Muistaakseni tuosta ratikkahirvityksestä varoitettiin jo etukäteeen, että vaarallinen se on kaikille, jopa autoilijoille. Kuka vastaa?
Ratikka yritti tällä kertaa murhata autoilijan
17
231
Vastaukset
- Anonyymi
Huh. Vauhdista ei ollut puhetta, ideointivaiheessa. Tai tietoa. Ja piti olla ennakoiva mekanismi ehkä, pysäytys? Kunpa kiskoille ei jäisi ihmisiä tai eläimiä. Entä langat. Äänitaajuus?
- Anonyymi
Kovin oli raflaava otsikko. Minä kääntäisin sen tasan toisin päin:
AUTOILIJA YRITTI SURMATA ITSENSÄ.
Tämä ajoi ratikkakiskoille piittamatta siitä, että ratikka oli tulossa. Ratikkakuskilla ei ollut mahdollisuutta väistää.- Anonyymi
Ei autoilija voi kiskoja väistellä, koska ne ovat tiellä.
Muusta liikenteestä eristettyä metroa kyllä suositeltiin ratikan sijaan.
- Anonyymi
Ratkka olisi hyvin voinut väistää.
- Anonyymi
Apina kuskina.
- Anonyymi
Ratikka on niin vaarallinen, että kuurot ei sitä kuule eikä sokeat näe.
- Anonyymi
Siinä on liikennevalot, jotka näyttivät punaista autoilijalle. Tästä hyvästä autokuski sai sakot.
- Anonyymi
Kaikki sen tietää, että ratikka on kakka.
- Anonyymi
Hyvin olisi pärjätty ilman koko hökötystä ja olisi päässyt keskustaankin nyt ei enää tarvii mennä kun ei muulla välineellä pääse. Autoton kun nykysisin olen liian kallis harrastus eläkeläiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin olisi pärjätty ilman koko hökötystä ja olisi päässyt keskustaankin nyt ei enää tarvii mennä kun ei muulla välineellä pääse. Autoton kun nykysisin olen liian kallis harrastus eläkeläiselle.
Seniorit yli 65 kello 9-14, 90 minuutin kertalippu 1,55 ja varaa matkustaa ei ole? valehtelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin olisi pärjätty ilman sähköäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seniorit yli 65 kello 9-14, 90 minuutin kertalippu 1,55 ja varaa matkustaa ei ole? valehtelet.
Ei se ole varoista kiinni vaan siitä että ratikasta en tykkää on pelkkä turhake, bussilla pääsi paremmin siinä kun on kääntyvät etupyörät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole varoista kiinni vaan siitä että ratikasta en tykkää on pelkkä turhake, bussilla pääsi paremmin siinä kun on kääntyvät etupyörät.
Kyllä se ratikkakyyti mukavampaa on kuin bussikyyti. Bussi tärisee koko ajan liikkuessaan, mutta ratikka ei tärise.
- Anonyymi
Siellä oli taas yksi läskipää pyörittelemässä rattia ja ajoi ratikan eteen, koska liikennesäännöt eivät koske häntä.
Ratikka ikään kuin koukkasi rotvallin reunalle…🚃
- Anonyymi
Mutku siinä kohden ei edes ole rotvalleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232628- 1361999
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151321Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296- 971196
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451109Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068