Olipa nolo loppu

Anonyymi-ap

1.17 aikaa ja Kanada oli menettänyt 4-0 johtonsa 4-3:een. Sittenhän tulee ne kuuluista Suomikiekon munaukset. Pelätään voittamista. Lopun peli ja maali tyhjiin oli koko kuva Suomen pelistä: ihan kuin Suomen jalkapallojoukkue, joka ei saanut yhdessäkään pelissä 4 syöttöä omille.
Olisi ollut suoranainen ihme, jos olisi mennyt jatkoajalle, mutta laukauksia olisi pitänyt olla enemmän. Kanada oli todellakin möhliä. Skandaalihan se olisi ollut. Suomi ei tehnyt "ruotsit" vaan pelasi luokattomasti. Ihan oikein kun hävisittä. Ensimmäinen erä ratkaisi ottelun ja 5 minuuttia. Hyvää yötä.

7

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole vuosiin nähnyt näin huonoa peliä Kanadaa vastaan.

• Anonyymi

Kunnon tunarointia miljoonamiehiltä.

• Anonyymi

hei kuulkaas mua alako vituttaa nii paljkon ku tilanne oli 4-0 että läksin nukkuun mut isä kahto loppuun asti ja huus mulle "tuu nyt sieltä sängystä pois katsoon tätä jännittävää loppua"
      emmä jaksanut nousta . Oli turhauttavaa katsoa niin huonoa lätkää kun Suomi menetti kiekkoja ihan tolkuttoman paljon ja paremmalla pelillä Leijonat olis haastanut Kanadan koska perustelen sen sillä että meillä Suomella on nykyään riittävän hyvä /kova materia haastaan Kanadan.

Näytti siltä että Kanadan pelinopeus oli liikaa että Suomi ei saanut aina kanadan nopeutta eliminoitua.

• Anonyymi

Te fanipojat ette huutaneet tarpeeksi kotikatsomoissanne!
      Mertarannan sanoin: Ja nyt huudetaan!

• Anonyymi

Mertaranta on jo 69 v äijä. Mtvn pitää potkia hänet pois lähetyksistään , antaisi jo tilaa nuoremmille.Huuto " ihanaa leijonat" ei sopinut eiliseen NHL turnaukseen!

• Anonyymi

Ylimainostettu NHL turnaus ja koko jääkiekko. Tv:ssä on kuukausia esillä asia ja Suomen tulos oli huono. Muu urheilu ei saa näkyvyyttä, Ylen ja Mtvn urheilutoimittajat on aivopessyt katsojat.Onneksi on muita kanavia.Esim. ravit ei saa julkisuutta vaikka suomalaisia menestyy Ruotsissa.

• Anonyymi

Eikä juuri mitään ole kirjoitettu esim. iltapäivälehdissä ampumahiihdon MM-kisoista! Kyseessä on sentään 10 x suositumpi talvilaji ainakin keski-Euroopassa sekä mm. Sloveniassa ja italiassa kuin perinteinen murtomaahiihto. Tänään taas naisten normaalimatka. ja veikkaan että jos Minkkinen ei sijoitu vähintään 10 parhaan joukkoon, ei ilta-sanomat kirjoita sanaakaan siitä kisasta. Itse fanitan ranskattaria, samoin vaimoni ja hänen veljensä ym.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      313
      2818
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2614
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1420
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70