Kävin selvännäkijällä..

Anonyymi-ap

Kysyin häneltä Paunun kohtalosta ja hänellä olikin paljon kerrottavaa: heidän kuskit olivat vuosia sitten useinkin käyneet kysymässä että milloin tämä kauheus loppuu! Selvännäkijä tiesi silloinkin kertoa heille, että sitten kun loppuu niin ei siististi lopu! Minulle hän kertoi että selvitystilamenettely jatkuu vielä ainakin vuoden tai kaksi. Ei ole helppo sotku tämä kasa velkoja ja sopimuksia!!

13

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pupu on ketterä!
      Pupu on sukkela!
      Pupu on näppärä!
      Pupu KELLUU paunun perinnössä!

• Anonyymi

Minäkin kävin selvännäkijällä. än kertoi kahdesta potilaastaan, joiden nimet olivat Kimmo ja Harri. Hän sanoi, että ei ole koskaan pitkän uransa aikana kohdannut ihmistä, joiden sielunmaisema ja henkinen tila olisivat olleet niin sekaisin kuin näillä kahdella oli. He kärsivät mm. oudoista harhoista ja jonkinlaisista paranoidisista oireyhtymistä.

• Anonyymi

Mattilan liikenne on todella syvällä suodsa.

• Anonyymi

Oliko tuo selvänäkijä Lauri? Hän nimittäin kertoi Masille jo 2011 mitä tuleman pitää mutta tämä ei uskonut ja vajosi suohon.

• Anonyymi

Lauri on aikamme suurimpia nimiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lauri on aikamme suurimpia nimiä

Väkevä YLISTYS!

• Anonyymi

Näkikö Lauri silloin myös oman täydellisen potkuihin päättyneen epäonnistumisen ja Onnibussin taapertamisen konkurssin partaalta seuraavaan? Hän ilmeisesti näki myös sen, että Onnibus ajautuu Koiviston syliin ja tämä puolestaan johtaa Koiviston ajautumiseen sijoitusyhtiön huomaan?

• Anonyymi

"Oliko tuo selvänäkijä Lauri? Hän nimittäin kertoi Masille jo 2011 mitä tuleman pitää mutta tämä ei uskonut ja vajosi suohon."
        Ja sinulle Lauri näytti kuvan tuosta kertomistilaisuudesta. Näyttikö Masi nälkäiseltä tai surulliselta?

• Anonyymi

Onko sinulla paljonkin saatavia Paunu Oy:ltä? Tai sopimuksia?

• Anonyymi

Käytännössä jokaisella on (saamatta jääviä) saatavia jos on tekemisissä ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on motiivisi valehdella? Selvitystilamenettelyssä selvitysmies laittaa tiedon julkiseksi ja sitten velkojat voivat esittää vaatimuksensa.
        Mikäli saatava on pätevä, eikä mielikuvituksen tuote, kuten sinun tapauksessasi, velka maksetaan velkojalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on motiivisi valehdella? Selvitystilamenettelyssä selvitysmies laittaa tiedon julkiseksi ja sitten velkojat voivat esittää vaatimuksensa.
        Mikäli saatava on pätevä, eikä mielikuvituksen tuote, kuten sinun tapauksessasi, velka maksetaan velkojalle.

Lainasin arvokasta olutkolpakkoani enkä saa sitä takaisin. Sen oli kuulemma Reiska vienyt osahyvitykseksi maksamattomista viinaveloista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Käytännössä jokaisella on (saamatta jääviä) saatavia jos on tekemisissä ollut"

Noinhan se yleensä menee, kapasta tullessa velatkin ovat muuttuneet saataviksi, kuten sinulla, ja varmaan monella muullakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe