On mahtavaa kun Suomen köyhiä kaikki puolueet kyykyttää, onneksi Suomen kansa on riittävän tyhmä tähän hulluuden hyväksymään.
PUNIKKI Tytti Tuppurainen tukee LAHTARI Häkkästä tuhoamaan Suomen hyvinvointi
15
178
Vastaukset
- Anonyymi
Tannerin perilliset ovat tehneet liiton Tammisaaren teurastajien kanssa tuhotakseen Suomen.
- Anonyymi
Eiku ne ei halua et Suomesta tulee Persuputinland diktatuuri valtio .
- Anonyymi
lipponen vei aatteen niin oikealle,
- Anonyymi
Mahtavaa Suomessa on köyhiä. Kysypä vaikka Nigeriassa asuvalta, mitä mieltä hän on. Saatat yllättyä. Kannattaisi sinunkin käydä Nigeriassa kyykkimässä paikallisella kaatopaikalla, niin arvostaisit luultavasti enemmän Suomen elintasoa ja avustuksia. HÄPEÄ.
- Anonyymi
Mitä Nigeriassa tehdään muuta, kuin soditaan ja taas soditaan! IDIOOTTI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Nigeriassa tehdään muuta, kuin soditaan ja taas soditaan! IDIOOTTI!
Pääasiassa nussitaan ja tehdään lisää ruokittavia, kyllä tyhmät eurooppalaiset ne elättää? Jos nykyihminen on kotoisin Afrikasta niin miksi ensimmäinen kuulento ei lähtenyt sieltä? Jos eivät pysty ruokkimaan väkeään, kuolkoon vaikka nälkään? Tai sitten nämä siirtomaa isännät voivat ylläpitää, pienen Suomen talous ei kestä elättää Afrikkaa?
- Anonyymi
Tytti-LOTTA kuuluu nk. "aseveliakseliin" .
Kaikesta huolimatta, oma etu vain mielessään
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18487895/katajaisen-kansan-suurin-turvallisuus-uhka-on-kokoomus---seuraavana-tulee-purra-eiko-totta-#comment-133795019- Anonyymi
Kiitos kommentista, Demarit ovat suuria Suomen syöjiä, Venäjääkin suurempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommentista, Demarit ovat suuria Suomen syöjiä, Venäjääkin suurempia.
20 vuotta ollut oikeisto hallitukset paitsi super hyvä super Marinin hallitus oli !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 vuotta ollut oikeisto hallitukset paitsi super hyvä super Marinin hallitus oli !
Mitä hyvää marin sai aikaiseksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko käsittänyt väärin mutta eikö Paavo Lipponen ollut pääministeri pitkään ja demari?
- Anonyymi
Tytti Tuppuraisesta karisee demarius pois vuosi vuodelta yhä nopeammin ja nopeammin. Sosialismista Tuppurainen ei ole puhunut koskaan aikaisemminkaan. Tuppu on aina ollut markkinatalouden kannattaja.
Muutama vuosi vielä menee, niin Tytti voi tehdä poliittisen loikkausken joko Kokoomukseen tai Perussuomalaisiin. Kumpikin puolue ottaa tämmöisen hoikan ja hyväkäytöksisen rouvan mielellään vastaan.- Anonyymi
Tytti on päässyt demarien johtoporukkaan naiskiintiön avulla, tosin äijät luuli että tytti tekee mitä käsketään ei muuta? Mutta rupesi ajattelee sitten meni rahaa?
- Anonyymi
Me Punikit nimenomaan pelastamme suomen talouden ja sen nuoret äänestäjämme tietävät ;)
- Anonyymi
SDP=Suomen suurin ryssäpuolue.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253