jopa viranomaiskäyttöön. Syyt on selvät sillä saa bensaauton nopeasti kiinni ja se on turvallinen ajaa. Range ei lopu poliisin käytössä. Totuus on vaikea käsittää polttiskukskille,

      Ehkä se polttis on se huonompi valinta lähes kaikissa tapauksissa.
      https://www.youtube.com/watch?v=4XEMf9HM8x4&t=11s

      • Anonyymi

        Oishan se kun poliisit olis leijonanosan työvuorosta lataamassa autoa,luuletko oikeasti että sähköautoa ei olisi tosissaan mietitty poliisi käyttöön suomessa?


    • Anonyymi

      sosialistien probagandaa
      he ovat katkeria, koska musk irtisanoi sopimuksen usa- sosialistien kanssa.
      ai- että
      on hauskaa
      ha ha ha ha ha ha haaaaa
      sdp- matkalla kadotukseen

    • Anonyymi

      eiku käsi pystyyn ja ajoa vaan-kansa tervehtii takaisin

    • Anonyymi

      Tesla y mallia on autotalli.com:ssa myynnissö 170 kpl käytettyö, kiinnittää huomiota pienet km määrät, suurin osa liisingautoja,

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta ajaa äärioikealla. Sitä vaan päätyy ennen pitkää ojaan.

      • Anonyymi

        Ajat sitten vanhalla natsimerkillä, vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajat sitten vanhalla natsimerkillä, vai?

        Ei ole vuoden 1938 VW beetle suunnitelmissa... Moderni sähköauto, muttei todellakaan tesla.


    • Anonyymi

      Kehtaako edes ajaa valoisaa aikaan tai uskaltaako jättää yöksi kadun varteen?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Milloin Musk päättää korottaa Liitettävyyden hinnan 20 kertaiseksi tai lopettaa Euroopasta kokonaan?

    • Anonyymi

      kittiläntien varrella oli juu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe