Kävin selvännäkijällä..

Anonyymi-ap

Kysyin häneltä Paunun kohtalosta ja hänellä olikin paljon kerrottavaa: heidän kuskit olivat vuosia sitten useinkin käyneet kysymässä että milloin tämä kauheus loppuu! Selvännäkijä tiesi silloinkin kertoa heille, että sitten kun loppuu niin ei siististi lopu! Minulle hän kertoi että selvitystilamenettely jatkuu vielä ainakin vuoden tai kaksi. Ei ole helppo sotku tämä kasa velkoja ja sopimuksia!!

13

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pupu on ketterä!
      Pupu on sukkela!
      Pupu on näppärä!
      Pupu KELLUU paunun perinnössä!

• Anonyymi

Minäkin kävin selvännäkijällä. än kertoi kahdesta potilaastaan, joiden nimet olivat Kimmo ja Harri. Hän sanoi, että ei ole koskaan pitkän uransa aikana kohdannut ihmistä, joiden sielunmaisema ja henkinen tila olisivat olleet niin sekaisin kuin näillä kahdella oli. He kärsivät mm. oudoista harhoista ja jonkinlaisista paranoidisista oireyhtymistä.

• Anonyymi

Mattilan liikenne on todella syvällä suodsa.

• Anonyymi

Oliko tuo selvänäkijä Lauri? Hän nimittäin kertoi Masille jo 2011 mitä tuleman pitää mutta tämä ei uskonut ja vajosi suohon.

• Anonyymi

Lauri on aikamme suurimpia nimiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lauri on aikamme suurimpia nimiä

Väkevä YLISTYS!

• Anonyymi

Näkikö Lauri silloin myös oman täydellisen potkuihin päättyneen epäonnistumisen ja Onnibussin taapertamisen konkurssin partaalta seuraavaan? Hän ilmeisesti näki myös sen, että Onnibus ajautuu Koiviston syliin ja tämä puolestaan johtaa Koiviston ajautumiseen sijoitusyhtiön huomaan?

• Anonyymi

"Oliko tuo selvänäkijä Lauri? Hän nimittäin kertoi Masille jo 2011 mitä tuleman pitää mutta tämä ei uskonut ja vajosi suohon."
        Ja sinulle Lauri näytti kuvan tuosta kertomistilaisuudesta. Näyttikö Masi nälkäiseltä tai surulliselta?

• Anonyymi

Onko sinulla paljonkin saatavia Paunu Oy:ltä? Tai sopimuksia?

• Anonyymi

Käytännössä jokaisella on (saamatta jääviä) saatavia jos on tekemisissä ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on motiivisi valehdella? Selvitystilamenettelyssä selvitysmies laittaa tiedon julkiseksi ja sitten velkojat voivat esittää vaatimuksensa.
        Mikäli saatava on pätevä, eikä mielikuvituksen tuote, kuten sinun tapauksessasi, velka maksetaan velkojalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on motiivisi valehdella? Selvitystilamenettelyssä selvitysmies laittaa tiedon julkiseksi ja sitten velkojat voivat esittää vaatimuksensa.
        Mikäli saatava on pätevä, eikä mielikuvituksen tuote, kuten sinun tapauksessasi, velka maksetaan velkojalle.

Lainasin arvokasta olutkolpakkoani enkä saa sitä takaisin. Sen oli kuulemma Reiska vienyt osahyvitykseksi maksamattomista viinaveloista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Käytännössä jokaisella on (saamatta jääviä) saatavia jos on tekemisissä ollut"

Noinhan se yleensä menee, kapasta tullessa velatkin ovat muuttuneet saataviksi, kuten sinulla, ja varmaan monella muullakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      208
      9047
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      54
      4690
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      91
      4588
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3639
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3366
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      70
      3350
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2876
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2742
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2631
    Aihe